-
הודעות
42 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אודי ע
-
צור קשר עם הקונה ותגיד לו שאם הוא לא משלם תדוחות ומעביר בעלות אתה מוריד את הרכב מהכביש לצמיתות ואם הוא לא יעשה באמת תוריד תרכב מהכביש אני בטוח שהוא יגיע בדילוגים
-
כשאתה בולם יש רעידה בהגה הצלחות ברכב עקומות. פרק צלחות קח לחרט ותחילף דיסקיות. במידה והדבר חוזר תוך כמה חודשים, אז כניראה שיש לך בעיה בנאבה. אם אתה לא מכונאי פנה למוסך בבלמים עדיף לא לשחק זה בטיחותי!
-
ראש מנוע AX ספורט עם קמשפט 275 פורטינג ויחס דחיסה קרבורטורים כפולים של סולקס + סעפת יניקה 1500 ש"ח ראש מנוע AX GT סטנדרטי + קרבורטור כפול 900 ש"ח גיר קצר מאוד AX ספורט 1500 0545218216
-
ברגע שעיברת בעלות הרכב שלך והמוכר לא אחרי עליו, אלא אם עשתים זיכרון דברים בו הוא התחייב למצב המנוע. תמיד המוכר יכול לטיעון שאתה ידעת שהמנוע גמור, ובכל זאת קנית את הרכב מרצונך החופשי.
-
מחפש ראש מנוע לAX SPORT וסעפת וקרבורטורים כפולים. גם ראש של 205 ראלי יתקבל בברכה הצעות בפרטי.
-
יש לי חצאיות קימיות שתי הצדדים ל205 GTI (החצאיות שמעל הגלגלים) הצעות לפרטי או בפלא 0577731262
-
לדעתי יש קורסים במכונאות בלשכת התעסוקה ואם לא תימצא אחד כזה פשוט תיצמד למכונאי בשעות הפנאי
-
ואתה מחזיק עוד רכב לחלקים אם יש לך פיאט אונו!!!
-
למנהל ראשי ברגע שהרכב עבר בעלות כמו שדוחות עד לאותו רגע של העברת בעלות מגיעים לבעל הרכב הקודם גם העיקולים אינם שיכים לבעל הרכב הנוכחי. מכאן ברגע שהרכב עבר בעלות הוא לא מהווה ערבון לחוב כל שהוא של בעל הרכב הקודם לכן אי אפשר לעקל אותו. זה בדיוק כמו שאני ימשכן רכב שלא רשום בבעלותי ואם כן עיקלו אותו הם חיבים להחזיר אותו חזרה!!!
-
לאמיר שלום רשמת כי בדקת אם לרכב אין עיקולים או שיעבודים בדאור ולא היו. אם היצלחתם להעביר בעלות, אז כניראה שלא היו עיקולים ושיעבודים. הרכב היה על שימך ולכן הרכב לא יכול לשמש ערבות לבעל הרכב הקודם כי הוא כבר לא שיך לו. הרכב שלך ושיך לך מיבחינה חוקית ומיבחינה מצפונית ואף ארון קיר לא יכול לקחת אותו, אני מקווה שלא חתמת ויתור על הרכב לשני הטמבלים האלה. גש לע"וד עם הקבלה שקיבלת מישני האידיוטים, ותבע את קבלת ריכבך חזרה. אני מקווה מאוד מקווה שהרכב רשום על שימך זה פתח אור היחידי בכל הסיפור ההזוי הזה. אני אישית לא היתי נותן את הרכב לא משנה כמה מפחידים הנושים האלה, אלה אם כן יש להם צו בית מישפט שעל הצב מופיע שמי במיקרה שלך שימך באותיות קידוש ולבנה!!!!!!!! בהצלחה ואל תותר הרכב שיך לך.
