Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, זה חדש ב-5.0.

זה לא משהו שצריך להפעיל, הוא עובד אוטומטית.

מה שקורה זה שעם גרסאות קודמות, אחרי שעשית פקטורי ריסט או התקנת רום חדש, היית יכול לשחזר את האפליקציות שהיו מותקנות על המכשיר, אבל היית צריך לעצב מחדש את מסכי הבית (מיקומי אפליקציות, ווידג'טים, רקכ וכו'). היום הוא עושה את זה לבד, כמו שהוא משחזר את האפליקציות, הוא "תופס מקום" על מסך הבית עד שהאפליקציות שהיו על המכשיר קודם ירדו ואז שם אותן או את הווידג'טים שלהן באותו מקום.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תשמע מרק, אני באמת לא מצליח להבין למה אתה אוכל את כל הקש הזה עם כל גרסה חדשה? באמת שזה נשמע כאילו מישהו מנסה להתעלל בך...

אולי תנסה התקנה נקיה, עם כל הניקויי דאטא, קאש, דלוויק וכו'? אולי זה יוכל לעזור?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

טוב, יצא עדכון 5.0.1 לנקסוס 5

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

קיבלתי גם את 5.0.1 ואני נאלץ לבקש קצת מלח, כי אני צריך לאכול את הכובע. גם אני מתחיל לחוות קשיים, או יותר נכון, קושי.

הוואטסאפ משום מה לא מתריע לי על הודעות שמתקבלות כשאני מחובר לוויי-פיי, אלא אם כן אני נכנס לאפליקציה.

גם נוטיפיקציות מהפייסבוק, אימיילים ושאר פוש נוטיפיקשיינים לא מתפקדים מי-יודע-מה כשאני על וויי-פיי. יש למישהו רעיון? אולי משהו בהגדרות שעבר כדיפולט למשהו אחר ושיבש לי את זה?

 

הדבר היחיד שמצאתי שקשור לזה הוא "Keep Wi-Fi on during sleep" והוא כמובן מופעל. יש איפשהו איזה אופצית Power saving כלשהי שמבטלת את הווי-פיי כשהוא עובד "ברקע" שפספסתי?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גם אני קיבלתי עידכון 5.0.1 לנקסוס 5.

 

על מה הם שמו דגש בעידכון הזה? הלוואי שעל הבטריה כי עידכון 5.0 גמר לי הבטריה.

פורסם

אני עדיין על 4.4.4 עם ה-5 שלי ושוקל לשדרג בסופ"ש.

האם כל מי שנתקל בבעיות, עושה עידכון ota או שהבעיות קיימות גם אצל אלו שעשו התקנה נקייה פלס על הנקסוס 5 שלהם ?

Veni Vidi Vici

פורסם
קיבלתי גם את 5.0.1 ואני נאלץ לבקש קצת מלח, כי אני צריך לאכול את הכובע. גם אני מתחיל לחוות קשיים, או יותר נכון, קושי.

הוואטסאפ משום מה לא מתריע לי על הודעות שמתקבלות כשאני מחובר לוויי-פיי, אלא אם כן אני נכנס לאפליקציה.

ברוך הבא למועדון, לצערי בהמשך אתה תתקל בעוד שטויות של העדכון הכושל הזה.

 

תפתח תמונה שצילמת ולאחר מכן נסה לראות פרטים על התמונה. בפרטים מופיעה מפה קטנה של מיקום שבו צילמת את התמונה. עכשיו נסה ללחוץ על התמונה של המיקום ותראה שאתה לא עובר ישירות לגוגל מאפ כמו בגרסה .44.4.

 

לא מכיר את הקושי הזה אבל לאחר העדכון של 5.01 תקבל עוד עדכונים לרוב האפליקציות וגם אחרי שתבצע כיבוי והדלקה של המכשיר תקבל עדכון מסויים של המערכת שאינני יודע מהו כי לא שמתי לב.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא צריך להגזים, "מועדון"... יש תקלה, בסדר קורה. מתקנים. בינתיים אם מישהו צריך אותי בדחיפות הוא יכול לעשות מה שעשה תמיד, לחייג.

 

אני עדיין על 4.4.4 עם ה-5 שלי ושוקל לשדרג בסופ"ש.

האם כל מי שנתקל בבעיות, עושה עידכון ota או שהבעיות קיימות גם אצל אלו שעשו התקנה נקייה פלס על הנקסוס 5 שלהם ?

 

אני את 5.0 התקנתי נקי, כולל וייפים של כל מה שהיה אפשר. 5.0.1 היה OTA.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
הוואטסאפ משום מה לא מתריע לי על הודעות שמתקבלות כשאני מחובר לוויי-פיי, אלא אם כן אני נכנס לאפליקציה.

גם נוטיפיקציות מהפייסבוק, אימיילים ושאר פוש נוטיפיקשיינים לא מתפקדים מי-יודע-מה כשאני על וויי-פיי. יש למישהו רעיון? אולי משהו בהגדרות שעבר כדיפולט למשהו אחר ושיבש לי את זה?

לא נתקלתי בזה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אף פעם לא התשמשתי בו, כי אני לא משתמש כמעט במצלמה של הטלפון, אז לא נראה לי חשוב. אבל בדקתי, וזה באמת לא מעביר אותי למאפס. יאללה, מארק 2 - גוגל 0. האמת אבל שלא נראה לי שזה באג, מצורת הפעולה של כל התפריט הזה, נראה שפשוט ביטלו את האפשרות הזו.

 

*אני עדיין חושב שזה פיצ'ר מיותר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

המוטו G שלי (Google Edition) התעדכן אתמול ל5.0.1.

אצלי לפחות לא היה צורך בגיבוי.

 

ברוך הבא למועדון, לצערי בהמשך אתה תתקל בעוד שטויות של העדכון הכושל הזה.

 

מכמה באגים ועד "עדכון כושל" המרחק גדול.

אי אפשר אפילו להשוות מול הפיאסקו של אפל עם העדכון לIOS7 שהיה לפני שנה.

.We apologise for the inconvenience


×
×
  • תוכן חדש...