Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף - 1.8tsi או 1.4 160 tsi


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית, לא נהגתי על לאון 1.8 כך שאני לא יכול להעיד מהו ההבדל בתחושה בין הרכבים...

 

יחד עם זאת - נהגתי על גולף GTI (סטוק ולא אבל עם טורבו מקורי) והקופרה במצב סטוק ובטח ובטח שעם תוכנה נוסעת הרבה יותר חזק.

 

אני מוכן לצאת איתך לפס בכל ביום בשבוע ותיווכח לדעת שכל קשר בין שתי המכוניות במצב סטוק ובטח ובטח משופרות, מקרי בהחלט

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אישית, לא נהגתי על לאון 1.8 כך שאני לא יכול להעיד מהו ההבדל בתחושה בין הרכבים...

 

יחד עם זאת - נהגתי על גולף GTI (סטוק ולא אבל עם טורבו מקורי) והקופרה במצב סטוק ובטח ובטח שעם תוכנה נוסעת הרבה יותר חזק.

 

אני מוכן לצאת איתך לפס בכל ביום בשבוע ותיווכח לדעת שכל קשר בין שתי המכוניות במצב סטוק ובטח ובטח משופרות, מקרי בהחלט

 

גיא

 

הייתה לי 1.8 ועכשיו FR. אין מה להשוות מהבחינה הספורטיבית.

בטח שמול הקופרה(שנהגתי עליה הרבה ולצערי אין יותר לקנות כחדשה) והקופרה R(שגם חוויתי).

 

ה-1.8 על סטייג' 2 זהה בכח ל-FR וברור שנחותה מהקופרה.

ואני לא מדבר על השוני בבלמים, מתלים וכו'.

 

בדקתי לגביי מה שהבחור אמר על מסלול נורבורגרינג.

הקופרה R שנבחנה שמה היא מהדור הראשון.

פורסם

קשה לי להאמין שה1.8 STAGE 2 תהיה שווה לFR, עם הGIAC בלבד אני בהחלט מרגיש שהלאון 1.8 תהיה מתמודדת קשה לFR וההפך.

 

אישית, לא נהגתי על לאון 1.8 כך שאני לא יכול להעיד מהו ההבדל בתחושה בין הרכבים...

 

יחד עם זאת - נהגתי על גולף GTI (סטוק ולא אבל עם טורבו מקורי) והקופרה במצב סטוק ובטח ובטח שעם תוכנה נוסעת הרבה יותר חזק.

 

אני מוכן לצאת איתך לפס בכל ביום בשבוע ותיווכח לדעת שכל קשר בין שתי המכוניות במצב סטוק ובטח ובטח משופרות, מקרי בהחלט

 

גיא

מקרי זה לא היה ואתה צודק אי אפשר להשוות בין המכוניות בכלל מערכת הבלמים של הקופרה השאירה אותי בהלם, אבל הK04 מרגיש לא מנוצל בסטאנדרט.

ללחוץ איתך אין לי בשביל מה, אני הרי יודע את התוצאה שתהיה נפנוף לשלום ברגע שנגמר לי ההילוך השני (80 קמ"ש).

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

1. כן אבל אפשר גם חסכוני (יחסית) וגם כח.

לאלפא יש את הQ2 (דיפרנציאל אלקטרוני). אגב, פולקסוואגן החלו להשתמש בו רק לאחרונה.

 

2. אודי דווקא החלו להשתמש במנוע 1.8 חדש דווקא. ה1.4 כפול המגדשים ככל הנראה אינו מושלם, במידה ויגיע לדור הבא של הגולף, אז יוצגו שיפורים נדרשים. בכל אופן מה הקשר?

 

3. שמע, באמת שחיפשתי, סה"כ ייתכן שטעיתי אבל לא הצלחתי למצוא היכן כתבתי שהTCT מהווה יתרון טכנולוגי. ציטוט?

 

4. מה כל כך שונה בו? בFR לא נהגתי, נהגתי בקופרה וב1.8 הרגיל. בשניהם הוא די אילם מבחינת תקשורת.

שוב, אני לא מדבר רק על הגה ואני אפילו לא מדבר רק על התחושות שהוא מעביר.

