Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לא לקנות?

המחיר.. מכשיר ביניים במחיר של מכשיר הדגל.

בפחות מזה אפשר לקבל מוטו G4 פלוס / מוטו X style. בהרבה פחות ( כחצי מחיר ) נקסוס 5x.

אני לא מבין את תמחור הזה של סמסונג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה לא מובן? לסמסונג יש מכשירים פצצה!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

למכשירי "פצצה" שלהם צריך לשלם קרוב ל 4 אלפים.

לפני יומיים קראתי כתבה, איך חברת סמסונג קונה את כל הסדרה של המעבדים החדשניים, כדי למנוע מחברות אחרות לקבל אותם גם. אגב, מעשה לגיטימי מבחינה חוקית.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ערן, גם לדעתי סדרת הA של סמסונג לא שווה את המחיר.

 

למה לא באמת MOTO G4 Plus?

 

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם (נערך)

אם נעלמו אנשי קשר כדאי לבדוק אם הם נשמרים לחשבון גוגל שלה.

היתה לי בעיה כזו בסיני שלי התברר כי במקום לחשבון גוגל נשמרו למקום אחר.

מזה 4 חודשים יש במשפחה שלי 4 מכשירי Moto G4/G4 Plus ובעבר היו MotoG מדורות קודמים, כולם מצויינים.

הזמן את הדגמים הלבנים, כיוון שיש להם חריצים ל-2 כרטיסי סים. בסביבות 750 שח לרגיל ו-900 של ל-Plus מאמזון אנגליה, מגיעים תוך 7-10 ימים ואין הפתעות במכס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש קוד!

לפני הפעם האחרונה שדיברתי איתם שלחתי מיילים באיטלקית (תודה לגוגל) גם לאימייל של התמיכה וגם.לאימייל שצירפתי פה.

היום חזרה אליי המנהלת התמיכה במייל. היא ביקשה טלפון, התקשרה וגם לא ידעה מילה באנגלית אז החלטתי שכל עוד יש לי את המייל שלה ננסה לשלוח מיילים באיטלקית.

ב 1 שלחתי את כל הפרטים (מס סידורי, imei, שם משתמש ומדינה), הסברתי לה שאני כבר 3 שבועות מחכה לתשובה והרגע קיבלתי מייל עם הקוד.

חלם זה פה, חבל שלפני זה לא שלחתי את כל המיילים באיטלקית.

בערב אני אבדוק את הקוד. מי שרוצה את המייל מוזמן לפנות אליי לפרטי.

 

אני בטוח שלסמסונג עצמה אין בעיה לשחרר את הקוד - יש פה "רק" בעיה של חוסר תקשורת עם הצד השני ובגלל זה הכל היה כזה מסורבל.

פורסם

כיף לשמוע, סוף סוף עוד קצת חדשות טובות

 

אז בעצם 2 מתוך 3 מכשירים שנקנו שוחררו? נשאר רק נקמיץ'

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בסוף בחרתי בשיומי רדמי 3S.

מחיר בערך 800 שח באילת אחריות של בסט מובייל.

אני לפני קניה, ואני מתלבט אם לקחת אחריות של המלטון או של בסט מובייל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אני מוותר על האחריות. ממילא אף אחד לא יודע לתקן את המכשירים האלה.

המחיר של השיומי תמיד מעולה יחסית לחומרה. מצד שני, שים לב לכך שאתה מסתדר עם מערכת ההפעלה. בשיומי שלי אני סובל מאד מביצוע פעולות לא מבוקשות.

מצד שני, אחת הסיבות בגללן עברתי משיומי למוטו היא השירות של אמאזון. מכשיר שהגיע תקול הוחלף מיידית ובלי לחכות להגעת המכשיר התקול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היה לי xiaomi mi4c, מכשיר מעולה, פשוט תותח, עד שהוא טבע לי בכיור ורציתי מסך גדול יותר אז קניתי את redmi note 4 שהוא בסדר, אבל לדעתי פחות מוצלח מה mi4c, אולי בגלל שיש לו מעבד של מדיהטק ולא של קואלקום כמו ב mi4c. אבל בסך הכל אני מרוצה, במיוחד בהתחשב במחיר שהיה 660₪ שזה גרושים.

 

במחיר הזה לא שווה לעשות אחריות, אם המכשיר מתקלקל פשוט זורקים אותו וקונים חדש, גם ככה היבואנים בד"כ יעשו הכל כדי להתחמק ממימוש האחריות ומהנסיון שלי גם התיקונים לא באיכות גבוהה.

 

אמזון עושים סרטים עם לשלוח מוצרי חשמל לישראל, עד שמצליחים למצוא מוכר שמסכים. אבל במחיר של המכשירים הסיניים פשוט לוקחים הסיכון שהוא לא גבוהה. אנחנו הזמננו במשפחה המורחבת שישה מכשירים של קסיאומי עד כה וכולם הגיעו בסדר (ורק אחד נתפס במכס!).

פורסם

צריך עזרה:

 

אתמול באופן מפתיע הוצאתי את הטלפון מהכיס וגילית שהמסך שבור. עד עכשיו לא ברור לי איך זה קרה: הוא לא קיבל מכה, לא היו איתו מפתחות... מוזר.

מדובר בשיומי Mi4C עם 3GB-RAM ו-32GB זיכרון.

אני מאוד מרוצה מהמכשיר ולא רוצה להחליף.

מסך חדש עולה באיביי החל מ 70 שח רק שיש 2 בעיה: זמן הגעה + החלפה עצמית שמעמידה את המכשיר בסיכון. אומנם יצא לי לעשות את זה בעבר עם טלפון אחר אבל כאן בוודאות העבודה יותר מורכבת. אני דיי משוכנע שאצליח לעשות את זה אבל סיכון תמיד קיים.

בחיפוש בגוגל מצאתי מקומות שב-350 ש"ח מחליפים מסך לדגם הזה. מדובר בסכום לא מבוטל בשביל מכשיר בשווי הזה + העובדה שאין לי מושג מה רמת המקצועיות שלהם בהחלפה שלמסכים במכשירים הסיניים.

 

רעיונות\עיצות יתקבלו בברכה.

 

אגב, המכשיר מתפקד "חצי קלאץ' " - רק החצי העליון מגיב - ולכן בחלק מהמקרים אני נאלץ לתמרן עם סיבוב המכשיר (או היפוכו) ע"מ להגיע לכל מיני מקומות במסך שבמצב טבעי נמצאים "למטה" (ושם המסך לא מגיב כלל).

 

תודה לעוזרים

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תישתמש בעכבר/שלט אלחוטי, תגבה את המידע ותפרמט ותעמיד למכירה במחיר סביר, בינתיים תיקנה לך שיומי אחר אם כבר התרגלת אליו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...