Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כניראה שכן.

אצלי אין בעיות עם הפנס,wifi עובד מעולה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלי הטלפון הפך להיות חסר תועלת לאחר העדכון.

אף אפליקציה לא עובדת כמו שצריך אפילו דברים בסיסים כמו התאמה של עוצמת התאורה של המסך באופן אוטומטי מתפקדת כמו מנורת פלורסנט יישנה.

 

ADOBE READER תקע לי את הטלפון והייתי צריך לבצע כיבוי/הדלקה מחדש.

 

לאן נעלמו פתאום חובבי המערכת הפתוחה של אנדרואיד ? אתם מתחבאים ?

 

אני מתגעגע לימי האייפון המאושרים.

איזה כייף לי :)

פורסם
כניראה שכן.

אצלי אין בעיות עם הפנס,wifi עובד מעולה.

תפעיל את הפנס למשך זמן מסויים ולאחר מכן נסה לצלם עם פלאש או להיפך מספר פעמים ותראה שאתה מקבל הודעת שגיאה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק הפעלתי את הפנס ל 5 דקות ואז צילמתי עם פלאש,אין הודעת שגיאה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שוב אני אגיד שאין לי מושג מאיפה אתם מביאים את כל התקלות ההזויות האלה, אולי פשוט תעשו איפוס לטלפון? בטח מותקנים לכם דברים בעייתיים או הגדרות שלא מתאימות.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לאן נעלמו פתאום חובבי המערכת הפתוחה של אנדרואיד ? אתם מתחבאים ?

 

אנחנו פה, סתם נמאס לנו לריב איתך.

אני עם ליאור, מבסוט מאוד מאז העדכון. נתקלתי בבעיה עם הפנס פעם אחת, עשיתי ריסט ומאז לא נתקלתי בה שוב.

מאז העדכון הטלפון (נקסוס 5) עובד מאוד מהר, מגיב מצויין, הסוללה מחזיקה יומיים בלי שום בעיה (בשימוש לא אינטנסיבי) והפיצ'רים החדשים כמו ביטול נעילה במקומות מסוימים, אפשרות לקבע את הטלפון על אפליקציה אחת (screen pinning), ההתראות על מסך הנעילה שעובדות מעולה, הופכים את השימוש לנשים הרבה יותר. וכל זה אחרי שירדתי מרום של פרנויד אנדרואיד שנחשב לאחד הטובים והמתקדמים בעולם.

לגבי המקלדת, תורידו אחת אחרת, המקלדת המובנית של גוגל היא באמת על הפרצוף. אני משתמש בסוויפט קי, 10 שקל הכי טובים שהוצאתי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
שוב אני אגיד שאין לי מושג מאיפה אתם מביאים את כל התקלות ההזויות האלה, אולי פשוט תעשו איפוס לטלפון? בטח מותקנים לכם דברים בעייתיים או הגדרות שלא מתאימות.

מאיפה ? מהטלפון.

לא מותקן שום דבר בעייתי בטלפון שלי והכול עבד טוב לפני העדכון.

 

בבקשה, דוגמא של תקלה במצלמה של נקסוס 4 שברשותיי.

שבוע שעבר צילמתי כמה תמונות עם פלש ופתאום צצה התקלה הבא -->

Screenshot_2014-11-28-20-05-28.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

אצלי נקסוס 5.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאז העדכון הטלפון (נקסוס 5) עובד מאוד מהר, מגיב מצויין

 

אז אצלי הנקסוס 5 עובד לאט יותר מאז העדכון ואני צריך לאתחל אותו כל יומיים, כי האיטיות הופכת לבלתי נסבלת.

אני שוקל לבצע אתחול להגדרות יצרן, למרות הכאב ראש הכרוך בכך...

אגב, מישהו מכיר דרך נוחה להתקין מחדש את האפליקציות שיש לי על הטלפון, לאחר איפוס?

שחזור מגוגל פליי, יתקין לי את כל האפליקציות שהיו לי בעבר ואילו אני מעוניין רק באילו שמותקנות כיום.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

מיותר לאפס אותו, רק לאתחל. זה די חד-משמעי שאחרי 30 שעות ויותר, המכשיר ממש מאבד את זה מבחינת ניהול זכרון וכל חזרה מהאפליקציות למסך הבית כרוכה בהשהיה מעצבנת בגלל שה Google Launcher, כמו שאר האפליקציות מחליט לרסטרט את עצמו כל כמה דקות.

 

אני מאוד מקווה שב 5.0.1 סדרו את זה.

פורסם

מאוד מוזר שיש כאלה פערים בין המכשירים עם אותה מערכת הפעלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כנ"ל, עדכנתי לגרסה 5 ואתמול נשברתי סופית וחזרתי ל 4.4.4. אני האחרון שיחזור אחורה בגרסאות, אני מעדיף להיות תמיד על הגרסה המעודכנת ביותר של היצרן. כמובן שביצעתי התקנה נקיה של לוליפופ מהפאקטורי אימג' ולא upgrade, אני לא חדש בתחום הזה ויודע בדיוק מה צריך לעשות כדי להתקין גרסה נקיה. הבעיות שעצבנו אותי הן אלו:

 

1. איטיות של המערכת, הכל מרגיש איטי יותר יחסית ל 4.4.4. מעבר בין אפליקציות, פתיחה של החייגן. בערך כמו IOS שכל גרסה נהיית כבדה יותר מקודמתה ולא להפך.

2. אין אופציה למצב "שקט", ולא, לא רוצה להתקין אפליקציה בשביל זה.

3. אפליקציות שקורסות. אולי זה לא אשמת מערכת ההפעלה אלא המפתחים אבל לי הקריסות כרגע מפריעות.

4. ה GUI נראה מזעזע *לטעמי*. מראה מצועצע יתר על המידה, העדפתי את המראה *הבוגר* של גרסה 4.

 

אולי מאוחר יותר אחזור לגרסה 5 כשהמערכת תהיה בשלה .

 

פורסם

הנקסוס 10 שלי, קיבל עדכון לאנדרואיד 5.0.1. היום בבוקר שמתי לב. אך הסוללה הייתה ברמה נמוכה שלא מאפשרת עדכון. אעדכן כשאחזור הביתה, היום בערב ואדווח.

אגב, בנקסוס 10 אני לא מרגיש בתופעות המוזכרות כאן. הכל עובד מצויין ואפילו יותר טוב מאשר היה ב4.4.4. חלק מהיר וטוב. ומראה המערכת נקי ובהיר.

פורסם

אויי, שכחתי את אחד הפיילים הכי גדולים שחרפנו אותי בסוכריה.

 

אם אני מנסה להוציא או לקבל שיחה כשנעשה שימוש באוזניות ללא מקרופון, הצד השני לא יכול לשמוע אותי (או לשמוע בקושי), לא משנה לאילו מהמקרופונים במכשיר אני מדבר. חייבים לנתק את האוזניות קודם-לכן.

 

ב 4.4 ובכל קודמיה היה ניתן לדבר למקרופון התחתון כשנעשה שימוש באוזניות.


×
×
  • תוכן חדש...