אני מתייחס לפעולת ההיגוי, ניהוג אם תרצה, כמכלול. הג'ולייטה מציגה רמה דומה של נוחות ללאון 1.8, אם לא יותר טובה ובו זמנית בעלת התנהגות טובה יותר - הג'ולייטה נייטרלית בעוד הלאון מייצרת תת היגוי. באופן כללי, נהיגה בלאון, בכביש כמו בית אורן/מחצבות מלווה בתחושה קלה של ביצוע אונס (לא שאני מכיר ת'תחושה...:)).

 

בנוגע לזמנים:

Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde

http://www.youtube.com/watch?v=D2h1HUtKsjA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

זה הופך אותה למהירה מהגולף GTI וקשה לי להאמין שקופרה R תהיה מהירה מגולף GTI במסלול.

 

5. תסתכל באתר של היצרן, די פשוט. אני לא יודע מה כותבים בוואלה ומי ערב לכך.

לגבי "אוטו", אין לי מושג כיצד הושג הנתון שאתה מדבר עליו, תחת אילו תנאים (כביש, רכב, גומי, טמפ', משקל, האם הרכב חדש והמנוע עדיין לא נפתח) וזה גם לא כל כך מייצג, יש די והותר מבחנים בחוץ המאשרים את הטענות של אלפא. בנוסף לא קשה להאמין שרכב בעל 34.7 קג"מ ב1,900 סל"ד (!) ו235 כ"ס על 1350 ק"ג~ יצליח לעמוד בנתוני היצרן (6.8 שניות).

 

6. אני שמח שהבנת שאין מדובר על מירוץ בקו ישר. עוד לא הבנת, ככל הנראה, שאני לא מנסה להציג את המיטו כעדיפה על אותם רכבים אלא להדגיש את העובדה שמפגשים כאלו ואחרים ברחוב, אין בהם ממש כדי ללמד אודות יכולות של רכב כזה או אחר, כמו שידידנו pronella מנסה.

 

לאון:

מי שרוצה ידני אז שיקנה, יחסוך עוד איזה חמישיה. זה שנמכרו יותר לאון מאשר ג'ולייטה זה בטוח, מספיק לראות את המחירים.

אצל דלק תוצאות המיקוח הן די מוגבלות.

בכל אופן, קשה לי להאמין שנראה ג'ולייטה 170 כ"ס תמורת 140K, אבל הם צריכים להתעורר שם בסמל"ת זה בטוח.

 

בנוגע לאלפא אמיתית, מצד אחד יש משהו בטענות הללו, אך מצד שני האלפא האמיתית האחרונה, כפי שנכתב במקום אחר, תמיד תהיה שייכת לדור הקודם :wink:

אני מאמין שבעתיד הלא רחוק נראה אלפא "אמיתית" ללא עוררין.

http://www.autoedizione.com/alfa-romeo-4c-road-version-ready-for-production/

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אני לא מנסה להציג את הלאון 1.8TSI עדיפה וטובה יותר מהלאון קופרה ולא מGTI ולא מאף מכונית שהוזכרה כאן, זה שלא קראת מההתחלה עד הסוף מראה עד כמה זה עניין אותך ועד כמה אתה מנסה לצאת ממה שנפל עלייך.

מיטו זה לא גולייטה!!!

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
1. כן אבל אפשר גם חסכוני (יחסית) וגם כח.

לאלפא יש את הQ2 (דיפרנציאל אלקטרוני). אגב, פולקסוואגן החלו להשתמש בו רק לאחרונה.

אוקיי כאן חידשת לי.

 

2. אודי דווקא החלו להשתמש במנוע 1.8 חדש דווקא. ה1.4 כפול המגדשים ככל הנראה אינו מושלם, במידה ויגיע לדור הבא של הגולף, אז יוצגו שיפורים נדרשים. בכל אופן מה הקשר?

1.8 חדש? יש שדרוג ל-170 כ"ס. מתי שיגיע לאודי גם יגיע ללאון.

 

3. שמע, באמת שחיפשתי, סה"כ ייתכן שטעיתי אבל לא הצלחתי למצוא היכן כתבתי שהTCT מהווה יתרון טכנולוגי. ציטוט?

