Jump to content

אודי ע

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אודי ע

  1. למכירה קרבורטורים כפולים דולרטו 40 ישבו על סיטרואן AX SPORT 1.6 דיזות מקודדות מי שמחפש יודע שאין להשיג כזה דבר ישבים אצלי במחסן מספר שנים חסרים הברגים של הCO והמוט של הדיאפרגמה חלקים שניתן לקנות באי ביי 500 שקלים לצמד פרטי נוספים בהודעה פרטית
  2. אני לא זוכר איך מחברים את המודול והכהל בסיטרואן ax אני מתכון לחוטים שניכנסים לכהל ולמדול יש מישהו שיכול לעלות מפה או לירשום לי איך לחבר אתם תודה מראש לכל התותחים
  3. אני מחפש את התושבת מגומי שיש בין בקרבורטורים לבין הסעפת יניקה של AX SPORT הצעות לפרטי
  4. אני מחפש את התושבת מגומי שיש בין בקרבורטורים לבין הסעפת יניקה של AX SPORT הצעות לפרטי
  5. יש לי סיויק ידנית 93 צבע לבן האוטו שמור בטרוף הכל חדש טסט ארוך מעונין להחליף על סיוק קופה או הצבאק או יונדאי קופה גיר אוטומטי בלבד אז למי שיש את הרכבים הללו וחולם על גיר רגיל זאת ההזדמנות 0545218216
  6. הקייט כולל טורבו TD04 מתאם לסעפת מקורית און פייף צנרת פליטה 2.25+דודים אינטרקולר צינורות גדישה מסילקון מתאם לשמן מזרקים פורק לחץ שעון בוסט ושעון וואידבנד הקייט מנוהל על יעדי וסת לחץ דלק מטורף ששולט בלחץ דלק לפי הבוסט יש עוד 2 כאלה בארץ הקייט מורכב כרגע על סיטרואן AX אבל יכול להתאים לכל מנועי הTU 106 205 206 306 יש אפשרות לקבל את בקייט עם מערכת הזרקה ראלי דור ראשון כולל צמה ומחשב. המחיר 8000 שקלים והאוטו שלך יותר חזק מSTI 0545218216
  7. עקב קצר בצמת חשמל המחיר ירד ל8000 לי זה עולה יותר יש תמונה ביד שתים
  8. כמו בכותרת AX GT TURBO אוטו יפיוף צבע מקורי סאן רוף מקורי גאנטים AX SPORT צמיגים חדשים קלאץ חדש ציריות חדשות סעפת ראלי דור ראשון מחשב XSI טורבוTD04 צנרת פליטה2.25 אינטרקולר חזית הנמכה אחורה קפיצי הנמכה קדימה וסת לחץ דלק מטורף שמקפיץ דלק לפי בוסט רק הווסת עולה 1700 שקל וואידבנד של AEM שגם הוא יקר מאוד מי שרוצה רכב שיפתיע המון רכבים חזקים ברמזור זה הרכב רק הפרצוף ההמום אחרי הרייס שווה את הכסף הרכב חייב להמכר אני זקוק למזומן מחיר מציאה 0545218216
  9. יש אפשרות החלפה על הונדה
  10. -------------------------------------------------------------------------------- למכירה AX GT TURBO מנוע 1.6 אטם גבהה טורבו מגנום קמשפט AX GT מחשב XSI 1.6 צרת אגזוז 2.25 קפיצי הנמכהקדימה מונמך אחורה אנטרול ראלי דור ראשון סעפת יניקה ראלי דור ראשון רדיאטור 205 חדש משאבת דלק חזקה של פיירבוך גרמניה קו דלק 10 מילמטר וואידבנד AEM שעון בוסט אוטוגייג דשבורד צורה חדשה סאן רוף גאנטים של AX SPORT צמיגים חדשים טסט אורך ועוד מלא זבל האוטו גודש 0.7 נוסע גהנום המחיר 20000 שזה כלום לעומת ההשקעה 0545218216
  11. אודי ע

