Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעריץ של BMW ואני מתכונן לקנות רכב חדש

רציתי לדעת איזה BMW חדש אני יכול לקנות בתקציב הזה (אם בכלל?)

חוות דעת לדגמי המלצה

תודה.

פורסם

איזה רכב אתה מעוניין? ג׳יפון (X1), משפחתית גדולה (סדרה 3) או משפחתית קומפקטית (בגודל של a3 ושות) סדרה 1?

 

בסדרה 3 יב-X1 תוכל לקבל את גרסת הכניסה של הדגם (שים לב, ה-X1 הוא הרכב בערך השני של במוו עם הנעה קדמית בלבד ולא אחורית כמו שהיה עד היום). בתקציב שלך המנוע הוא 1.5 ליטר תלת בוכנתי שנמצא גם במיני האחות לפלטפורמה.

 

עוד אופציה היא הסדרה 1, שבמסגרת התקציב שלך נכנס הגרסה החזקה והמאובזרת 120i לקשורי למיטב זכרוני), עם מנוע 2 ליטר עם 180 כס.

 

קצת מעל התקציב (8 אלף) נמצאת גרסת הקופה של סדרה 1, הסדרה 2 בגרסתה הבסיסית עם אותו מנוע כמו בסדרה 1 רק מתוגבר קלות מ-177 ל-184 סוסים.

 

מה אתה מחפש? מרווח? חיסכון בדלק? איך אתה נוסע? (עירוני/בין עירוני/לבד/רכב עמוס)?

 

אגב, אתה נעול על bmw? יש חלופות אחרות באותו המחיר, לא פחות טובות.

פורסם
איזה רכב אתה מעוניין? ג׳יפון (X1), משפחתית גדולה (סדרה 3) או משפחתית קומפקטית (בגודל של a3 ושות) סדרה 1?

 

בסדרה 3 יב-X1 תוכל לקבל את גרסת הכניסה של הדגם (שים לב, ה-X1 הוא הרכב בערך השני של במוו עם הנעה קדמית בלבד ולא אחורית כמו שהיה עד היום). בתקציב שלך המנוע הוא 1.5 ליטר תלת בוכנתי שנמצא גם במיני האחות לפלטפורמה.

 

עוד אופציה היא הסדרה 1, שבמסגרת התקציב שלך נכנס הגרסה החזקה והמאובזרת 120i לקשורי למיטב זכרוני), עם מנוע 2 ליטר עם 180 כס.

 

קצת מעל התקציב (8 אלף) נמצאת גרסת הקופה של סדרה 1, הסדרה 2 בגרסתה הבסיסית עם אותו מנוע כמו בסדרה 1 רק מתוגבר קלות מ-177 ל-184 סוסים.

 

מה אתה מחפש? מרווח? חיסכון בדלק? איך אתה נוסע? (עירוני/בין עירוני/לבד/רכב עמוס)?

 

אגב, אתה נעול על bmw? יש חלופות אחרות באותו המחיר, לא פחות טובות.

 

ג׳יפון או משפחתית



עכשיו ראיתי את X1 החדשה דווקא מאוד אהבתי מה המחיר שלו בגרסא ה2 ליטר ואיך הוא?

אני מחפש חיסכון בדלק עיצוב ואבזור חומרים טובים ויחסית גם כוח

אני לא כל כך נעול על BMW אבל די קצת כן כי פשוט זאת החברה האהובה עליי

פורסם

לדעתי אם אתה רציני גש לסוכנות. המחיר המוצהר אינו בהכרח המחיר שתקבל בעת סגירה של עסקה. נכון גם לגבי רמת האבזור.

פורסם (נערך)

ג׳יפון או משפחתית



עכשיו ראיתי את X1 החדשה דווקא מאוד אהבתי מה המחיר שלו בגרסא ה2 ליטר ואיך הוא?

כל המחירים והאיבזור באתר שלהם (אם כי יתכן והX1 החדשה עדיין לא מעודכנת שם).

 

מבחינתי הדבר הכי מאכזב בX1 הוא שהיא לא הנעה אחורית (רעיון שקשה לי לעיכול כשמדובר בב.מ.וו...) ולכן הדגם היחיד שהיה בא בחשבון מבחינתי זה זה בעל ההנעה הכפולה.

