Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא עברתי על כל השירשור, אבל אני עם N4 שקיבל עידכון ואני נתקל בבעיה שפעם בכמה שיחות נכנסות, המסך לא נדלק. אני שומע את הרינגטון, אבל המסך שחור ואני צריך ללחוץ על כפתור ה POWER בשביל להדליק אותו, ואז מופיע לי מסך הנעילה שאני צריך לבטוח ורק אז אני יכול לענות. נורא מעצבן!

מישהוא נתקל?

  • תגובות 361
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
1. לכבות אינטרנט

2. הגדרות

3. אפליקציות

4. הכל

5. Google services Framework (אין לבלבל עם Google Play Services)

6. לכפות עצירה (?) (באנגלית קוראים לזה Force Stop ) אין לי מושג מה המינוח בעברית

7. לנקות דאטא ולנקות קאש (של האפליקציה, כן? לא של המכשיר)

8. להפעיל אינטרנט

9. להיכנס לחפש עדכון. בתאריך של ה"עודכן לאחרונה" אמור להיות כתוב לך 1970 או משהו כזה, זה בסדר, זה אומר שניקית את ה"זכרון" של אפליקצית העדכון. אם זה לא כתוב, תחזור על השלבים שוב, לפעמים בין הרגע שאתה מפעיל את האינטרנט לבין שאתה נכנס לחפש עדכון משהו נתקע והבעיה חוזרת.

ניסיתי לבצע זאת מספר פעמים אך ללא הצלחה.

זה בכל מקרה לא מאפס את התאריך ל1970 אלא נשאר אותו תאריך ושעה.

פורסם
לא עברתי על כל השירשור, אבל אני עם N4 שקיבל עידכון ואני נתקל בבעיה שפעם בכמה שיחות נכנסות, המסך לא נדלק. אני שומע את הרינגטון, אבל המסך שחור ואני צריך ללחוץ על כפתור ה POWER בשביל להדליק אותו, ואז מופיע לי מסך הנעילה שאני צריך לבטוח ורק אז אני יכול לענות. נורא מעצבן!

מישהוא נתקל?

קרה לי ביום ראשון אחרי העדכון. אני עם נקסוס5. סגרתי את המכשיר והדלקתי ומאז אין את הבעיה. רק נשארתי עם גרסא לא מוצלחת לטעמי.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
קרה לי ביום ראשון אחרי העדכון. אני עם נקסוס5. סגרתי את המכשיר והדלקתי ומאז אין את הבעיה. רק נשארתי עם גרסא לא מוצלחת לטעמי.

זה קורה לי ב 1 מתוך 3-4 שיחות. ניסיתי לכבות ולהדליק, לא עוזר.

פורסם (נערך)

לפי דעתי צריך לפרסם אזהרה לגבי עדכון גרסה לאנדרואיד 5.

 

עוד באג מעצבן שמצאתי היום. לא ניתן להציג באופן אוטומטי את מיקום התמונות בגוגל מפות כפי שהיה עד היום.

אשמח אם מישהו יבדוק גם במכשיר שלו נקסוס 4 או 5.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
ניסיתי לבצע זאת מספר פעמים אך ללא הצלחה.

זה בכל מקרה לא מאפס את התאריך ל1970 אלא נשאר אותו תאריך ושעה.

 

אז תן לו פשוט עד קצת זמן (חכה איזה שבועיים שלושה. אם לא יוריד, תמיד אפשר לגשת ישירות לאתר של גוגל ולהוריד משם את הקובץ), הוא כנראה יוריד את זה שוב באחד הסבבים הקרובים.

הייתה לי את התקלה הזאת עם גלקסי נקסוס לפני שנתיים בערך, קרה איזה 6-7 פעמים, בסוף ירד והותקן.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מרק 10 . גם אני התבאסתי שהגלריה שונתה, אבל אתמול גיליתי שאפשר עדיין לראות תמונות בתצורה הישנה ( לראות אלבומים לפי מקור התמונות)

פורסם

מרק אתה מתכוון כשאתה לוחץ על פרטים מופיע איפה התמונה צולמה?

 

אצלי זה מופיע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מרק אתה מתכוון כשאתה לוחץ על פרטים מופיע איפה התמונה צולמה?

 

אצלי זה מופיע.

כן. האם לחיצה על התמונה המוקטנת מעבירה אותך באופן אוטומטי לגוגל מאפ ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אהה עכשיו הבנתי אותך,זה לא מעביר למפות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפני העדכון זה היה מעביר אוטומטית למפות בכדי שתוכל לראות בצורה נוחה וברורה את מיקום התמונה שצילמת.

 

באג ? או שפשוט גוגל ביטלו את האפשרות הזו ?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

5.0.1 כבר ב aosp (תיקוני באגים). אימייג'ים קיימים לצריבה עבור הנקסוס 10, 9 וה 7 החדש.

בקרוב גם לכל השאר וב ota.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ

×
×
  • תוכן חדש...