Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיבה היא מכירה מיוחדת שכולם חוטפים והמוצר לא במלאי ולכן המישלוח יוצא רק שבוע+ אחרי מה שרשום לך, ככה זה כמעט אצל כל הסינים+ השנה החדשה שלהם לא עזרה.

קרה גם אצלי אותו הדבר עם NUBIA Z7 שנימכר במחיר בדיחה, הזמנתי בהזמנה מוקדמת ב05/12/16 והגיע למלאי וקיבלתי הודעה שנישלח ב23/12/16 והמעקב הראה שיצא מהונג קונג רק ב03/01/17.

 

ככה הם פשוט מרוויחים עוד זמן ולוקחים הזמנות, לא יפה, אכן מעצבן אבל לרוב זה קורה במוצרים שעושים עליהם מבצע כסאח, הרבה אתרים מכרו את הMI5 במחיר ריצפה והם ניחטפו.

 

אגב, מבאנגגוד אפשר להזמין לארץ גם מהמחסן בארה"ב, כמה הזמנות שביצאתי משם תוך גג שבועיים החבילה הייתה אצלי ביד.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זה SIM unlock, לא ביטול נעילה אזורית. משהו אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאלה לתקועי הגלקסי - למה לא להחזיר לאמאזון ולקחת מכשיר אחר?

יש מכשירי אנדרואיד לא פחות טובים באותו מחיר.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם (נערך)

יצרתי קשר טלפוני נוסף עם סמסונג איטליה (ממש קשה להשיג מישהו שמסכים לדבר אנגלית)

אמרו לי שנעשתה כבר פניה לסמסונג העולמית (=קוריאה) במטרה לקבל את הקוד.

את הקוד מקבלים ישירות מהם (ע"פ כתובת המייל) וזה עניין של זמן עד שישלח.

הרסו את הבריאות.

 

ולתגובה שמעליי,

אני לחלוטין הייתי בעד להחזיר אותו.

אבל מבחינת הדרישות שעלו מאמא של חברה שלי, לא מצאתי אפשרות ממש טובה יותר והיא העדיפה לחכות עוד טיפה למרות שזה ממש עצבן אותי (לא רצתה טלפונים סיניים, ובאכלס מדובר פה במכשיר דגל שהכירות עושה את העבודה טוב מאוד). אם זה היה בשבילי כבר הייתי מחזיר אותו.

אגב, מבחינתי זה עדיין על הפרק. אמזון אמרו שמתי שאני אראה לנכון אני אשלח להם תגובה עם מה אני רוצה לעשות (זיכוי 20% או החזר).

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
פורסם

יניב, גם אני לא אוהב ולא מתחבר לסיניים (והייתי עם 3 כאלה...), למה לא לקחת במקום הגלקסי Moto Z לדוגמא?

פורסם

Rbrb - אענה במקומו - הוטעינו לחשוב שהפתיחה זה משהו פשוט של 5 דקות.

 

לכן לקחנו את המכשיר במחיר אטרקטיבי.

 

בחוכמה של בדיעבד אני בחיים לא הייתי הולך על זה ואני משוכנע שגם הוא לא.

פורסם
זה SIM unlock, לא ביטול נעילה אזורית. משהו אחר.

נעילה אזורית היא סימית.

 

בעלי סמסונג עם נעילה, כאשר אתם מפעילים את המכשיר, מה קורה?

פורסם

נעילת סים היא נעילה למפעיל מסויים, לא נעילה אזורית, שלא ברור לי מדוע נוצרה, אני מניח שבעקר כדי להגן על נציגי סמסונג בכל איזור, לא על חברות הסלולר.

 

ד"א, האם עדיים במכשירים מיובאים העברית נעלמת עם עדכון מערכת ההפעלה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ד"א, האם עדיים במכשירים מיובאים העברית נעלמת עם עדכון מערכת ההפעלה?

 

במכשיר שרכשתי בגרמניה (S7),זה אכן היה המצב.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

פורסם

להחליף את הROM בישראלי עם עברית (ILO) לוקח פחות זמן ממה שלוקח לי להקליד את התגובה הזאת

 

לגבי ה"הוטעינו"

 

כפי שאמרתי בעבר - צר לי על חלקי בעניין.

יחד עם זאת יש לזכור שגם אני הזמנתי את המכשיר (אולם לאחר מכן החלפתי את ההזמנה כשעלה מבצע על N5X ב800 שקל) והתוכנית שלי לכשיגיע הS6 הייתה ברורה מאוד:

1) לנסות את הSIM האיטלקי ב4 שקלים

2) לפנות לאמאזון

3) לפנות לסמסונג

4) לפנות לסאני, לשלם כופר 200 שקלים ואז לבקש זיכוי מאמאזון (כפי שהציעו ליניב)

5) כשאין שום ברירה אחרת - מחזיר את המכשיר לאמאזון ומקבל זיכוי על כל הסכום

 

אני לא לחוץ על המכשיר, לא הייתי מתבאס על זה שהS6 שוכב במגירה בהמתנה לתגובות מצד הגופים המעורבים.

למעשה הN5X עדיין סגור בקופסה, כבר כמעט חודש מאז שהגיע, ממתין שהכיסויים יגיעו מחו"ל.

 

אם התוכנית הייתה מצליחה - קניתי מכשיר שעולה בארץ הכי זול ₪2K בכ₪1400.

אם צריך לשלם כופר לסאני - ₪1600

זה עדיין פחות ממה שעולה המכשיר באילת מייבוא מקביל. בערך ₪300 פחות.

 

לא רואה סיבה להתרגז.

 

ושוב, sry brah.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
נעילת סים היא נעילה למפעיל מסויים, לא נעילה אזורית, שלא ברור לי מדוע נוצרה, אני מניח שבעקר כדי להגן על נציגי סמסונג בכל איזור, לא על חברות הסלולר.

 

ד"א, האם עדיים במכשירים מיובאים העברית נעלמת עם עדכון מערכת ההפעלה?

המוכר טוען שהקוד משחרר נעילה אזורית.

פורסם

קוף נינגה - ממש לא עצבני.

 

מאוכזב מהתנהלות של שירות הלקוחות של סמסונג/אמאזון בחו"ל.

כרגע המכשיר אצל טכנאי שאמר שצריך קוד מסמסונג לפתוח ולדעתו זה יהיה מוכן בראשון/שני.

 

הצעת המחיר הייתה 100-250.

 

העניין הוא שהמכשיר לא יכול לשכב סתם במגירה כי זה מכשיר שנועד לאמא של חבר שהמכשיר שלה נדפק והיא צריכה די בדחיפות.

החבר גם נמרח עם העניין ודחה את הכנסת המכשיר לתיקון.

 

בקיצור הכל התחרבש כזה.

אין מה לעשות - בקניות כאלו לוקחים סיכון.

 

אחכה שהמכשיר ייפתח - ואמסור את עלות - אולי אצליח לקבל את הזיכוי מאמאזון.

פורסם

חברים שאלה,

אשתי צריכה טלפון חדש, כרגע עם Moto G G3 שנשבר לו המסך אבל היא טוענת שעושה לה בעיות נוספות(תקיעות,אנשי קשר שנעלמו ועוד) לא מעוניין לקנות סיני כי אני זה שיחטוף את הריקושטים על כל גלי'ץ קטן.

ראיתי את הגלקסי A5 של השנה, נמכר באזור 2000 ש"ח בארץ. בטוח VFM נמוך לעומת סינים אבל השאלה האם כמכשיר הוא יהיה טוב ואמין?

יש סיבות למה לא לקנות אותו?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...