 

אישית, אם אתה צריך את המרווח של משפחתית, בתקציב הזה הייתי הולך על ה318i.

תתפלא כמה היא יכולה להיות מספקת ביום יום, או שהייתי הולך על 320i בת שנה או פחות, עם קילומטרז׳ נמוך ועדיין תחת אחריות לשנתיים נוספות (לא חסרות כאלה למכירה).

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

אישית...נכנס לטרייד לוקח X1 2015 מהמודל הישן SDRIVE

הנעה אחורית (נשארו כמה חתיכות) מנוע 2 ליטר חזק ועוצמתי

ובנסיעה רגועה שרובה עירוני פקוק עושה 8 קמ לליטר דלק ומעל

440 קמ למשולב בן עירוני -עירוני כבד.

שילדה של סדרה 3,מנוע 2 ליטר טורבו גודש וחסכוני הגה חד

ומהנה. והנה 320 במסווה של X1 והמנוע הגדול יותר ונשאר

בסוף עודף של 50 מ 250.

פורסם

צודק,גם אני לא מתלהב מהדגם/צורה,אף ארוך ...עד שנהגתי עליו!

נכון,הוא לא משפחתי גדול,להיפך,קטן.

הוא לא בדיוק ג'יפון,הוא נמוך.

יותר כמו סטיישן כזו,לא מוגדר.

עשה סיבוב...מנוע גדול 2 ליטר גודש,שלדה סדרה 3,חוזר עם עודף...

אני מאוד שמח על המהלך שעשיתי ובסוף נשאר גם עודף,הרבה עודף.

בכוונה גם התכוונתי לדגם הקודם (עד 2015 כולל),כי הוא בא אם הנעה אחורית ומלא כיף.

הדגם החדש מגיע עם קדמית ושלדה אחרת לגמרי.

מי שאוהב רכב חזק דינאמי ואוהב לנהוג ברכב כיפי ומהנה,זה הרכב בשבילו.

הגה,שלדה,פעולת מתלים,תנהג ותהנה ותודה לי אחר כך.

פורסם (נערך)

ג׳יפון או משפחתית



אני מחפש חיסכון בדלק עיצוב ואבזור חומרים טובים ויחסית גם כוח

 

אם זה מה שאתה מחפש, תרשה לי להציע גישה קצת אחרת.

גם אני כבר הייתי נעול לפני שנה על ה-X1 היוצאת, 20i, אפילו הזמנתי אותה והמחיר היה מעולה... הנסיעה פשוט חלום, אם כי כמו שהודה bigmik היא לא בדיוק SUV ולדעתי גם לא בדיוק פרמיום, חסרה באבזור, באיכות החומרים ובעיצוב. מהסיבות האלה הלכתי בסוף על X3 משומשת מהדור החדש, 20d, שהיא בדיוק מה ש-X1 לא: מאוד איכותית בכל מובן, מאובזרת היטב, גבוהה, מרווחת מאוד, הנעה כפולה עם יכולות מסוימות מחוץ לאספלט, עיצוב הרבה יותר מוצלח (F25, כן? לא הקודמת E83) ובמקרה של הדיזל - חיסכון מופלג בדלק, לא יודע אם תאמינו לי שהיא עושה 15.5 ק"מ לליטר, וזה עם הרים של מומנט (38 קג"מ) ו-4X4.

בקיצור עונה בדיוק על מה שאתה מחפש וגם עם הסמל שרצית, רק לא חדשה.

בתקציב שלך אתה יכול לקנות בקלות BMW X3 משנת 2013, ואז גם הביטוח והטסט יהיו זולים בכמה אלפים לעומת חדש. אם יש לך משפחה אז ההמלצה תקפה עוד יותר.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

מה אומר פותח שירשור בנושא?

נראה לי שהX3 קצת מעבר לפותח שירשור,לא במחיר כמובן אלה

במוצר עצמו.

הX3 הוא פשוט חלום,יש לי גם אחת 2012...רכב מעולה פלוס ועוד קצת,אבל אני משוחד.

פורסם (נערך)
כל המחירים והאיבזור באתר שלהם (אם כי יתכן והX1 החדשה עדיין לא מעודכנת שם).

