Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני גם מאוד אוהב את הסדרה 3

הi320 חדשה באתר שלהם (BMW) רשום[TABLE=class: price_table]

[TR]

[TD=class: price_table_header_row, bgcolor: #D4D4D4]מחיר בש"ח[/TD]

[TD][/TD]

[TD=bgcolor: #D4D4D4][/TD]

[TD]277,000[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

מחיר בש"ח



שאולי אני יכול לעלות את זה לתקציב שלי אם זה באמת שווה את זה?

 

לא תתצטרך לשלם מחירון במיוחד שיש להם שבוע מכירות לרגל השקת הX1.

פורסם

סדרה 3 (כל סדרה 3 כולל 318) תהיה מהנה יותר.

אגב ממה שזכור לי X1 החדשה גם הרגישה לי צפופה מאחורה ממה שאני זוכר (ישבתי בה לפני כחודשיים) ובהחלט פחות מרווחת מה3.

פורסם

לא להתבלבל - הלינק שמעלי מוביל לאתר ב.מ.וו שם עדיין מופיעים נתוני X1 היוצא (וסיבותיהם עימם... קמפיין השקה בלי פרטים ומפרט מלאים באתר?).

המחיר של X1 החדש הוא 242,000 לגרסת 18i שהיא 3 צילינדרים 1.5 ליטר 136 כ"ס, 2,000 שקל יותר מהגרסה המקבילה של סדרה 3, 318i עם אותם נתונים (מבחן דרכים במגזין אוטו האחרון).

מעליהם יש ל-X1 את גרסת 20i עם 4 צילינדרים 2 ליטר 192 כ"ס, מחירון 277,000 - זהה בדיוק למחיר ולמנוע של 320i.

ה-X1 החדש הוא הנעה קדמית ומבוסס על סדרה 2 טורר. בסיס גלגלים 2.67 צנוע יחסית (ה-X1 הקודם הוא הנעה אחורית ומבוסס על הסדרה 3 הישנה, בסיס גלגלים 2.76).

הסדרה 3 היא הנעה אחורית עם בסיס גלגלים 2.81. ברור שהיא יותר מרווחת.

שתיהן באותו הרוחב ולשתיהן אותו גיר 8 הילוכים ZF מעולה.

Roni - לא תוכל לבחור ביניהן על סמך קריאה, גש לסוכנות ותהנה מהבדיקה. אולי גם יש הנחות נסתרות.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

אני הצעתי רק את הדגם הקודם והצעתי היתה ל 2015 0 קמ הנעה אחורית כמובן SDRIVE.

אם היה בלבול,מתנצל.

היתרון הגדול כמובן במחיר הקטן של הדגם הקודם מ2015 והמנוע הגדול והגודש ,שהוא היתרון

הגדול יותר לעומת סדרה 3 במחיר.

פורסם

ב.מ.וו פרסמו סוף סוף את כל הנתונים של ה-X1 החדש, כולל גרסת דיזל מוצלחת שכלל לא דווח עליה בהשקה, 20d עם הנעה קדמית ב-297 אלף שקל - http://www.bmw.co.il/il/he/newvehicles/x/x1/2015/showroom/price_list.html#

מה שבולט מהמחירון החדש הוא צמצום דרמטי של הפער במחיר בין X1 ל-X3 ל-8% בלבד בגרסת הבנזין XDrive20i, עם אותה רמת גימור. בדיזל הפער כביכול 11% אבל ב-X3 הנעה כפולה וב-X1 קדמית. בדגם היוצא של X1 הפער היה כ-40% מתחת ל-X3 ועדיין הוא לא נמכר במספרים מרשימים.

עושה רושם שלדלק מוטורס יש הרבה ביטחון שהפעם יש להם את הכלי הנכון - פנאי-שטח-יוקרתי-קומפקטי אמיתי, ולא בערך. מעניין איך זה יתפתח בעידן ההנעה הקדמית ומול ה-Q3 החדש.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

×
×
  • תוכן חדש...