Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, שמישהו בבקשה יעזור לי לפני שאני משתגע!

לפני העדכון הטלפון שלי היה נפתח באמצעות זיהוי פנים. אם הזיהוי היה נכשל, הייתי מצייר צורה מסויימת.

לאחר העדכון, זיהוי הפנים אינו פעיל, וזאת למרות שבדקתי באבטחה שהוא אכן מוגדר. כרגע ניתן לפתוח את הנעילה אך ורק באמצעות ציור הצורה, ומה שיותר מוזר זה שיש פעמים שבהם אני אפילו לא נדרש לצייר את הצורה, פשוט כי הוא כלל אינו נעול.

 

מי יוכל לעזור לי עם זה?

 

תודה

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זיהוי הפנים כן פועל, הוא פשוט פועל פחות בבוטות מבגרסה הקודמת. שים לב שבתחתית מסך הנעילה יש ציור של איש שהופך למנעול אחרי מספר שניות. אם זיהוי הפנים הצליח, הציור הופך למנעול ואז אתה לא נדרש לצייר את צורה, אם הזיהוי נכשל הציור הופך למנעול סגור ואז אתה כן צריך לצייר. הדרישה לפתוח עם סווייפ גם כאשר זיהוי הפנים הצליח היא כנראה כדי שהטלפון לא יפתח בטעות או כדי למנוע מחטטנים שלא מוגעים לזה לחשוב שהזיהוי נכשל.

אתה יכול לשפר את זיהוי הפנים דרך ההגדרות שבעזרתן הפעלת את זיהוי הפנים.

 

-שמתי לב שיש אופציה גם ל"מקומות בטוחים" שבהם הטלפון לא דורש ממך לצייר צורה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זיהוי הפנים החדש אכן גאוני (וסופר זריז). שווה לקחת מס' דגימות בכדי למקסם את יכולת הזיהוי.

 

בנוסף למקומות אפשר גם לבצע שחרור נעילה באמצעות מכשירי בלוטות' ותגי nfc.

פורסם
זיהוי הפנים כן פועל, הוא פשוט פועל פחות בבוטות מבגרסה הקודמת. שים לב שבתחתית מסך הנעילה יש ציור של איש שהופך למנעול אחרי מספר שניות. אם זיהוי הפנים הצליח, הציור הופך למנעול ואז אתה לא נדרש לצייר את צורה, אם הזיהוי נכשל הציור הופך למנעול סגור ואז אתה כן צריך לצייר. הדרישה לפתוח עם סווייפ גם כאשר זיהוי הפנים הצליח היא כנראה כדי שהטלפון לא יפתח בטעות או כדי למנוע מחטטנים שלא מוגעים לזה לחשוב שהזיהוי נכשל.

אתה יכול לשפר את זיהוי הפנים דרך ההגדרות שבעזרתן הפעלת את זיהוי הפנים.

 

-שמתי לב שיש אופציה גם ל"מקומות בטוחים" שבהם הטלפון לא דורש ממך לצייר צורה.

עכשיו אני באמת שם לב שבערך לשניה או שתיים יש שם ציור של איש ולאחר מכן הוא הופך למנעול סגור. כיצד הגילוי הזה מקדם אותנו? הוא לא :|

בגירסה הקודמת הייתי יכול לראות את מה שהמצלמה רואה ובמידת הצורך לכוון את הטלפון כך שפניי יהיו בדיוק מול המצלמה.

תוחזר גירסה 4.4.4 לאלתר :cry:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תן לו שישפר את הזיהוי כמה פעמים בכמה סביבות וזוויות שונות ובתאורה אחרת. אצלי הוא עובד מעולה ופותח את הטלפון 8 מתוך עשר פעמים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תצרוב גירסה 4.4.4 מה הבעיה?

יש לך נקסוס 5 לא?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מאז העדכון שמתי לב שהוויפי, בנקסוס 5, לא מתפקד כבעבר. גם כשהוא מחובר, הוא מתנהג לפעמים כאילו אין רשת. חיפוש במרשתת העלה שיש בעיות עם חלק מהערוצים.

אתמול כשכבר ממש סירב לזהות את הרשת בבית, החלפתי את הערוץ בראוטר מ6 ל 8, ומיד קיבלתי קליטה מעולה.

עכשיו הבעיה היא בעבודה, שם אין לי שליטה על הראוטר.

לא מבין איך הוציאו גירסה כל כך לא אפויה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

גררתי את זה חודש ועדכנתי לפני כמה ימים. אין ספק שאני מתחרט!

הכפתורים במצב שיחה פחות טובים, אני לא יודע איך להוסיף מילים למילון תוך כדי הקלדה, בכלל כל העיצובים והמסך שמורידים מלמעלה פחות נוחים, והכי גרוע - חיישן התאורה כבר לא מתפקד טוב. על אוטומט המכשיר עובר לבהירות נמוכה ולא משתנה. יש פיתרון?

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

הוספת מילה למילון הפכה פשוט להיות מסורבלת ולא נוחה. כדי לעשות את זה, עליך:

  1. כתוב ידנית את המילה המבוקשת
  2. לחץ על רווח
  3. מחק את הרווח
  4. המילה שכתבת תופיע ברשימת ההצעות של המילון באמצע. לחץ עליה.
  5. גע במקום שבו כתוב "גע כאן כדי לשמור".

ברכות! המילה נוספה למילון בהצלחה :?

 

תרגול: הוסף למילון שלך את המילה "גואקמולי".

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בימים האחרונים אני לא יכול:

1. להפעיל את המצלמה. יש לבצע ריסטרט למכשיר (נקסוס 5) כדי להפעילה.

2. היום כבר לא הצלחתי להפעיל את הפנס (אני מניח שזה קשור לאותה הבעיה, פשוט זו הפעם הראשונה שהפעלתי את הפנס מזה זמן מה).

3. יש מעט לאגים. לא אופייני, לא מתאים.

 

איפה 5.0.1?

פורסם

לא נשלח לי עידכון לנקסוס 7 שלי. זה ממש מוזר אני לוחץ לו לבדוק עידכון והוא לא מוצא כלום. מדובר על הנקסוס מהדור השני.

8)
פורסם

לא פספסת הרבה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לא נשלח לי עידכון לנקסוס 7 שלי. זה ממש מוזר אני לוחץ לו לבדוק עידכון והוא לא מוצא כלום. מדובר על הנקסוס מהדור השני.

אל תעדכן.

 

כול העדכון הזה שווה לתXת. רק באגים.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...