 

מבחינתי הדבר הכי מאכזב בX1 הוא שהיא לא הנעה אחורית (רעיון שקשה לי לעיכול כשמדובר בב.מ.וו...) ולכן הדגם היחיד שהיה בא בחשבון מבחינתי זה זה בעל ההנעה הכפולה.

 

אישית, אם אתה צריך את המרווח של משפחתית, בתקציב הזה הייתי הולך על ה318i.

תתפלא כמה היא יכולה להיות מספקת ביום יום, או שהייתי הולך על 320i בת שנה או פחות, עם קילומטרז׳ נמוך ועדיין תחת אחריות לשנתיים נוספות (לא חסרות כאלה למכירה).

 

אני גם מאוד אוהב את הסדרה 3

הi320 חדשה באתר שלהם (BMW) רשום[TABLE=class: price_table]

[TR]

[TD=class: price_table_header_row, bgcolor: #D4D4D4]מחיר בש"ח[/TD]

[TD][/TD]

[TD=bgcolor: #D4D4D4][/TD]

[TD]277,000[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

מחיר בש"ח



שאולי אני יכול לעלות את זה לתקציב שלי אם זה באמת שווה את זה?

 

 

צודק,גם אני לא מתלהב מהדגם/צורה,אף ארוך ...עד שנהגתי עליו!

נכון,הוא לא משפחתי גדול,להיפך,קטן.

הוא לא בדיוק ג'יפון,הוא נמוך.

יותר כמו סטיישן כזו,לא מוגדר.

עשה סיבוב...מנוע גדול 2 ליטר גודש,שלדה סדרה 3,חוזר עם עודף...

אני מאוד שמח על המהלך שעשיתי ובסוף נשאר גם עודף,הרבה עודף.

בכוונה גם התכוונתי לדגם הקודם (עד 2015 כולל),כי הוא בא אם הנעה אחורית ומלא כיף.

הדגם החדש מגיע עם קדמית ושלדה אחרת לגמרי.

מי שאוהב רכב חזק דינאמי ואוהב לנהוג ברכב כיפי ומהנה,זה הרכב בשבילו.

הגה,שלדה,פעולת מתלים,תנהג ותהנה ותודה לי אחר כך.

 

אתה מתכוון לX1 ? (ממליץ)

 

אם זה מה שאתה מחפש, תרשה לי להציע גישה קצת אחרת.

גם אני כבר הייתי נעול לפני שנה על ה-X1 היוצאת, 20i, אפילו הזמנתי אותה והמחיר היה מעולה... הנסיעה פשוט חלום, אם כי כמו שהודה bigmik היא לא בדיוק SUV ולדעתי גם לא בדיוק פרמיום, חסרה באבזור, באיכות החומרים ובעיצוב. מהסיבות האלה הלכתי בסוף על X3 משומשת מהדור החדש, 20d, שהיא בדיוק מה ש-X1 לא: מאוד איכותית בכל מובן, מאובזרת היטב, גבוהה, מרווחת מאוד, הנעה כפולה עם יכולות מסוימות מחוץ לאספלט, עיצוב הרבה יותר מוצלח (F25, כן? לא הקודמת E83) ובמקרה של הדיזל - חיסכון מופלג בדלק, לא יודע אם תאמינו לי שהיא עושה 15.5 ק"מ לליטר, וזה עם הרים של מומנט (38 קג"מ) ו-4X4.

בקיצור עונה בדיוק על מה שאתה מחפש וגם עם הסמל שרצית, רק לא חדשה.

בתקציב שלך אתה יכול לקנות בקלות BMW X3 משנת 2013, ואז גם הביטוח והטסט יהיו זולים בכמה אלפים לעומת חדש. אם יש לך משפחה אז ההמלצה תקפה עוד יותר.

 

תודה

ומה לגבי X3 מ2014 ומה המחיר?

 

מה אומר פותח שירשור בנושא?

נראה לי שהX3 קצת מעבר לפותח שירשור,לא במחיר כמובן אלה

במוצר עצמו.

הX3 הוא פשוט חלום,יש לי גם אחת 2012...רכב מעולה פלוס ועוד קצת,אבל אני משוחד.

 

אני מתלבט אין לX1 חדש או לסדרה 3

עריכה אחרונה על ידי 1Roni
×
×
  • תוכן חדש...