Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
מוזר שעל מכשיר "של" גוגל יש תופעות לוואי לא נעימות שכאלה.

עיקרון ה"כל המוסיף גורע" לא תמיד עובד באנדרואיד.

 

מסקנה שנובעת מהתקופה הקצרה של בעלות על נקסוס 5, זה שגוגל דוחפים החוצה אנדרואיד חצי אפוי, והיצרניות כבר לוקחות, ועושות אופטימיזציות לגירסאות החדשות, ומחליפות אפליקציות מובנות (שתפקידן זה לעבוד וזהו, עם אמינות ונוחות שימוש אף אחד לא חשב) בגירסאות יותר מוצלחות.

 

לדוגמא, טאצ'וויז (כן, אותו הטאצ'וויז שכולם אוהבים לשנוא) נותן לך הרבה יותר אפשרויות התאמה אישית מאנדרואיד נקי. הוא עמוס, אבל הוא יותר חסכוני בסוללה משום מה. אנדרואיד לא יודע לעבוד עם זכרונות חיצוניים (כולל כרטיסי SD), טאצ'וויז יודע. באנדרואיד לא ניתן לשנות פרופילי צבע של המסך, בטאצ'וויז אפשר. באנדרואיד נקי אין אפשרות לסדר אייקוני שליטה מהירה, בטאצ'וויז אפשר. בחייגן המובנה אי אפשר להגדיר חיוג מהיר (אבל משום מה דחפו שני יומני שיחות), בטאצ'וויז יש, ואפילו אפשרות להגדיר רשימה שחורה. באפליקציית מצלמה של טאצ'וויז יש הרבה יותר אפשרויות מהאפליקציה של גוגל.

 

והרשימה עוד ארוכה, פשוט לא הצלחתי להיזכר בהכל. בנוסף, בגלקסי נוט 2 הוותיק שלי חיי סוללה ויציבות מערכת הפעלה עדיפים על נקסוס 5.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתה משווה מכשיר עם סוללה של 3100 מיליאמפר (נוט 2), למכשיר עם סוללה של 2300 מיליאמפר (נקסוס 5) - מן הסתם שהנוט 2 יחזיק לך יותר, אבל זה לא מעיד דבר על החסכון של מערכת ההפעלה בסוללה.

פורסם

עוד כשהיה לי גלקסי 2, הרומים של סמסונג היו יותר חסכוניים בסוללה מרומי AOSP

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
עיקרון ה"כל המוסיף גורע" לא תמיד עובד באנדרואיד.

 

מסקנה שנובעת מהתקופה הקצרה של בעלות על נקסוס 5, זה שגוגל דוחפים החוצה אנדרואיד חצי אפוי, והיצרניות כבר לוקחות, ועושות אופטימיזציות לגירסאות החדשות, ומחליפות אפליקציות מובנות (שתפקידן זה לעבוד וזהו, עם אמינות ונוחות שימוש אף אחד לא חשב) בגירסאות יותר מוצלחות.

 

5.

 

איזו אפליקציה של סמסונג מלבד המצלמה מוצלחת משל גוגל, ואיזו אפליקציה חסרה לך בAOSP? אני מבין את מה שאתה אומר על הקסטומיזציה, אבל אפליקציות?

 

לא נתקלתי בבעיות אמינות באפליקציות של גוגל. כולן, מלבד המצלמה, היו טובות יותר משל סמסונג ועובדות לי בכל מכשיר בלי שום בעיה. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זו אפליקציה של נעילת אפליקציות שאסוס שמו בטאבלט שלהם, אבל גם את זה ניתן להוריד מהגוגל פליי.

פורסם
עוד כשהיה לי גלקסי 2, הרומים של סמסונג היו יותר חסכוניים בסוללה מרומי AOSP

 

זה עדיין לא אינדיקציה. רומים aosp לא נתמכים רשמית על ידי סמסונג ולכן הם לא מותאמים במאת האחוזים למכשיר.

לחלק מהדגמים יש גרסאת פליי אדישן של גוגל שמותאמת לעבוד עם aosp.

