Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים.

בבקשה לקרוא את ההודעה הזאת באיטיות ולהבין מה רוצה המשורר להגיד ולא להתחיל לקפוץ:

 

כיום, כמו כל טויוטה סטרלט סטנדרטית הנעה על כבישי הארץ, גם רכבי מצוייד במנוע 1332 סמ"ק בעל 16 שסתומים המפיק 75 כ"ס.

בחו"ל, קיימת גרסת טורבו מקורית של טויוטה למנוע זה. הנפח הינו 1332 סמ"ק, בעל 16 שסתומים המפיק 135 כ"ס.

 

שאלתי הפשוטה היא האם ניתן לאשר מנוע כזה מבחינת משרד הרישוי (בטענה של פשוט מאוד הלך המנוע והחלפתי אותו) ובטסט לא יהיו בעיות? ראיתי פרוייקט מצולם של השתלת מנוע כזה + מחשב + תושבות + כל-מה-שצריך.

 

רק מי שבאמת מבין ו\או יש לו ניסיון להגיב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מבחינה מעשית זה אפשרי ,אך השאלה היא האם הטורבו בולט לעיין,או יותר נכון,עד כמה ויזואלית ניתן להבחין בין מנוע סטנדרטי למנוע זה.

פורסם
מבחינה מעשית זה אפשרי ,אך השאלה היא האם הטורבו בולט לעיין,או יותר נכון,עד כמה ויזואלית ניתן להבחין בין מנוע סטנדרטי למנוע זה.

השאלה היותר נכונה היא, כמה ג'ובות יש לך, או קומבינות

או כל דבר אחר במשרד הרישון, או טסטר שיעביר אותך חלק .

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

לי אף פעם לא פתחו מכסה מנוע בטסט.

היות והמנוע הוא בעל אותו הנפח, זה נראה לי אפשרי מבחינה חוקית, חכה לעמית (קומפי) שיגיב.

לא עדיף כבר לקנות אוטו יותר חזק וזהו?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
היי חברים.

בבקשה לקרוא את ההודעה הזאת באיטיות ולהבין מה רוצה המשורר להגיד ולא להתחיל לקפוץ:

 

כיום, כמו כל טויוטה סטרלט סטנדרטית הנעה על כבישי הארץ, גם רכבי מצוייד במנוע 1332 סמ"ק בעל 16 שסתומים המפיק 75 כ"ס.

בחו"ל, קיימת גרסת טורבו מקורית של טויוטה למנוע זה. הנפח הינו 1332 סמ"ק, בעל 16 שסתומים המפיק 135 כ"ס.

 

שאלתי הפשוטה היא האם ניתן לאשר מנוע כזה מבחינת משרד הרישוי (בטענה של פשוט מאוד הלך המנוע והחלפתי אותו) ובטסט לא יהיו בעיות? ראיתי פרוייקט מצולם של השתלת מנוע כזה + מחשב + תושבות + כל-מה-שצריך.

 

רק מי שבאמת מבין ו\או יש לו ניסיון להגיב.

 

איתמר.

1. אתה לא באמת תעשה את זה , אז חבל על התקשורת המיותרת.

2. אם תעשה את זה, מה שלא נראה לי , זה יהיה , איך נאמר בעדינות, די מטומטם.

3. אין שום סיבה בעולם ללכת ולשפר טויוטה סטארלט בארץ שלנו , יש המון מכוניות טובות יותר בשביל הנושא הזה.

4. שוב, אתה לא באמת תעשה את זה .

פורסם

אתה יכול לפרסם פה את הלינק לפרוייקט של ההשתלה בסטארלט?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

זה תלוי כי יש דגמי מנוע שונים בכל רכב שניתן לזהות אתם לפני שתי אותיות ביקורת בתיחילת מיספר המנוע אם האותיות אותו הדבר במנוע הטורבו למנוע שלך זה אפשרי כי אתה מביא מנוע יבוא אז אתה לא צריך ליפנות לעמדה 1 במישרד הרישוי אז כך אף אחד לא בודק את המנוע

האם בדקת שהגיר מתאים ???

בקשר לטסט הבוחנים בארץ לא יבחינו בטורבו וגם אם הם יבחינו אז ברישיון רשום מיספר מנוע והוא תואם למנוע שמורכב ברכב ובשום רכב שראיתי עד היום לא רשום ברישיון טורבו זה פשוט לא מופיע וסרלאט זה רכב נדיר הבוחן פשוט לא מכיר אותו תמיד תוכל להגיד שהרכב בא כך מהחברה.

החתימה בשיפוצים!!!

פורסם
לי אף פעם לא פתחו מכסה מנוע בטסט.

היות והמנוע הוא בעל אותו הנפח, זה נראה לי אפשרי מבחינה חוקית, חכה לעמית (קומפי) שיגיב.

לא עדיף כבר לקנות אוטו יותר חזק וזהו?

אף פעם לא פתחו לך מכסה מנוע??????

 

זה באמת מוזר יש שני אפשרויות

 

א. יש לך קומבינות

 

ב. אף פעם לא הכנסת רכב לטסט.

פורסם
אף פעם לא פתחו לך מכסה מנוע??????

 

זה באמת מוזר יש שני אפשרויות

 

א. יש לך קומבינות

 

ב. אף פעם לא הכנסת רכב לטסט.

תאמין לי שהכנסתי את הרכב מספר פעמים לטסט.

אולי אני נראה כזה ילד טוב שלא חושבים שצריך לבדוק מספר מנוע.

האמת, יכול להיות שבפיג'ו כן פתחו מכסה אבל עד כמה שזכור לי בהונדה לא.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

tkanim אתה ירושלמי נכון?

אני גם ירושלמי ואני העברתי המון מכוניות בירושלים ,הונדה סיוויק 92,רנו 5 86,פיז'ו 307 2003 ופיאט אונו 92 כולן עברו באותה שנה,ובכולן בלי יוצא מן הכלל פתחו לי מכסה מנוע לבדיקת מספר מנוע,לא משנה אם הרכב ישן או חדש,יפני או צרפתי.

 

מה שלי נראה זה שמה"שוק" (הלם) של הטסט אתם לא שמים לב שאתם פותחים מכסה מנוע לחצי דקה.

 

בכלל הייתי רוצה שתאמר לי באיזה מכון אתה עובר טסט.

 

עוד הייתי רוצה שעמית יביע דעה,כמו שאתם יודעים הוא בוחן רכב במכון טסטים.

פורסם

 

שלום.

אתם לא מבנים עברית הבחור כתב "לא פותחים לי מכסה

מנוע בטסט" זה נכון לא פותחים לבחור את המכסה.

אבל!!! את המכסה מנוע של הרכב שהביא לטסט פותחים

ועוד איךך פותחים אז "שלא יעבדו עליכם".

ולעינינינו לא יאשרו לך כי צריך לשנות תושבות מנוע!!!

כמו כן לא יאשרו הגדלת נפח!!!

לגבי טורבו או סופר צ'רג לא מענין את אף אחד.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני, הבחור רשם שהמנוע הוא אותו המנוע פשוט בגירסה מוגדשת, לא נראה לי שתצטרך להחליף תושבות והנפח הוא אותו הנפח בדיוק.

 

למרות כל התשובות אני אכן בדעה אחת עם שלומי שהדיון מיותר ובחזקת דיבורים באוויר כי זה הרי לא עולה כסף.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...