 

4. מה כל כך שונה בו? בFR לא נהגתי, נהגתי בקופרה וב1.8 הרגיל. בשניהם הוא די אילם מבחינת תקשורת.

בהרבה כתבות המליצו על ה-FR על פני הקופרה. אבל לא נכנס לזה.

 

שוב, אני לא מדבר רק על הגה ואני אפילו לא מדבר רק על התחושות שהוא מעביר.

אני מתייחס לפעולת ההיגוי, ניהוג אם תרצה, כמכלול. הג'ולייטה מציגה רמה דומה של נוחות ללאון 1.8, אם לא יותר טובה ובו זמנית בעלת התנהגות טובה יותר - הג'ולייטה נייטרלית בעוד הלאון מייצרת תת היגוי. באופן כללי, נהיגה בלאון, בכביש כמו בית אורן/מחצבות מלווה בתחושה קלה של ביצוע אונס (לא שאני מכיר ת'תחושה...:)).

גם בגולייטה תת היגוי(הנעה קדמית). הסכמנו כבר שלגולייטה יתרון בתחום. אבל הרכב לא מרגיש "קרבי" מספיק, אפילו המושבים לא ספורטיביים

בנוגע לזמנים:

Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde

http://www.youtube.com/watch?v=D2h1HUtKsjA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

זה הופך אותה למהירה מהגולף GTI וקשה לי להאמין שקופרה R תהיה מהירה מגולף GTI במסלול.

הקופרה R תהיה מהירה מ-GTI במסלול.

 

5. תסתכל באתר של היצרן, די פשוט. אני לא יודע מה כותבים בוואלה ומי ערב לכך.

לגבי "אוטו", אין לי מושג כיצד הושג הנתון שאתה מדבר עליו, תחת אילו תנאים (כביש, רכב, גומי, טמפ', משקל, האם הרכב חדש והמנוע עדיין לא נפתח) וזה גם לא כל כך מייצג, יש די והותר מבחנים בחוץ המאשרים את הטענות של אלפא. בנוסף לא קשה להאמין שרכב בעל 34.7 קג"מ ב1,900 סל"ד (!) ו235 כ"ס על 1350 ק"ג~ יצליח לעמוד בנתוני היצרן (6.8 שניות).

 

 

6. אני שמח שהבנת שאין מדובר על מירוץ בקו ישר. עוד לא הבנת, ככל הנראה, שאני לא מנסה להציג את המיטו כעדיפה על אותם רכבים אלא להדגיש את העובדה שמפגשים כאלו ואחרים ברחוב, אין בהם ממש כדי ללמד אודות יכולות של רכב כזה או אחר, כמו שידידנו pronella מנסה.

הבנתי טוב. מה שכתבת זה מביך, לאחות של חברה שלי יש מיטו 155 כ"ס(ידנית) ומבחינתי זה אומר הכל:lol:

יוצא לי לנהוג עליה מדיי פעם ושמע אין לרכב יכולת מיוחדת בפניות ובטח שלא בקו ישר. מנוע אנמי לחלוטין.

כתבת שאתה מוכן להתחרות ברכב עם מעל ל-44 קג"מ:lol: אל תדאג המיטו תהפוך לנקודה קטנה במראה גם בכביש מפותל ואת זה אני אומר מבלי להכיר את פרויד.

לאון:

מי שרוצה ידני אז שיקנה, יחסוך עוד איזה חמישיה(לא כולם עושים את זה מטעמי חסכון. מוסטאנג ידנית עלתה בזמנו יותר מאוטומטית). זה שנמכרו יותר לאון מאשר ג'ולייטה זה בטוח, מספיק לראות את המחירים.

אצל דלק תוצאות המיקוח הן די מוגבלות.

בכל אופן, קשה לי להאמין שנראה ג'ולייטה 170 כ"ס תמורת 140K, אבל הם צריכים להתעורר שם בסמל"ת זה בטוח.

