Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בסוף בחרתי בשיומי רדמי 3S.

מחיר בערך 800 שח באילת אחריות של בסט מובייל.

אני לפני קניה, ואני מתלבט אם לקחת אחריות של המלטון או של בסט מובייל.

 

בחירה מעולה בשיומי, במשפחה נקנה לאחד הבני דודים שלי 4A לפני כמה שבועות, מאוד מרוצים, מחיר מעולה עם חומרה טובה (מעבד קוולקום, 16GB עם הרחבה, מסך HD...)

 

נקנה בדינמיקה ד"א במחיר 800 שקל במזומן

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

לסוני קו מוצרים מצויין ולא מוערך

ה Z2 היה מכשיר מעולה שהוחלף ב Z5 פרימיום שלא חידש כלום

בסה"כ מוצר טוב ומומלץ

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

איציק,העבודה היא מאוד פשוטה: לפרק כמה ברגים, כמה חוטים ולהחליף מסך. העבודה היא באמת לא דורשת מאמץ פיזי, למעט להסתכל בחדות. אני במקומך הייתי מזמין ומחליף לבד בלי לחשוב פעמים. כמובן להזמין עם המתאם (frame), אחרת תצטרך שזרקת סתם כסף.

אם אין לך פחד לשלם דרך אליאקספרס, שלם שם, כי הסינים אוהבים למכור את המסכים שלהם שם

https://www.aliexpress.com/wholesale?ltype=wholesale&d=y&origin=y&isViewCP=y&stopJump=y&SearchText=xiaomi+mi4c+screen+frame&dropCatId=212003&blanktest=0&tc=af

בהצלחה.

פורסם

אמזון עושים סרטים עם לשלוח מוצרי חשמל לישראל, עד שמצליחים למצוא מוכר שמסכים.

לא מדוייק. חלק נכבד מהמוצרים הנמכרים על ידי אמאזון עצמה נשלחים ארצה, בודאי מאירופה. ציינתי כבר שרק בחודשים האחרונים הזמנתי מאמאזון 3 טלפונים (בעצם ארבעה, כיון שאחד מהם היה תקול והוחלף), שלושה שעונים ועוד כמה מוצרים. כמובן נשלחו ארצה בלי צורך בחברות תיווך מקומיות. חשוב להדגיש כי מדובר במשלוחים מאנגליה.

 

מוצרים הנמכרים על ידי סוחרים המשתמשים בפלטפורמה של אמאזון נשלחים רק בחלקם, ויש בעיה נוספת - נושא המכס לא מטופל על ידי אמאזון או המוכר, כך שמדובר בהימור. בעצם - לא הימור. משלוח המגיע עם UPS ובנותיה יעבור במכס, כיון ששירותי העמילות ניתנים על ידי UPS.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דווקא הייתי מוותר על הדורות הקודמים של המוטו G - הם כוללים מעבדי SD400 (גרסאות רשת דור שלישי בלבד) או SD410 (גרסאות רשת דור 4) ישנים מאד. לא עומדים בקריטריונים של פות"ש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא הייתי משקיע יותר מכמה עשרות ש"ח בתיקון מכשיר כזה. מדובר בדגם שכבר אינו משווק במרבית האתרים המוכרים.

אם יש לך מכשיר חלופי הזמן מסך והמתן בסבלנות, בתקווה שבחור עם יכולת טכנית כמוך יסתדר עם ההחלפה.

אחרת עבור למוד רכישה של מכשיר חדש.

הערה קטנה: לאחד הבנים שלי היה סיפור דומה עם נקסוס 4. מצא אפליקציה שהחליפה לו את מקשי הבית\תפריט\חזרה במקשים רכים באיזור תקין של המסך והתקין אותה, הסתובב כך 6 חודשים עד שרכש מכשיר חדש. החסרון היה אי נוחות (התגבר עליה) וצורך ב-root.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ידעתי שיש את המסך כולל המסגרת.

