Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא בין 6s לs7 יש הבדל, עמידות למים, שזה חשוב מאוד, ומצלמה טובה יותר, בעיקר במהירות הצילום של חפצים בתנועה, כמו ילדים וכו.

 

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk

פורסם
איך AMAZON.ES לאחרונה?

 

רוצה מוטוG4, יוצא 126 יורואים במקום 115 פאונד באנגלי. חסכון של 40 שקל או יותר אם יש המרה כפולה מפאונד.

למה לא Amazon.co.uk?

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם (נערך)

לפאונד, כמו 10 מטבעול נוספים, נקבע שער יציג על ידי בנק ישראל. במטבעות אלה אתה משלם לפי השער היציג בעת ההמרה + עמלה כפי שקבועה לכרטיס האשראי בו מבוצעת אותה עסקה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במפרט מוצר רשום 1GB RAM.

 

יכול להיות שהם שלחו\שולחים\ישלחו לכולם מכשירי 2GB כי נגמרו 1GB או מה שלא יהיה, אבל זה מכסה אותם במקרה שתקבל מכשיר 1GB בדיוק כמו שהם הבטיחו לספק ותגיד "נו אבל השכן שלי גם הזמין מכם וכן קיבל מכשיר עם 2GB למה שלחתם לי עם 1GB ?!".

 

זה שהם סיפקו עד עכשיו מכשירים equal or better לא אומר שמהיום הם לא יתחילו לשלוח את הפשוטים יותר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני לא אומר שהם שלחו מכשיר משודרג לעומת מה שרשום, אלא מה שרשום באתר זה שהמכשיר עם 2 GB.

 

(אני אישית הזמנתי את הפלוס, אבל זה לא באמת משנה כי ההבדלים הם רק במצלמה ובחיישן טביעת אצבע).

 

Screenshot_20170214-230314.jpg

פורסם (נערך)

יש משהו קצת מטעה אבל השם Moto G4 כולל 3 דרגות שונות (Play, רגיל ו-Plus), כאשר ה-Play הוא למעשה מחליף של המוטו E, והאחרים של ה-G בדורות יו הקודמים

 

ולפחות לגבי ה-G4 ה"רגיל" יש גרסאות עם 1 ו-2 חריצים לכרטיס סים. נושא נפח ה-RAM לא לגמרי ברור לי, כנראה שיש גרסאות מוזלות במיוחד.

 

חייב לומר שהשילוב של SD617 ו-2 ג"ב ב-G4/G4 plus ממש לא רע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני לא אומר שהם שלחו מכשיר משודרג לעומת מה שרשום, אלא מה שרשום באתר זה שהמכשיר עם 2 GB.

 

(אני אישית הזמנתי את הפלוס, אבל זה לא באמת משנה כי ההבדלים הם רק במצלמה ובחיישן טביעת אצבע).

 

 

באחד המכשירים האחרים שלהם, PLAY נראה לי או הG4 הרגיל רשום באמאזון שזה עם 1GB למרות שבכל שאר האמאזונים זה 2GB ובכלל אין במרשתת שום אתר שמציין שהמכשיר הזה בכלל קיים בגרסת 1GB.

הנושא עלה בדיון לפני כמה עשרות עמודים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני לא אומר שהם שלחו מכשיר משודרג לעומת מה שרשום, אלא מה שרשום באתר זה שהמכשיר עם 2 GB.

 

אני מדבר על הPLAY ורשום במפורש:

[h=3]Product Description[/h] Moto G4 Play brings you a 5" H.D Display, 4G speed, Quad core processor, a 2800 mAh, all day battery all in a splashproof design. Note: The device comes with 1GB of internal RAM

 

 

בספרד רשום 2GB.

משכנתא זה קל

פורסם (נערך)

ה-G4 Play הוא הדור החדש של ה-E. בהשוואה לשני דגמי ה-G מדובר במסך יותר קטן וחומרה יותר חלשה. וגם עולה בערך שליש פחות (כמובן תלוי במבצעים).

 

עד כמה שהבנתי קיים בגרסת 1/8 ג"ב כפי שהיה מקובל לפני 3 שנים, ובגרסת 2/16 ג"ב שזה נםח הכניסה המקובל כיום.

ו

בעבר היה לאחד הבנים שלי E מדור ראשון, למרות שהיה מצויד ב-SD200 עשה את העבודה, אבל אחרי כשנה וחצי נכנע להרבה פזצטות ושאר עינויים של שירות צבאי.

 

ברשת מתחילות להתרוצץ שמועות על הכרזה קרובה מאד של G5 לדגמיו, יתכן שכבר ב-MWC הקרוב בעוד כשבועיים, יתכן שבעוד 2-3 חודשים. ועוד שם ותיק שחוזר לשוק - נוקיה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני הזמנתי את הMOTO G4 מאמאזון UK איפה שרשום 1G, ואכן קיבלתי 2G

כמו שנאמר לעיל, מישהו כנראה טעה שם בקופי פייסט מדגם אחר, שכן אין G4 עם 1G

פורסם

המחיר עלה מאז שפירסמתי כאן ב163$, הולך להם טוב אז מעלים במחיר :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...