-
זה תלוי כי יש דגמי מנוע שונים בכל רכב שניתן לזהות אתם לפני שתי אותיות ביקורת בתיחילת מיספר המנוע אם האותיות אותו הדבר במנוע הטורבו למנוע שלך זה אפשרי כי אתה מביא מנוע יבוא אז אתה לא צריך ליפנות לעמדה 1 במישרד הרישוי אז כך אף אחד לא בודק את המנוע האם בדקת שהגיר מתאים ??? בקשר לטסט הבוחנים בארץ לא יבחינו בטורבו וגם אם הם יבחינו אז ברישיון רשום מיספר מנוע והוא תואם למנוע שמורכב ברכב ובשום רכב שראיתי עד היום לא רשום ברישיון טורבו זה פשוט לא מופיע וסרלאט זה רכב נדיר הבוחן פשוט לא מכיר אותו תמיד תוכל להגיד שהרכב בא כך מהחברה.
-
מזל רע!!! (עליתי על מדרכה והאוטו סוטה לי עכשיו)
אודי ע פרסם הודעה בנושא של kman3d בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום דבר ראשון אם הגלגל ניראה ישר זה לא אומר שהוא ישר באמת, מספיק שמישקולת האיזון נפלה מהגלגל וזה גורם לרעידות. דבר ראשון פנה לפנצריה ובקש לאזן את הגלגל, אולי המצמיג התעקם. אם זה לא עוזר פנה למכון פרונטים אולי פרונט ניפגע וצריך כיוון. -
שלום יש לי הונדה סיויק, וכאשר אני מתניע את הרכב שהוא קר אך רק שהוא קר, זה לוקח בין 3-5 סטארטרים. כאשר הרכב חם, ההתנעה לוקחת סטארטאר אחד. למישהו יש מושג למה זה לא היה כך הבעיה החלה ליפני זמן קצר.
-
תודה לכל המגיבים אני יתיעץ עם עורך דין בקשר לחשבון ולשאר החשבונות. דבר אחד חברה סעו לאט!!! אני צעיר 22 יודע מזה אנדרנין חולה מכוניות ספורט האי אקס שלי היתה מהירה מאוד ויציבה מאוד, 4 קרבורטורים צמיגים 185 60 R14. יש לי רשיון משנת 99, ראיתי הרבה דברים על הכביש (בטוח שיש פה אנשים שראו יותר ממני). מהלב באמת שניה אחת טעות אחת ואתה יכול למוות במיקרב הטוב, או להיות נכה קטוע רגלים במיקרה היותר גרוע. אני יצאתי ללא שרטה אפשר להגיד, וחבר שהוציא אותי מהחבר בשניה האחורנה נס גדול, לא לכל אחד יכול להיות מזל כזה. בבקשה אני מיתחנן אני לא בא להטיף או משהו כזה, לא שווה למוות בישביל רייס או פוזה שיש לך אוטו חזק ומהיר, גם אני אוהב מכוניות ספורט בעצם חולה מכוניות ספורט חברה לאט להיכנס בעמוד זה לא תענוג. אני בטוח שכל אחד יגיד אני נהג טוב לי זה לא יקרה, לי זה קרה הלך האוטו כואב הגב הפנים חתוחות וכל זה ביגלל שמישהו חתך אותי, אולי אם היתי נוסע טיפה יותר לאט מהמהירות המותרת זה לא היה קורה.
-
היה לי ביטוח חובה וצד שלישי על רכב מודל 91 ששוה 8000 שח לא עושים מקיף
-
אני לא הזמנתי את מכבי האש ולא אף אחד שקשור אלי כניראה המישטרה שהיגעה למקום. מיבחנתי מכבי האש לא היו צרכים להגיע האוטו היה כבוי. האבסורד הוא שבחשבון מפורט: הרכב של מכבי האש נסע למלעה מ20 כ"ס 5 ק"מ 125.30 ש"ח נסיעת מכונית למלעלה מ-20 כ"ס מעל 5 ק"מ לכל ק"מ נוסף 98.76ש"ח משאבה דקות שימוש 16.40ש"ח שעת עבודת כאבי 128.74ש"ח זרנוקים (מטר) 30.60שח חוצפה אני בתור אזרח משלם מיסים, שמהם משלמים למכבי אש תקציבים ומשכורת לכבים צריך לשלם שעת עבודה לכבאי על המשאבה על המים ועל הזרנוקים על רכב שלא בער בזמן שהכבאי היגעו על מה חוצפה. מה קורה במדינה בזאת????