 

בנוגע לאלפא אמיתית, מצד אחד יש משהו בטענות הללו, אך מצד שני האלפא האמיתית האחרונה, כפי שנכתב במקום אחר, תמיד תהיה שייכת לדור הקודם :wink:

אני ממש לא בדעת מיעוט בנושא הזה. הגולייטה היא אחת האכזבות הכי גדולות שלי.

קהל אחר של תיבות אוטומטיות לדוגמה בטח שמח על השינוי באלפא, אני ממש לא. לא הייתי שוקל לקנות מיטו תלתן ובמחיר של גולייטה תלתן יש לי אופציות הרבה יותר טובות עבורי(מגאן, GTI וכן גם קופרה R) והן כולן זולות יותר.

 

אני מאמין שבעתיד הלא רחוק נראה אלפא "אמיתית" ללא עוררין. הלוואי

http://www.autoedizione.com/alfa-romeo-4c-road-version-ready-for-production/

 

שורה תחתונה שהיא הכי חשובה לאון 1.8 קנייה מצויינת ומשתלמת.

המחליפה תגיע עוד שנה. וגרסאות הספורט עוד שנה אחר כך:roll:

פורסם
הייתה לי 1.8 ועכשיו FR. אין מה להשוות מהבחינה הספורטיבית.

בטח שמול הקופרה(שנהגתי עליה הרבה ולצערי אין יותר לקנות כחדשה) והקופרה R(שגם חוויתי).

 

ה-1.8 על סטייג' 2 זהה בכח ל-FR וברור שנחותה מהקופרה.

ואני לא מדבר על השוני בבלמים, מתלים וכו'.

 

בדקתי לגביי מה שהבחור אמר על מסלול נורבורגרינג.

הקופרה R שנבחנה שמה היא מהדור הראשון.

 

אני לא בקטע של פתיחות ורייסים, אבל יש לי ניסיון על לאון 1.8 STAGE1 APR ידנית ועל ה GTI סטוק שלי, הלאון הרגישה לי יותר חזקה מה GTI (שמחינת מנוע זהה ל FR).

 

הלאון היא קניה לא פחות ממעולה, מנוע חזק, גיר מצויין, מאובזרת, איכותית ויש לה פוטנציאל שיפורים עצום. לטעמי גם ב 150K היא הייתה קניה טובה אז לבטח ב 110-120K.

20120422_173310.jpg

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
אני לא בקטע של פתיחות ורייסים, אבל יש לי ניסיון על לאון 1.8 STAGE1 APR ידנית ועל ה GTI סטוק שלי, הלאון הרגישה לי יותר חזקה מה GTI (שמחינת מנוע זהה ל FR).

 

הלאון היא קניה לא פחות ממעולה, מנוע חזק, גיר מצויין, מאובזרת, איכותית ויש לה פוטנציאל שיפורים עצום. לטעמי גם ב 150K היא הייתה קניה טובה אז לבטח ב 110-120K.

 

אני קניתי לאון 1.8 ב-2008 ב-150K. בזמנו גם לא היו אלטרנטיבות מעניינות אחרות במחיר הזה וכסף ל-GTI MK5 לא היה מספיק.

 

ממיטב זכרוני:

לאון עם צ'יפ בלבד מגיעה ל-190 כ"ס.

סטייג 2 - 220 כ"ס.

ה-FR עכשיו סטוק 211 כ"ס

פורסם

נראה לי שסטייג'1 זה יותר מ 190 כ"ס בלאון, ההבדל ענקי בין עם\בלי צ'יפ.

 

הלאון שבתמונה גם כן נקנתה ב 2009 ב 150K, מעניין כמה היא שווה היום.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

קופרה R במהדורה הנוכחית שלאחר מתיחת הפנים נבחנה גם ב FIFTH GEAR ע"י טיף נידל אל מול הגולף R כפולת ההנעה, והתוצאה הייתה ממש צמודה! את הסרטון תמצא בקלות ב YOUTUBE.

מהסיבה הנ"ל אני מסיק שגולף GTI תהיה בהחלט נחותה מהקופרה R בזמני הקפה.

צריך לזכור שהן הלאון FR והן הקופרה והקופרה R במהדורתן האחרונה שלאחר מתיחת הפנים זכו לכיול מתלים חדש, ולתוספת ה XDS, כך שכל השוואה לדגמים טרום המתיחה אינה רלוונטית.

