Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עניין הריסטרט לטלפון פותר גם אצלי באגים, אבל זה לחלוטין לא תקין. זה לא אמור להיות מחשב Windows שאני צריך לאתחל מדי כמה ימים, זו אמורה להיות מערכת הפעלה זריזה ללא שום צורך מהמשתמש לעשות אתחולים. בקיצור, מה שהייתה קיטקט. לוליפופ היא שיפור ניכר בתחומים רבים, אבל מבחינת יציבות היא הליכה אחורה.

 

העניין המצחיק הוא שיש לי גם טאבלט נקסוס 10, ומאז העדכון ל5.0.1 אין בו שום באג. כלום. יציבות מוחלטת, ללא שום ריסטרט. הוא היה יציב יותר גם ב5.0 המקורי. אני מריץ אותו עם הגוגל פליי לאנצ'ר.

עריכה אחרונה על ידי Cassano
  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל סמארקפון בין אם זה הסימביאן s60 הישנים, דרך ios ואנדרואיד "מתעייף" אחרי כמה ימים של עבודה רציפה, כנראה ה memory management לא משהו.

וזה לגיטימי - מיקרוסופט כבר 20 שנה מנסים לפתור את זה ללא הצלחה.

בסופו של דבר כמה זה קשה להפעיל מחדש פעם ביום-יומיים?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

דניס, אתה מפספס את הנקודה - לי ולאבי יש HTC M8 ו-HTC E8, אני על 5.0.1 והוא על 4.4.4 (בטח יקבל עדכון בקרוב. קודם קיבלו המכשירים האמריקאים [כמו שלי] ואח"כ רק האירופאיים). בשני המקרים - אין שום צורך לעשות למכשיר ריסטרט כל כמה ימים. לא מרגיש באף אחד מהם ירידה בביצועים, התעייפות, עצלנות או עגלתיות.

 

אז למה לעזאזל בנקסוס 5 זה כן קריטי? אני מתחרט קשות שלא רכשתי לאימי גם HTC. הנקסוס הזה מאכזב מיומו הראשון אצלה, והפך בלתי נסבל מאז השדרוג ל-5.0.1. על פניו הוא היה אמור להיות מכשיר מאוד מוצלח, פשוט ו"נקי" מקשקושים מיותרים. בפועל? אכזבה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כל סמארקפון בין אם זה הסימביאן s60 הישנים, דרך ios ואנדרואיד "מתעייף" אחרי כמה ימים של עבודה רציפה, כנראה ה memory management לא משהו.

וזה לגיטימי - מיקרוסופט כבר 20 שנה מנסים לפתור את זה ללא הצלחה.

בסופו של דבר כמה זה קשה להפעיל מחדש פעם ביום-יומיים?

כשהיה לי נקסוס 5 לא עשיתי ריסטים בגלל עייפות וגם עכשיו עם הONE PLUSE לא,פשוט צריך לסגור תוכניות וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תוכנת הSamsung Kies רוצה לעדכן היום קושחה בגלקסי S4 שלי.

הטלפון מריץ היום 4.4.2 וקצר בזיכרון בשל כל התוכנות המיותרות שסמסונג ופלאפון שתלו בו ואי אפשר למחוק.

האם זה הלוליפופ? כדאי? אני חושש.

במידה ועשיתי היום גיבוי מלא של הטלפון ולא אהבתי את העידכון, האם אוכל לשחזר למצב הקודם?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

זה לא לוליפופ, זה 4.4.4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ההפתעות מגיעות מפינות לא צפויות. המוטו G שלי התחיל לזלול סוללה לפני מספר חודשים, לקח לי זמן לגלות שהבעיה היא...

 

שתי אפליקציות שעוזרות מאד בנושא זה:

Gsam battery monitor

OS monitor

 

כדאי להתקין את שתיהן כי הן לא אותו דבר. יש גם את Wakelock detector.

 

דני

פורסם

לא בדקתי בעצמי, אבל אשתי אומרת שאחרי השדרוג ל-5.0.2 בסוף יום העבודה ה-moto G 2014 מראה 84% סוללה. גם אם זה לא מדוייק כנראה שבדגם הזה הלוליפופ מוצלח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עידכנתי את ה I9505 S4 שלי ללוליפופ גרסה 5.0.1 , וחבל שעשיתי את זה, התוכנה עדיין בחיתולים, בעית קליטה ובעית סוללה (עפה מהר תוך מס שעות בודדות).

 

חזרתי ל 4.4.2 והטלפון חזר להיות נורמלי :) נחכה עוד קצת לעדכון יותר מוצלח!!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

במהלך סוף השבוע התקנתי על הנקסוס את 5.1 (עדיין לא הגיע ב-OTA, התקנתי את האימג' ישירות). יכול לדווח על תפקוד זריז יותר באופן כללי ושיפור מסויים בזמן הסוללה. יש כמה פי'צרים חדשים וחביבים אבל הם מינוריים ואין לי ממש כח לפרט עליהם. יש בערך טריליון סקירות שכבר עלו לרשת. בינתיים הסתדרו (האמת היא שכבר ב-5.0.1) כל הבאגים שהיו לי עם וואטסאפ ואי-מיילים שלא הסתכרנו וכרגע לא נתקלתי בשום דבר רע או חריג.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אפשר לקבל את המדריך שאיתו התקנת?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)


×
×
  • תוכן חדש...