Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר בלוליפופ גוגל מיזגו את אפליקציית email ביחד עם gmail

 

אתה עדיין יכול להתקין את הemail הישן דרך apk

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעיה שהתעוררה לי במוטו G עם התקנת 5.1 היתה Personal Hotspot שלא פעל (לא היה ניתן לגלוש ממכשיר אחר) שינויי בהגדרת APN (נמצא באיזה דיון ברשת) פתר את הבעיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוודאות יש שיפור בחיי סוללה בסטנדבי, אין בהסטוריה של הטלפון שלי שהוא אכל רק 5% בלילה, הלילה זה קרה.

 

וכן גם אצלי אין אפליקציה שהחליטה לשבות כי לא אישרתי לה להגיע ל SMSים שלי, זהו נגמרה ההפקרות :-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מהטיפה שהספקתי להשתמש באנדרואיד 6 בנקסוס 5 והנקסוס 9, נראה שיש שיפור מורגש בביצועים.

והנקסוס 9 היה צריך את השיפור הזה

מקווה שזה ישפר את הסוללה הזוועתית של הנקסוס 5

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם (נערך)

כנ"ל - לאחרונה הסוללה של הנקסוס 5 פשוט איומה. בינתיים העסק נראה מבטיח, נקווה שהוא אכן כזה.

אגב, יש כמה שינויים קטנים שבינתיים עליתי עליהם: החייגן טיפונת שונה, הגופנים מעט קטנו לפני השעה 10:00 השעון מופיע בשלוש ספרות (יענו 9:59 במקום 09:59) והחיפוש בגוגל מופעל ע"י לחיצה ארוכה על כפתור הבית (העגול) במקום גרירתו למעלה.

 

עוד שינוי: כאשר מסמנים מילה מסויימת, בנוסף לכל האפשרויות הרגילות (העתק, הדבק, בחר וכו') נוסף גם "תרגם". בנוסף, האפשרויות הרגילות הפכו למילים במקום סמלים.

 

חוץ מזה, אם זה גירסה 6 אז כבר הגיע הזמן לנעול את השרשור הזה, לפתוח שרשור חדש ולהעביר אליו את כל הפוסטים הרלבנטיים, לא?

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד, זה לא חיפוש גוגל. זה now on tap. פי'צר חדש שהיה "בערך" קיים ב5.1.1. מה שהוא עושה זה "מצלם" את המסך ונותן לך אופציות של מה לעשות עם מילים שנראות לו חשובות. למשל קיבלת מייל ממישהו ש"בוא נקבע בשווארמה השמן מחר ב7 בערב", לחיצה ארוכה על כפתור הבית בתוך המסך של המייל יכול למצוא לך מידע על המקום, לחבר אותך אליו להזמין מקום וליצור אירוע ביומן עם מיקום, שעה והכל כבר מוכנס בפנים.

 

זה אחד הפיצ'רים הכי הכי מרגשים של המרצ'מאלוו.

 

הסוללה באמת מזעזעת אחרי העדכון האחרון (שאני קיבלתי. עדיין לא קיבלתי 6). שמח לשמוע שפתרו את זה. זאת הייתה הסיבה היחידה ששקלתי לשקול להחליף את המכשיר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

קיבלתי מרשמלו. לא עשיתי התקנה נקייה, אבל נראה שהטלפון מהיר יותר ואהבתי את עניין ההרשאות. למרות שאני מניח שבכל זאת חצי עולם ואחותו עוקבים אחרי. מלבד זה, העיקר שלא יהיו קריסות.

פורסם

גם כן התקנתי את המרשמלו-נקסוס 5 32GB.

המכשיר רץ חלק,חוץ מזה יש מעט שינויים ששמתי אליהם לב, הדברים שיותר אהבתי הם אפשרות להצגת אחוז הסוללה ושהשעון גדול יותר. גם המצב "נא לא להפריע" נחמד.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הרבה מאוד מהדברים שיש ב6 הם בגדר "לא מבין איך לא עשו את זה קודם"

 

(כמו נגיד doze או מצב שקט טוטאלי)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

האפליקציה Moto Assist עושה זאת כבר מה-4.2 לפחות (נדמה לי שכך קיבלתי את ה-G מדור ראשון), בצור חכמה מאד. ניתן להגדיר פרופילים של שינה, נהיגה ופגישה אשר משתיקה את המכשיר עם יוצאים מהכלל: שיחות מאנשי כשר מסומנים בכוכב, או שיחות ממספר מזהוה שנכנסות פעמיים בתוך 5 דקות, יפעילו את הצלצול. מנגנון זה מאשפשר עקיפת ההשצקה בשיחות חיוניות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
(כמו נגיד doze או מצב שקט טוטאלי)

 

מצב שקט טוטאלי היה קיים בגירסאות שקדמו לסוכריה. משום מה ב 5 גוגל החליטו שחוויית מתכנת ככל הנראה עדיפה על חוויית משתמש והחליטו להחליף אותו בקומבינה המוזרה של DnD. למזלינו, חלק מהיצרניות לא ראו כי טוב (סמסונג, לדוגמא) והשאירו את האפשרות לבצע mute בקלות.

פורסם

sperial מוטורולה הודיעו שassist ו migrate יימחקו ממכשירים שישודרגו ל6 כי מה שהן עושות כבר מובנה בתוך המערכת, למרות שלדעתי האפליקציות של מוטו עושות את מה שהן עושות טיפה יותר טוב

 

ALÞћÃ אני זוכר כמה מקרים ששמתי את הטלפון בתקופת 4.4 וגם 5.0 על שקט, הפעלתי משחק כלשהו ופתאום הטלפון מתחיל לצרוח, סיטואציה קצת יותר מביכה יכולה לקרות עם סרטונים כאלה ואחרים, תשתמש בדמיון :wink:

ה mute של 6 באמת עובד ככזה. שום דבר לא עוקף אותו, אהבתי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הסוללה בנקסוס 5 באמת ממש השתפרה, המצב כבר היה נוראי. אתמול החזיק לי כל היום בלי טעינה!!

 

גם אהבתי שאפשר לפתוח את המסך של הווליום ולהגדיר ווליומים של המצבים האחרים - תמיד באנדרואיד היו מצבים מעצבנים שהחלשת או הגברת את הצליל של הצלצול אבל הווליום של מדיה לא השתנה ולהיפך, עכשיו יש שליטה מלאה בלי ניחושים.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)


×
×
  • תוכן חדש...