כאן יש השוואה בין s4 לs4 play edition: http://www.engadget.com/2013/07/06/samsung-galaxy-s-4-google-play-edition-review/

הפליי אדישן החזיק כשעתיים יותר

פורסם

לא יודע מה יש לנקסוסים שלכם.. אני לדוגמה היום - מ9 בבוקר עד עכשיו, הסוללה על 50%.. וויפי ובלוטוט דלוקים קבוע, כמובן בלי טעינה, בשימוש מועט כמובן, אבל מי שמתעסק בטלפון כל היום צריך להסתובב עם מטען בכל מקרה.

 

בטלפון שלי מותקנים מעט דברים, רק מה שאני באמת צריך, דואג לצאת מכל התוכנות לפעמים בתפריט של מה שפתוח ועושה כיבוי והדלקה פעם בשבוע בערך.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אני יוצא למכללה ב9 בבוקר עם 100%,בלוטוס דלוק רק ברכב,רוב היום בלוטוס וWiFI כבויים עם שימוש אינטנסיבי במכשיר וחוזר ב7 בערב עם 10%-0%.

מבחינתי זה מעולה,כי עליתי מאייפון לנקסוס אבל משתמשי G3 מדווחים על צריכה טובה יותר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לא יודע מה יש לנקסוסים שלכם.. אני לדוגמה היום - מ9 בבוקר עד עכשיו, הסוללה על 50%.. וויפי ובלוטוט דלוקים קבוע, כמובן בלי טעינה, בשימוש מועט כמובן, אבל מי שמתעסק בטלפון כל היום צריך להסתובב עם מטען בכל מקרה.

 

בטלפון שלי מותקנים מעט דברים, רק מה שאני באמת צריך, דואג לצאת מכל התוכנות לפעמים בתפריט של מה שפתוח ועושה כיבוי והדלקה פעם בשבוע בערך.

 

ליאור, הלוואי. אימי ניתקה את המכשיר מטעינה בשעות הבוקר המאוחרות. לפני כשעתיים היא יצאה מהעבודה והמכשיר הראה 58%, ללא כל סיבה הגיונית שהיא. WIFI כבוי / GPS כבוי / וכו'. זה ממש לא היה כך לפני העדכון ל-5.0.1.

 

זה לפני שנגענו בעובדה שהמכשיר שלה מגלה כל מיני בעיות לא ברורות (על חלקן קראתי תלונות כבר בפורומי סלולר האמריקאיים) - לדעתי יש שם בעיה של קצר חשמלי שהוא במכשיר. המסך מקבל הבזקים מוזרים מידי פעם, למשל בפתיחת הוואטסאפ. דברים שלא היו קודם לכן.

 

בכל מקרה, היות ואחי הזמין ושילם על המכשיר, הוא שלח אל GOOGLE תלונה. נראה מה יגידו החבר'ה - אני מוכן להחזיר להם את המכשיר, לקבל עליו זיכוי ולקחת במקומו נקסוס 9. כמכשיר סלולרי חדש אתן לאימי את ה-HTC M8 שלי, ואת מקומו יתפוס M9 חדש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפני שאתה מתחיל מלחמות עם גוגל תעשה את הדברים האלה:

1. איפוס למכשיר - תגבה את מה שגוגל לא מגבים

2. תתקין בדיוק מה שצריך, תבדוק מה רץ ברקע קבוע ואל תתקין אותו (נגיד אפיליקציות גרועות כמו פנגו - יש להם אתר, לא צריך את האפליקציה)

3. שתעשה הפעלה מחדש למכשיר פעם בכמה ימים, גם אצלי אחרי תקופה מתחיל להיות נגיד בעיה שכל פעם שאני חוזר למסך בית אז כל הווידג'טים נטענים מחדש, ומי יודע איזה בעיות נסתרות יותר מצטברות עם הזמן וגומרות סוללה - בקיצור ריסט כל שבוע לא יזיק.

