שלום לכולם
הצלחתי לימצוא אונו טורבו אחרי תאונה, הרכב הורד מהכביש לצמיתות ואפשר לפרק מימנו חלקים.
שאלתי האם אני יכול להרכיב את הטורבו כולל מערכת הזרקה וכל שאר החלקים [צמת חשמל, אירפלומטר]
על מנוע של אונו 1.4 רגילה.
מבדיקה חזותית המנוע ניראה אותו הדבר אחד לאחד האם הבוכנות או הקרנק שונים בצורה שתיגרום לבלאי מואץ?האם מישהו כבר עשה את השיפור הזה?
תודה