Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מישהו יודע מה עם העדכונים למוטו G/G2014/E? יש לי שלושה מכשירים שמחכים לעדכון ולא קיבלו אותו. מצד שני שני נקסוס 4 שעודכנו ובעליהם מרוצים מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בדרך. אמור להגיע בשבועות הקרובים. גם אני מחכה ל2 מכשירים במשפחה. אחד MOTO G ואחד מהדור השני.

לפני כמה ימים זה הופץ בהודו:

http://www.gsmarena.com/moto_g_lollipop_update_now_rolling_out_in_india-news-10879.php

והנה התייחסות מפי גורם בחברת מוטורולה לגבי העיכוב: http://www.gsmarena.com/moto_products_from_2013_and_2014_will_get_lollipop_really_soon-news-10742.php

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם

לאגים שלא היו,סוללה בקצב מטורף גם לאחר החלפת אחת,יציאה מאפליקציות ,פלאש בעייתי.אשמח להבין איך לעשות שחזור להגדרות יצרן נראה אולי זה יפתור חלק.כרגע על 5.0.1

פורסם

לצערי גם אני סובל מאותם בעיות לאחר עדכון ל-5.01. בעיית הפלש תוקנה בגרסה 5.01.

לחזור אחורה לגרסת קיטקט תצטרך להשתמש באחד המדריכים הנמצאים באינטרנט או שתמתין לעדכון הבא.

 

אחד העדכונים הבלתי נסבלים בעולם.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

שחזור להגדרות יצרן אינו מצריך חזרה לקיטקט לא?

מרק זכור לי שאתה לא מרוצה,שיחקתי בג'י3 במשחק שלא מדגדג את הנקסוס,בלאגין לא הגיוניים.במחיר שרכשתי מחול 32 גיג'ה זה חצי מהג'י שלוש.בקיטקט לא היה לו מתחרים מבחינתי המשתמש כבד,מלבד הסוללה. זו באמת נקודת תורפה רצינית

עריכה אחרונה על ידי -מוטי-
פורסם

שחזור הגדרות יצרן פתר לי כל בעיית לאג שהייתה, גם בנקסוס 5 וגם בנקסוס 10. אני ביצעתי "איפוס", דרך הגדרות >גיבוי ואיפוס>איפוס נתוני יצרן. חשוב לגבות תמונות ומוזיקה. אפליקציות לא ראיתי צורך לגבות כי ניתן להוריד הכל מחדש דרך גוגל פליי, הן מקושרות לחשבון הגוגל.


×
×
  • תוכן חדש...