Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כונן חיצוני עשוי להתפגר.

בעידן ה "Cloud" אין כבר הצדקה ממש לדברים האלה, לדעתי. הדבר הבעייתי היחיד הוא רוחב הפס העולה שנשאר מחורבן לשוק הפרטי, מה שגורר זמן המתנה בהעלאה של תכנים לרשת. בדור הרביעי המצב קצת יותר טוב (עד 12 מגהביט אל מול ה 3 בפתרונות הקוויים), אך על הדרך אתה כבול למכסת נפח חודשית.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אמש התקבל 5.0.2 ל- moto G 2014. בהפעלה ראשונה נראה תקין.

המוטו G דור ראשון עדיין ממתין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל, המוטו דור ראשון (לא דור 4) אצלנו במשפחה קיבל מזמן את העדכון ל5. אם כי לא בהתלהבות גדולה מצד המשתמשים.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

שלי כנראה קצת יותר מוקדם משלך (נרכש בינואר 2014) ולא מוגדר כ-GPE, למרות שמדובר באנדרואיד נקי כמעט לגמרי, רק מספר קטן של אפליקציות של מוטורולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לבעלי נקסוס 5 עם 5.0.1, האם גם אצלכם המצלמה (GOOGLE CAM) לא עובדת? בנוסף, האם הסוללה מחזיקה מעמד זמן קצר או ארוך יותר מבעבר?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
עדכנתי את המוטו החדש ללוליפופ. אין בעיות מלבד חוסר היכולת לדפדפף בין סימניות (ספריאל, גם אצלך?). כל השאר תקין.

לא יודע. ה-G 2014 הוא המכשיר של אשתי. אני עדיין עם 4.4.4, שהתקבל בערך כאשר ה-5.0 הוכרז, אוליאפילו טיפה אחרי כן.

יש לי שני בנים עם 5.0.1 על נקסוס 4 ומרוצים. עוד בן עם מוטו E, איני יודע מה הסטטוס שלו (אבל כנראה עדיין 4.4).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לבעלי נקסוס 5 עם 5.0.1, האם גם אצלכם המצלמה (GOOGLE CAM) לא עובדת? בנוסף, האם הסוללה מחזיקה מעמד זמן קצר או ארוך יותר מבעבר?

אצלי המצלמה עובדת ללא בעיות אבל זמן הסוללה התקצר באופן רציני.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
אצלי המצלמה עובדת ללא בעיות אבל זמן הסוללה התקצר באופן רציני.

 

תודה.

 

מעבר לזמן סוללה שהתקצר מהותית, שמת לב גם לכך שהמכשיר נוטה להתחמם מהותית?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא, לא הרגשתי בבעיות חימום כלשהן.

יש לי אפליקציה clean master שמדי פעם מדווחת על בעיות חום אבל לא משהו שהוא חורג מהנורמה ביחס לקיט קט.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

בימים האחרונים הנקסוס 5 של אימי מתחיל להתחמם יותר מהרגיל, בצורה מורגשת עד מאוד. בנוסף, מאז העדכון ל-5.0.1 הסוללה פשוט נאכלת. היא בקושי משתמשת במכשיר, הוא נח לו על השולחן, והסוללה צונחת אל מתחת ה-40% בקצב מפחיד והזוי לחלוטין.

 

על ה-HTC M8 שלי מותקן גם 5.0.1 ולא רק שהסוללה השתפרה, אין לי שום בעיות שהן בכלל. מוזר שעל מכשיר "של" גוגל יש תופעות לוואי לא נעימות שכאלה. מוזר עוד יותר שגוגל מוציאים עדכון למצלמה, ואז מתברר שהעדכון לא תואם אנדרואיד 5.0.1 בכלל.

 

תודה על עזרתך. היות והמכשיר נרכש בארה"ב ואימי נוסעת לשם בחודש הקרוב, נפעיל את האחריות - למרות שאני כבר מעדיף לדרוש את הכסף חזרה ולהחזיר להם אותו. מכשיר בן כמעט חצי שנה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

אם יש לכם סבלנות. אמור לצאת עדכון גירסה ל5.1. שלפי הפרסומים יתקן את הבאגים האמורים וילטש את הטעון ליטוש. אצלי לאחר העדכון ל5 הייתה אותה התופעה עם הסוללה שציינת. החזיקה בקושי חצי יום וגם זה בלחץ. אך לאחר העדכון לגירסה 5.0.1 המצב השתפר משמעותית ועם התקנת תוכנת "Battery doctor" המצב טוב בהרבה. אפילו ממה שהיה בקיטקט.

עריכה אחרונה על ידי samg

×
×
  • תוכן חדש...