Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידכנתי גם, לפחות הדפדפן יותר לא קורס לי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אתם כבר לא מעודכנים. יצא 5.1.1

 

העידכונים האחרונים היו זוועה. החל מ 5.1 שהפך את ה NEXUS 7 שלי לאיטי בצורה בלתי נסבלת. הקש ששבר אותי היה 5.1.1 שלא שיפר כלום.

אני מחזיר אותו לגרסה 4.4.4. שהייתה מצויינת ומהירה.

יש לי תחושה בזמן האחרון שגוגל גולשים לכיוונים לא טובים. גם באנדרואיד, וגם בGMAIL שהתחילו לדחוף פרסומות ממש לתוך האימיילים, ובמקביל התחילו לחסום גישה לשרת האימיילים שלהם דרך תוכנות כמו THUNDERBIRD. כי צריך לדחוף לנו את הפרסומות לגרון בכח.

פורסם

גוגל נהפכה להיות חזירית בצורה גועלית. כול אפליקציה שלהם כרוכה בהתקנת תוספים/אפליקציות נוספות בכדי להנות מדברים מסויימים.

 

עוד מעט גם באנשי הקשר של גוגל תמצא פרסומות...בעצם כבר היום הם הכניסו בדרך האחורית פרסומות לעסקים באנשי הקשר/חייגן.

 

אני לא מתפלא שאפל החליטה לפתח בזמנו אפליקצית מפות משלה ולא להשתמש במפות של גוגל כברירת מחדל.

איזה כייף לי :)

פורסם

ניסיתי, גם להתקין רום מקורי ניסיתי , לא עוזר.

אחרי כמה זמן זה מתחיל לעבוד ומפסיק, ככה לסירוגין. כרגע אני אנסה להחזיר ל4.4.2.

פורסם

סיכום לאחר כמה ניסיונות, התקנתי כמה פעמים 5.0.1 לא עזר, התקנתי 4.2.2 גם לא עזר, איפסתי כבר כמה פעמים ועדיין לא עזר,

מכשיר בעייתי כי מדובר בגרסא שיובא ביבוא מקביל GT 9505 ולכן לא מוצא לו רומים ייעודיים לישראל

פורסם

אני גם עם 5.0.1 על 9505 וזה הדבר הכי טוב שקרה למכשיר הזה בשנתיים האחרונות.

אין שום בעיה ב WIFI. בבלוטוט אני לא משתמש אז אני לא יודע להגיד לך.

 

תמצא את ההודעה שלי בשרשור הזה עם קישור לרום שהתקנתי.

פורסם

תבדוק אם הבלוטות' מתפקד , ניסיתי את הרום לפי המדריך והיו שם דברים שלא עשיתי, אבל אין דינרו, עדיין הבלוטות' שובת ווהוויפי נדלק מתי שבא לו.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

גרסה 5.1 הגיעה למוטו G דור ראשון (אך טרם לדור השני) ולנקסוס 4

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם אני שמתי עין על ה-X-play, אבל קודם צריך לקנות טלפונים לשני בנים שהמכשירים שלהם מקרטעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם למכשיר של זוגתי. מדובר בMOTO G דור ראשון שנקנה בארה"ב.

ממתין לעדכון דומה לMOTO G דור שני.

ובכלל המרשמלו אמור לצאת בסוף ספטמבר. שזה יותר קשור לסדרת הנקסוסים כרגע.


×
×
  • תוכן חדש...