בכל מקרה מצאתי גם ב EBAY וגם באליאקספרס מסך עם מסגרת.

 

הביקורות לא תמיד חיוביות, ניכר שהסחורה סובלת מהרבה חוסר איזון מבחינת איכות.

בכל מקרה אני מאוד מרוצה מהטלפון ולא הייתי רוצה להחליף אותו בשלב זה (עוד לא שנה אצלי). הוא מספיק חזק וטוב עבורי - והוא עונה על הדרישות שלי ב 100% ואף יותר. מאוד מרוצה מה-GPS וגם המצלמה טובה. קל, דק, סוללה סבבה, מסך בגודל הנכון וכל האפליקציות עובדות עליו מצויין. באמת שאני לא מוצא ולו סיבה אחת להחליף אותו.

 

הזמנתי מאליאקספרס ממוכר מסויים (עם ביקורות על איכות המסך שהיו באמת "הרע במיעוטו") חבילה כוללת עם מסך+מסגרת+כלי פירוק+מגן זכוכית (סדר גודל של 30$) וליתר בטחון החלטתי להזמין אחד נוסף שיהיה רזרבי בצד ממוכר אחר באיביי שיושב בצרפת, בתקווה שהוא גם יגיע יותר מהר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בהצלחה איציק.

רק אתן חידוד קטן: יש הרבה מאוד מוכרים פיקטיבים שמזמינים את המסך ממוכר סיני ידוע. כלומר אתה משלם עמלה למוכר פיקטיבי. לי זה קרה כמה פעמים. הדרך לזהות הוא ימי משלוח המוצר. משלוח מאירופה הוא יותר מהיר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קניתי את הMOTO G4 באמאזון יו קיי במבצע שהיה (141 פאונד כולל הכל)

בינתיים אני מאוד מרוצה, אין ספק שמדובר בVFM, אבל עדיין יש דברים קטנים שמציקים לי-

1) אין לו מנורת לד שמסמנת שנכנסה הודעה חדשה. אני מאלה שדואגים לנקות את הטלפון מכל הנוטיפיקיישנז המיותרים אז אם אצלי הייתה דולקת המנורה זה אומר שיש באמת הודעה \ מייל ולא סתם הודעת זבל.

2) לא יודע אם זה בגלל הטלפון או כנראה בגלל גרסאת האנדרויד החדשה -

כשאני עושה חיפוש דרך האפליקציה של גוגל הוא פותח חלון נפרד בטאב התוכניות.

זה מעצבן מאוד כי א) זה שומר את היסטוריית החיפוש שלי למרות שהגדרתי לו לא לעשות את זה (פשוט עכשיו היסטוריית החיפוש מופיעה בחלון התוכנות הפתוחות)

ב) אני עושה מאות חיפושים ביום - כך שאם אני לוחץ על כפתור הRECENT APPS אני מקבל מאות חלונות חיפוש ובינהן התוכנות שבאמת פתוחות, די מעצבן.

פעם תוכנת החיפוש הייתה מופיעה כחלון \ תוכנה אחת, מישהו יודע איך אני מגדיר את זה?

פורסם

אהלן,

 

מחפש טלפון נייד לסבתי, בתקציב של עד 700 שקל (אלא אם יש סיבה לשלם יותר).

בעיקר הדרישות הן מסך טאצ' נוח (היא בעשור השמיני לחייה), רמקול (פנימי וחיצוני) טוב (לפעמים אינה שומעת את הצלצול). שאר הדרישות הטכנולוגיות הן מאוד מצומצמות. מעבר לגלישה באינטרנט ושיחות טלפון לא צפוי שימוש נוסף.

מכיוון שהמכשיר הנוכחי (גלקסי S3) אבד, הקניה תתבצע בארץ עקב דחיפות העניין.

 

תודה לעוזרים.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

×
×
  • תוכן חדש...