-
ביום חמישי 27.1.05 עברתי תאונה הרכב מיסוג AX GT נהרס כליל. איבדתי שליטה וניכנסתי בעמוד, איבדתי הכרה והרכב החל ליבעור ואני בפנים, למזלי חבר שנסע לפני חילץ אותי מהרכב והיציל את חיי. לאחר שהישתחררתי מבית החולים היגעו חשבונות לשלם, על האמבולנס שהביטוח חובה משלם ומכבי אש. שאלתי היא מדוע אני צריך לשלם למכבי אש 400 שח עבור כיבוי האש שהיתה כבויה כשאר הם היגעו??? חברי כיבה את הרכב כליל ליפני שהם היגעו, והם טוענים שהם כיבו את האש האם יש אפשרות לא לשלם את החשבון??? נ.ב:למנהלים יש אפשרות להוריד את הודעת המכירה של הרכב שלי שפירסמתי ליפני התאונה??? גם ככה אני בבעסה על הרכב שהלך ומיתקשרים לישאול אותי אם אני רוצה לימכור.
-
סובארו XT טורבו צבע אדום, הרכב ניראה מבחוץ בלבד ניראה לא רע יחסית למודל. אין לי כל קשר לאוטו, נא לא להשאיר הודעות פרטיות!!! המוכר דורש 28000 שח בטענה שזה המחירון, לדעתי מוגזם אבל מי אני שיבור את המילה. 0502732821
-
הביצועים יורדים עם השנים, איך משחזרים?
אודי ע פרסם הודעה בנושא של מקלארן F1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום! בישביל להחזיר את ביצועי המנוע מה שאתה צריך לעשות זה אובראול או המינימום להחליף רינגים. בתנאי שהבלוק אינו זקוק לחריטה והקרנק במצב טוב, כי אם תחליף רינגים והקנק כבר עיף אז צפה לדפיקות מהקרנק במוקדם או במיאוחר. ניקוי קרבורטור וכיון הצתה גם יעזרו למשימה. -
במיקרה שלי לא חושב שהיה כדאי לי להביא מנוע מיבוא כי המחיר כפול בימקום 1100 ביקשו 2500 ועל רכב כמו פיאט אונו המיחר הזה מהווה כימעט 40% ממחיר הרכב. וגם אם צריך לעשות טיפול כללי למנוע שקניתי אני עדין לא יגיע למחיר של מנוע מיבוא.
-
טוב אז ככה לפי מה שאני הבנתי המוכר ידע על כך שהמנוע הוא 1.1 עוד ליפני שהגיעתי זה מדליק לי מנורה אדמוה אני לא יודע מה איתכם. דבר שני אם לא היה לי ידע במנועים של פיאט אולי היתי מרכיב את המנוע. ודבר אחרון אני משלם 1170 שקל וכל מי שאומר לי שזה לא כסף אז כניראה לא עובד בשביל הכסף שלו אני מצפה לשרות הטוב ביותר על אחת כמה וכמה שלא הורדתי שקל מהמחיר שהוא ביקש ואני לא צריך להיתרוצץ בשביל לקבל את המנוע שאני צריך אם יש למישהו חילוקי דעות לגבי זה שילך לקנות משם חלקים. אז מה אם קיבלתי מנוע אם המכלולוים אני עדין לא יודע אם הוא תקין ואת זה אני ידע רק אחרי שאני ירכיב את המנוע.