    205 טורבו ובעיות רישוי

    ניר יש לי רעיון כביר בשבילך! חפש מישהו בפורום עם 205 וטנדרטית ותחילף מספרים אם לא ראו תטורבו אז בטוח לא ישימו לב למיספר שילדה
  12. למכירה AX GT TURBO מנוע 1.6 אטם גבהה טורבו מגנום קמשפט AX GT מחשב XSI 1.6 צרת אגזוז 2.25 קפיצי הנמכהקדימה מונמך אחורה אנטרול ראלי דור ראשון סעפת יניקה ראלי דור ראשון רדיאטור 205 חדש משאבת דלק חזקה של פיירבוך גרמניה קו דלק 10 מילמטר וואידבנד AEM שעון בוסט אוטוגייג דשבורד צורה חדשה סאן רוף גאנטים של AX SPORT צמיגים חדשים טסט אורך ועוד מלא זבל האוטו גודש 0.7 נוסע גהנום המחיר 22000 שזה כלום לעומת ההשקעה 0545218216
  13. עדין אקטואלי! יש גם מזרקים של טיוטה קורולה 2006 כולל קונקטורים אגזוז של 205 כולל צנרת כולל דאון פייפ חדש! יש דוד של AXGT מקורי יש קרבורטור של AXGT לא קרבורטורים כפולים. יש סעפת יניקה של AX SPORT כל חלקי הפח ל205 יש דשבורד תחתון במצב חדש יש גיר למיצובישי L200 ועוד המון חלקים 0545218216
  14. יש חלקים ל205 5 דלתות כל חלקי הפח כל חלקי המיטלה יש מנוע 1.4 בלוק ברזל כולל שטר מכר במצב חדש!!! יש מחשב הזרקה חד נקודתית כולל מערכת הזרקה חד נקודתית כולל צמת חשמל יש דש בורד שלם בלי שברים בכלל אין חופת שעונים!!! יש אי אקס ספורט שלמה לפרוק כל חלקי הפח כנפונים ועוד כל מיני דברים אם מישהו רוצה חלק מסוים אפשר לישאול 0545218216 אודי
  15. אודי ע

    עמידות 205 בתאונה

    סירטון מענין מאוד רנו באמת אלופים בבטיחות רק חבל שבשאר הדברים הם לא!
  16. זה כל כך ישן שאנשים היו שמים תמונה של דיוק ניוקם בצד
  17. הגה ספורט של מומו מתאים לאיבו מצב חדשש מחיר 450 ש''ח 0545218216
  18. מחפש טורבו במצב טוב של מאגנום H1 או איפרזה במחיר הגיוני
  19. אני מחפש משאבת דלק חזקה במיוחד, מדובר במשאבה שיושבת על הקו ולא בתוך המיכל והיא צריכה לדחוף לפחות 10 באר, אשמח לקבל הצעות בפרטי. שמעתי על הבווש 910 מישהו יודע מה המקט שלה המשאבה?
  20. למכירה AX-GT משופרת מאוד 1600 ,קרבורטורים דולרטו של אלפא 75, יחס דחיסה, קמשפט 277 מעלות, גיר קצר מאוד, אגזוז של לנציה תמא. האוטו שמור מאור מקורי לחלוטין צבע מקורי סאן רוף מקורי דש בורד חדש צמיגים חדשים. לכול מי ששואל האוטו שתי דלתות נוסע חזק מאוד ושמור מאוד. המחיר 15000 0545218216
  21. אני קורא את השרשור ואני לא מבין מה הולך פה, קיבלת מכה בצד אחד של הרכב נכון אז למה שהשמאי יחליף לך את הצמיג השני הוא לא ניפגע בתאונה!!! נינח שקיבלת מכה מקדימה ויש לך גם מכה מאחורה ברכב ואם צובעים רכב אז עדיף ליצבוע הכל ביחד לא חלק חלק אז מה השמאי יאשר לך לצבוע את המכה מאחורה כי ככה עושים אם אתה רוצה תשלם מכיסך ותתקן את זה. אותו הדבר גם לגבי הצמיג החליפו לך צמיג אחד שניפגע בתאונה השני לא קשור בכלל בשמאי היה צריך להמליץ לך להחליף את השני ולא לאשר לך אחד חדש. אני מקווה שאביך בריא ושלם זה הכי חשוב
  22. מצאתי איזה קמשאפט במחסן עכשיו אני לא יודע את הנתונים שלו יש אפשרות לימדוד את הקמשאפט? מדדתי עם קאליבר את הביצה מהנקודה הרחבה ביותר ודקה ביותר בקמשאפט הנל והמידה היתה יותר קטנה מהמקורי אבל הפיקה עצמה ניראת בעין הרבה יותר שמנה מהמקורי אם זה אומר שהוא חם קר אולי פושר? דרך אגב מדובר במנוע TU שמוליק לטיפולך
  23. מחפש קאמשפט 315 עם ורנר פולי וקפיצים כפולים למנוע TU הצעות בפרטי
  24. מחפש קרבורטורים כפולים של דולרטו 40 או 42של אלפא 75 במצב טוב שוכבים או קרבורטורים של וובר 40 או 42 הצעות לפרטי
×
×
  • תוכן חדש...