Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

רכב של חבר - יונדאי אקסנט 2008, מנוע 1.6 סדאן

 

הבעיה היא שהרכב לא תמיד מניע, כלומר יש ימים שמניע ישר ויש ימים שלא מניע.

 

כשהוא לא מניע- יש סטארטר, אבל אין הנעה.

זה נראה כמו בעייה של הקודן/אימובילייזר.

 

לעיתים רואים את הסימן של המפתח בלוח המחוונים (ואז הרכב מניע) ולפעמים הוא לא מופיע (ואז לא מופיע).

ניסינו להשתמש עם המפתח השני אך זה אותו דבר.

 

מה הבעיה? האם זה מהקודן/מפתח?

אפשר פשוט להעיף את הקודן/אימובילייזר הזה?

 

הוא הלך לכמה מוסכים ברמת גן/בני ברק ואף אחד לא רצה להתעסק עם זה/אמרו לו שצריך לקודד את המפתח (מה הקשר? הרי זה אותם מפתחות שהיו תמיד לרכב, לא חדשים/שכפולים) ושלחו אותו למוסך של יונדאי.

 

אשמח לעזרה/הפניה לבעל מקצוע אמין ומקצועי שמבין בדברים האלה ושיקח מחיר הוגן, עדיף באיזור המרכז- רמת גן/בני ברק/ת"א

עריכה אחרונה על ידי shlomi_e11

שלומי

פורסם

מה ז"א כמה סוויצ'ים?

להזיז את המפתח ממצב 0 למצב 2 -0-2-0-2 כמה פעמים ואז לנסות להניע?

 

ואם עדיין אין הנעה וזו לא משאבת הדלק, האם הבעיה נובעת מהקודן/אימובילייזר?

שלומי

פורסם

לי יש עכשיו בעיה דומה ברכב שלי (I30) .

אז ככה: אם מנורת מפתח לא דולקת בלוח השעונים יהיה סטרטר,תכל להניע אבל המנוע יתכבה או שיהיה סטרטר והרכב לא יתניע.

הסיבה: אין זיהוי של המפתח כי המפתח עצמו תקול/הקידוד נהרס/השתבש.

ד"א זה עסק לא זול אבל אם אתה מהמרכז (מה שאני לא ויעשקו אותי אוטוטו),תוכל לפםנות לפאר המנעולים מומלץ מאוד בפורום הזה.

מחירים סבירים בד"כ לעומת השחיטה הכשרה במורשה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מה ז"א כמה סוויצ'ים?

להזיז את המפתח ממצב 0 למצב 2 -0-2-0-2 כמה פעמים ואז לנסות להניע?

 

ואם עדיין אין הנעה וזו לא משאבת הדלק, האם הבעיה נובעת מהקודן/אימובילייזר?

 

כן...לתת כמה סוויצים כאלה והמתנה של 2 שניות בין סוויץ לסוויץ כדי שמשאבת הדלק תייצר לחץ טוב ואז בסוויץ הרביעי פשוט להניע.

פורסם

עדכון:

ניסיתי את הקטע עם הסוויצ, - אותו דבר, עדיין יש בעיה.

 

דיברנו עם פאר המנעולים וגם הוא הפנה אותנו למוסך של יונדאי.

 

מכירים אותי מישהי באיזור המרכז שמתעסק עם קודנים/אזעקות ויוכל לטפל בזה/להעיף את הקודן?

 

תודה

שלומי

פורסם

תוכל לצלם את לוח השעונים אם מנורה דולקת?

נסה לנתק את המצבר לכמה דקות תיבדוק אם הבעיה חוזרת.

 

לפי התיאור שלך הסליל של אימובילייזר מתקשה לתקשר בין המפתח, הבעיה ידוע לי מדגמים I800 אך לא באקסנטים.

 

לפני שאתה הולך לפרק את הקודן ולהחליף את כל האוטו תיגש לבדוק את העניין אם מכשיר דיאגנוסטיקה.

×
×
  • תוכן חדש...