-
למנהלים לא יודע אם אני צריך לרשום כאן אם טעיתי סליחה מראש! טוב הכל היתחיל כך, הלך המנוע באונו 1.4שלי קרנק דופק. לאחר שפתחתי את אגן השמן להמיסבים התברר שמצב בילתי הפיך עקב מצבגרוע של הקרנק. חיפשתי בפרוקיות שנות מנוע טוב וזול היתקשרתי לאחים יזדי בראשון לציון קיבלתי הצעת מחיר על 1000 1170 פלוס מע"מ. שילמתי על החשבון ואמרו לי לבוא לקחת אותו למחרת כי צריך לפרק את המנוע, מקובל עלי. מכיון שאני עובד על מאוחר שלחי את אבי לקחת את המנוע אני חוזר מהעבודה נירגש ליקראת המנוע החדש ומה אני רואה למול עיני??? מנוע 1.1!!! היתחלתי ליתלוש את השערות מעצבים. ששאלתי את אבי מה זה ואיפה השטר מכר הוא אמר לי שאמרו שזה המנוע ואת השטר מכר ישלחו לו למחרת כי לא מוצאים את המיספר רכב שמימנו הוא מורכב הירמתי טלפון ליזדי אמרתי לו זה אני עוד 10 דקות מגיע היה 16.45 וחסר לו אם הוא לא שם איך שאני מגיע אני מבין שהמוכר כבר יודע שהמנוע לא מתאים הוא אומר לי אתה אם המנוע 1.1 הירמתי את המנוע ושמתי אותו על סף הדלת ואמרתי לו שאני לא חוזר הביתה היום בלי מנוע 1.4 ולא מענין אותי מי יפרק אותו מיצדי השאחים יזדי יפרק. אני ממתי הוא אומר יש לי 1.4 המנוע בשטיפה אני מחכה חצי שעה הוא יוצא שוב ואמר לי לא טעות זה 1.6 טמפרה וזה אחרי שהוא הוציא לי שטר מכר על המנוע שרשום 1.4!!!! פה כבר לא יחלטי יותר היתחלטי ליצעוק לא מעינין אותי שילמתי תביא לי את מה שמגיע לי ולא תאמינו איך זה עזר 12 דקות היה לי מניוע 1ץ4 של אונו כולל מפלג,סעפת יניקה וקרבורטור סעפת פליטה תושבת חדשה הקיצר הפועלים היו בלחץ כי כבר היה מאוחר ולא פירקו כלום ןתוך דקות המנוע היה באוטו כלל שטר מכר. לסיום- חובבנות פושעת אין לי מילים זה כבר גובל בטימטום. המלצה לא ליקנות מהמקום הזה כלום!!!! ראו הוזהרתם!
-
רעיון שעלה בראשי...איך לתקן קרע בגומיה לציריה ב 5 ש"ח.
אודי ע פרסם הודעה בנושא של danniel בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לי פיתרון יותר טוב לתקן קרע בגומיה לציריה. פשוט נוסעים למוסך מחלפים גומיה ונוסעים בראש שקט. ונניח שתיקנת את הגומיה אם מדבק או משהו אחר והיא ניקרעת שוב לא חבל על הציריה ??? והאפשרות השניה היא שכל השמן גיר ישפך אז בבקשה, תיקונים כאלה גורמים לנזקים כבדים יותר. -
[פרוייקט מצולם] משולשים+בולמים - פיאט אונו 1.4
אודי ע פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איציק אני מסכים איתך לגבי זה שהמחירים לחלקיי חילוף בפיאט נמוכים אבל שככחת לצין שהחלקים לא מחזיקים הרבה זמן מעמד אז בסוף אתה משלם בדיוק את אותו המחיר -
מה ההבדל בין מנוע של פיאט רגיל לבין מנוע טורבו?
אודי ע פרסם הודעה בנושא של אודי ע בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המנוע שנימצא באונו טורבו הוא 1.4 דור שני אבל אם מה שאמרו פה בקשר ליחס דחיסה נכון אז אני מבין שהדבר לא בר ביצוע וגם אם כן הקומפרסיה תיהיה גבהה מאוד והמניע לא ידמוע בלחץ אז באמת עדיף להעביר את כל העסק תודה רבה