 

ברור שבעולם מושלם דברים היו ממשיכים לעבוד מעולה גם בלי הפעולות האלה, אבל לא צריך להיות קטנוניים, אם גוגל יצטרכו לבדוק כל סיטואציה ומצב שיכול להיות אחרי שדרוג עם כל מני אפליקציות והגדרות משונות אז היה לוקח להם שנים להוציא גרסאות חדשות.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

ההפתעות מגיעות מפינות לא צפויות. המוטו G שלי התחיל לזלול סוללה לפני מספר חודשים, לקח לי זמן לגלות שהבעיה היא וייבר שהתקנתי לפני נסעיה לחו"ל. מבחינתי האפליקציה היתה סגורה (ולא הופעלה לאחר כיבוי והדלקת המכשיר) אבל מתברר שהיא משכה נוטיפיקציות. בסופו של דבר הסרתי אותה, ובא גואל לסוללה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שאתה מתחיל מלחמות עם גוגל תעשה את הדברים האלה:

1. איפוס למכשיר - תגבה את מה שגוגל לא מגבים

2. תתקין בדיוק מה שצריך, תבדוק מה רץ ברקע קבוע ואל תתקין אותו (נגיד אפיליקציות גרועות כמו פנגו - יש להם אתר, לא צריך את האפליקציה)

3. שתעשה הפעלה מחדש למכשיר פעם בכמה ימים, גם אצלי אחרי תקופה מתחיל להיות נגיד בעיה שכל פעם שאני חוזר למסך בית אז כל הווידג'טים נטענים מחדש, ומי יודע איזה בעיות נסתרות יותר מצטברות עם הזמן וגומרות סוללה - בקיצור ריסט כל שבוע לא יזיק.

 

ברור שבעולם מושלם דברים היו ממשיכים לעבוד מעולה גם בלי הפעולות האלה, אבל לא צריך להיות קטנוניים, אם גוגל יצטרכו לבדוק כל סיטואציה ומצב שיכול להיות אחרי שדרוג עם כל מני אפליקציות והגדרות משונות אז היה לוקח להם שנים להוציא גרסאות חדשות.

 

- בוצע כהתחלה, עוד לפני כמה ימים.

- לאימי אין כמעט אפליקציות על המכשיר, רק דברים בסיסיים (וואטסטפ, WAZE).

- אנסה באמת לעשות לו ריסט אחת לכמה ימים, נראה אם אכן יהיה שינוי שהוא מורגש.

 

על ה-4.4.4 המכשיר עבד נהדר. הסוללה החזיקה מעמד זמן נאה בהחלט ולא היו שום תופעות לוואי שכאלה.

גוגל בהחלט צריכה לעדכן דברים במקביל, בעיקר אפליקציות שלהם - כמו המצלמה - שהעדכון האחרון אינו תואם לוליפופ, לכן המצלמה פשוט עובדת וגם לא ניתן להתקין תוכנת מצלמה אחרת, זה פשוט לא עובד. מסתבר שאני לא היחיד שנתקל בזה, הפורומים האמריקאים עמוסים בתלונות על כך ומחכים לעדכון נוסף עבור המצלמה בכדי שתואיל בטובה לעבוד.

 

בפועל, ה-HTC וה-LG ששודרגו ללוליפופ - עובדים היטב (בניגוד לנקסוסים). אם HTC ו-LG יכלו לתת מוצר מלוטש, למה החבר'ה בגוגל מתקשים לעשות זאת? זאת הנקודה שמציקה לי. המכשירים שלהם אמורים לרוץ על התוכנה הנקייה והטובה מכולן, על הנייר...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

3. שתעשה הפעלה מחדש למכשיר פעם בכמה ימים, גם אצלי אחרי תקופה מתחיל להיות נגיד בעיה שכל פעם שאני חוזר למסך בית אז כל הווידג'טים נטענים מחדש, ומי יודע איזה בעיות נסתרות יותר מצטברות עם הזמן וגומרות סוללה - בקיצור ריסט כל שבוע לא יזיק.

 

זה נראה לך כמו מצב תקין?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה בעיה מזערית, הכל פועל כרגיל, פשוט זה טוען את כל הווידג'טים מחדש כל פעם, שזה לוקח כחצי שניה. כמובן שזה באג אבל זה הבאג היחיד שאני נתקל בו והוא נפתר לשבוע+ עם ריסט פשוט..

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)


×
×
  • תוכן חדש...