בכל הנוגע להשוואת הגירים כפולי המצמדים, במידה ואתה משווה את ה TCT ל DSG7 היבש בו מציידת לאון עד לנפח של 1.8, ההשוואה תהיה במקומה, וייתכן שה TCT יהיה עדיף.

בהשוואה לדיגמיי ה FR ומעלה ה TCT יפסיד בכל פרמטר, היות ומדובר ב DSG 6 הרטוב, גיר מהיר יותר, חלק יותר, נעים יותר, וחזק עמיד ואמין הרבה יותר משני הנזכרים מעלה.

לגביי התנהגות והיגוי, אני יכול להאמין שהג'ולייטה טובה יותר (מה גם שמדובר בשילדה חדישה יותר) אבל טרם יצא לי לערוך השוואה רצינית בעניין, כך שקשה לי לשפוט, לכן לא אצא בהצהרות.

מרבית הכתבות בחו"ל דווקא העדיפו את הקופרה R על פני הג'ולייטה תילתן, וכמו שכתב פה מישהו, ראיתי גם מספר מקרים בהם הועדפה התנהגותה של ה FR בהשוואה לקופרה.

בכ"א, לג'ולייטה יש בעיית תמחור ותמורה קשה! הלאון מנצחת בראש ובראשונה בגלל יחס תמורה לכסף.

כשביקרתי בסוכנות אלפא וביררתי מחירים, הבנתי מהר מאוד שהג'ולייטה תגיע למחיר מצמרר במידה וארצה אותה מאובזרת, כבר בגירסת ה 1.4! הקטע המרגיז הוא, שגם הגירסה המגומרת ביותר שלה שעולה כבר קרוב למחיר הקופרה R, לוקה בחסר באבזור שנדרשים עבורו סכומים לא קטנים בהזמנה מיוחדת בלבד.

 

אגב, כמו שכתב כאן מישהו לפניי, אם הצד הספורטיבי נטו הוא הפרמטר החשוב מכולם, ניתן לרכוש את המגאן RS הנחשבת למלכת ההנעות הקידמיות בהרבה פחות ממחיר הג'ולייטה תילתן! בהחלט בעייתי לגביי הג'ולייטה.

 

נ.ב

הוזכרה פה המיטו פעמים רבות, וברצוני לציין שאין לה שום קשר לדיון זה, היות והיא בכלל מתחרה של האיביזה קופרה, ולא בגירסת ה 155 כ"ס אם כי בגירסת התילתן 170 כ"ס.

פורסם
קופרה R במהדורה הנוכחית שלאחר מתיחת הפנים נבחנה גם ב FIFTH GEAR ע"י טיף נידל אל מול הגולף R כפולת ההנעה, והתוצאה הייתה ממש צמודה! את הסרטון תמצא בקלות ב YOUTUBE.

מהסיבה הנ"ל אני מסיק שגולף GTI תהיה בהחלט נחותה מהקופרה R בזמני הקפה.

צריך לזכור שהן הלאון FR והן הקופרה והקופרה R במהדורתן האחרונה שלאחר מתיחת הפנים זכו לכיול מתלים חדש, ולתוספת ה XDS, כך שכל השוואה לדגמים טרום המתיחה אינה רלוונטית.

בכל הנוגע להשוואת הגירים כפולי המצמדים, במידה ואתה משווה את ה TCT ל DSG7 היבש בו מציידת לאון עד לנפח של 1.8, ההשוואה תהיה במקומה, וייתכן שה TCT יהיה עדיף.

בהשוואה לדיגמיי ה FR ומעלה ה TCT יפסיד בכל פרמטר, היות ומדובר ב DSG 6 הרטוב, גיר מהיר יותר, חלק יותר, נעים יותר, וחזק עמיד ואמין הרבה יותר משני הנזכרים מעלה.

לגביי התנהגות והיגוי, אני יכול להאמין שהג'ולייטה טובה יותר (מה גם שמדובר בשילדה חדישה יותר) אבל טרם יצא לי לערוך השוואה רצינית בעניין, כך שקשה לי לשפוט, לכן לא אצא בהצהרות.

