Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מישהו יודע כמה נורות יש בלוח שעונים בפיאט אונו s70 1994

ואיזה גודל הם \ איך הם נקראות...

אני יודה לו

(זה בשביל האוטו של אח שלי, הוא נזכר שאין לו תאורה בכלל..)

 

 

עופר

פורסם
אם מישהו יודע כמה נורות יש בלוח שעונים בפיאט אונו s70 1994

ואיזה גודל הם \ איך הם נקראות...

אני יודה לו

(זה בשביל האוטו של אח שלי, הוא נזכר שאין לו תאורה בכלל..)

 

 

עופר

מנורה ללא בסיס - קטנה ללוח שעונים, 1.2W.

 

אם אין בכלל תאורה, לקנות 3 ולהחליף את כולן.

 

איך מחליפים:

בצד הלוח שעונים יש 2 ברגי הלן. יש לפרק את הברגים ולשלוף בעדינות את הלוח שעונים.

במידה והוא לא יוצא עד הזוית המתאימה יש להכניס את היד מאחור ולנתק את הכבל ספידומטר.

 

הנורות נמצאות בחלקו העליון של הלוח שעונים ואין צורך לפרק כלום.

 

מסובבים את הנורה חצי סיבוב (מדובר בבית נורה בצבע שחור) ושולפים החוצה.

 

בפנים תראה נורה קטנה כמו שקנית.

 

שלוף את הנורה החוצה (ייתכן וזה יהיה קצת קשה, נסה להעזר בפלייר קטן מאוד ובעדינות מרובה)

 

הכנס את הנורה החדשה.

 

התקן חזרה את הנורה ללוח השעונים.

 

לא לשכוח לחבר כבל ספידומטר בסיום העבודה (לא יותר מ 10-15 דקות בלחץ).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כן, אתה צריך את אותן נורות לפונטו, 5301, ללא בסיס 1.2W. כמדומני שיש יותר מ 3 בפונטו ואלו הן הנורות גם של החווי בלוח השעונים לאורות, אתות וכו'. בדגם שלך אין כבל מד מהירות (הפעלה אלקטרונית) אז הפרוק עוד יותר פשוט וקל, רק 2 ברגי האלן. נורות תאורת לוח השעונים פזורות על פני הלוח וניתנות לזהוי כי אין מולן כל נקודת חווי.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי - איפה ניתן לקנות נורות כאלו ?, הבנתי שהם ממש זולות.

 

אני לא יודע אם זה אותה נורה אבל הנורה שעושה אור במסגרת של המצת רכב נשרפה, ואין לי מושג מאיפה ניתן להשיג נורה פיצית כזאת, אולי הנורות לוח שעונים יהיו באותו גודל.... או לפחות בחנות שיש נורות של לוח שעונים יהיה גם נורות פיציות כאלו.

 

תודה.

פורסם
רפי - איפה ניתן לקנות נורות כאלו ?, הבנתי שהם ממש זולות.

 

אני לא יודע אם זה אותה נורה אבל הנורה שעושה אור במסגרת של המצת רכב נשרפה, ואין לי מושג מאיפה ניתן להשיג נורה פיצית כזאת, אולי הנורות לוח שעונים יהיו באותו גודל.... או לפחות בחנות שיש נורות של לוח שעונים יהיה גם נורות פיציות כאלו.

 

תודה.

כמעט בכל חנות חלקי חילוף ניתן להשיג את הנורות הללו, כמו-כן גם בחנויות לחלקי חשמל/אלקטרוניקה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
סליחה על ההדחפות אבל אני רוצה גם להיצתרף לשאלה

רק שרכבי הוא סיטרואן ZX תודה רבה

הנה הוראות איך לפרק לוח שעונים ב ZX

 

הנורות נמצאות בגב הלוח שעונים כמו בפונטו (וכמו ב 99% מהרכבים)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=3338

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...