מרבית הכתבות בחו"ל דווקא העדיפו את הקופרה R על פני הג'ולייטה תילתן, וכמו שכתב פה מישהו, ראיתי גם מספר מקרים בהם הועדפה התנהגותה של ה FR בהשוואה לקופרה.

בכ"א, לג'ולייטה יש בעיית תמחור ותמורה קשה! הלאון מנצחת בראש ובראשונה בגלל יחס תמורה לכסף.

כשביקרתי בסוכנות אלפא וביררתי מחירים, הבנתי מהר מאוד שהג'ולייטה תגיע למחיר מצמרר במידה וארצה אותה מאובזרת, כבר בגירסת ה 1.4! הקטע המרגיז הוא, שגם הגירסה המגומרת ביותר שלה שעולה כבר קרוב למחיר הקופרה R, לוקה בחסר באבזור שנדרשים עבורו סכומים לא קטנים בהזמנה מיוחדת בלבד.

 

אגב, כמו שכתב כאן מישהו לפניי, אם הצד הספורטיבי נטו הוא הפרמטר החשוב מכולם, ניתן לרכוש את המגאן RS הנחשבת למלכת ההנעות הקידמיות בהרבה פחות ממחיר הג'ולייטה תילתן! בהחלט בעייתי לגביי הג'ולייטה.

 

נ.ב

הוזכרה פה המיטו פעמים רבות, וברצוני לציין שאין לה שום קשר לדיון זה, היות והיא בכלל מתחרה של האיביזה קופרה, ולא בגירסת ה 155 כ"ס אם כי בגירסת התילתן 170 כ"ס.

 

נזכרתי בשרשור המעניין הזה רק כרגע.

כל מילה שלך בסלע. נדמה לי שסיכמנו והסכמנו על הכל.

 

אכן המיטו לא קשורה לדיון פשוט איכשהו היא הושוותה לשירוקו R והתקוממתי כנגד:lol:

פורסם
נזכרתי בשרשור המעניין הזה רק כרגע.

כל מילה שלך בסלע. נדמה לי שסיכמנו והסכמנו על הכל.

 

אכן המיטו לא קשורה לדיון פשוט איכשהו היא הושוותה לשירוקו R והתקוממתי כנגד:lol:

 

חוסר הבנת הנקרא השווה בין המיטו לשירוקו...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
חוסר הבנת הנקרא השווה בין המיטו לשירוקו...

 

כתבת שלקחת שירוקו R עם מיטו:shock:

 

נכון לא השוות בין הרכבים אבל להזכיר אותם באותה השורה זה כבר פשע בעייני.

 

ואני לא מאמין שנהג שאין לו מושג בנהיגה יקנה שירוקו R. ואין שום סיכוי שהוא יפסיד למיטו או לכל רכב אחר של אלפא שנמכר בארץ כרגע, זה הכל. פשוט פעם הבאה אל תחרטט ואז אני לא אסתלבט.

פורסם
כתבת שלקחת שירוקו R עם מיטו:shock:

 

נכון לא השוות בין הרכבים אבל להזכיר אותם באותה השורה זה כבר פשע בעייני.

 

ואני לא מאמין שנהג שאין לו מושג בנהיגה יקנה שירוקו R. ואין שום סיכוי שהוא יפסיד למיטו או לכל רכב אחר של אלפא שנמכר בארץ כרגע, זה הכל. פשוט פעם הבאה אל תחרטט ואז אני לא אסתלבט.

עם כל הכבוד, אתה יכול להאמין או לא להאמין למה שאתה רוצה, זה לא מדד. אני רק שיתפתי מקרה שקרה, כדי להדגיש את העובדה הבאה: זה שאדם קנה רכב מהיר או ספורטיבי או שניהם גם יחד לא מהווה אישור כלשהו לכישורי הנהיגה שלו (או העדרם). מפתיע שאתה לא מצליח להבין דבר כה בסיסי.

 

נ.ב. שירוקו R זה מאוד רחוק מלהיות פורשה לדוגמא. עדיין מדובר על הנאה קדמית ושלדה מורחבת של גולף, אז עם כל הכבוד...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...