Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום פורום יקר,

יש לי "סמארטפון" ישן של חברת פיליפס שאני משתמש בו כבר כמעט שנה וחצי. הוא איטי להחריד, מאוד בסיסי ונתקע כול הזמן, אבל עד עכשיו לא ראיתי סיבה להחליף אותו.

בתקופה הקרובה אני עתיד להיכנס למשרה שהרבה מאוד מהעבודה מתבססת על השימוש בנייד (קבוצות וואטספ מרובות, סינכרון יומנים, שימוש בדפדפן, שימוש מרובה באפליקציות וכדומה).

הסלולרי הקודם שלי היה גלאקסי נוט 3 - הוא היה מכשיר מעולה אבל הסלולה שלו נגמרת מהר והמשך שלו נשבר, חשוב לי להדגיש שאני מגושם בכול מה שנוגע לסלולרי, ואני יודע שכדאי לי מאוד לקנות מגנים בהתאם.

 

כרגע אני מתבלט לאיזה כיוון ללכת, לקנות סלולרי ב3.5 אלף ש"ח נראה לי הזוי (אייפון 7), אני מעדיף להקציב חצי מהמחיר עם עדיפות לאזור ה1000-1200 ש"ח.

 

אני מתבלט בין שלל המכשירים הסינים שהגיעו לארץ הקודש (יש לא מעט), לבין מכשירי הפרימיום של סמסונג, אבל אם יש למישהו המלצה על חברה אחרת אני כמובן אשמח לשמוע. אני חושש לקנות מכשיר סיני בגלל הסטיגמות (לאח שלי יש מכשיר הוואי שהתחיל לקרטע אחרי חצי שנה).

 

מה אני מחפש בסלולרי? (חוץ מהמחיר) - שלא יהיה ענק אבל שלא יהיה קטן (שיהיה נוח לקרוא בו) ושהסוללה שלו תיהיה חזקה עד כמה שאפשר.

 

 

תודה לעוזרים!

פורסם

לקנות אייפון 7 ב-3.5 זה לא הזוי ומכשיר פרימיום של סמסונג יעלה סכום זהה.

 

לעייננו - לא הייתי קונה סיני לעבודה. הם לא מאוד אמינים.

 

דווקא אייפון הוא סוס עבודה ולא הייתי פוסל קניית אייפון 6 לדוגמא.

אם אתה לא חובב של אפל אז מכשיר דגל מחברה מוכרת של 2 דורות אחורה יעשה את העבודה וייכנס מתחת ל-2000 ש"ח.

פורסם

בתור התחלה - יש את הגיבוב :

http://bit.ly/2kw9fa7

 

בנוסף, יש את הפוסט המתעדכן לגבי בלאק פריידיי (ולא רק)

http://bit.ly/2l4arVw

 

נכון לעכשיו, אחרון ברשימה זה הפוסט לגבי חיפוש מכשיר סלולרי פשוט :

http://bit.ly/2lBhpPo

 

זכור לי פוסט נוסף (שהמלצתי בו על MOTO X STYLE + קישור), אך אינני מוצא אותו.

פורסם

אני אמשיך לפמפם במרץ בכל מקום - lg g3.

אנדרויד 6, מסך ברזולוציה מופרכת, לא מקרטע ולא מגהק, אפס שטויות סיניות, בלי הזבל של סמסונג, התמורה הכי טובה לכסף.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני תומך במוטו - אמין ובלי שטויות. המאפיין אותו הוא שמדובר במכשיר במחיר סיני (או טיפה יותר) , אבל עם מערכת הפעלה אנדרואיד כמעט טהורה. איכות בניה מצויינת.

 

לא הייתי פוסל סיניים. מכשירים של שיומי בהחלט יכולים לתת תמורה מצויינת לכספך, וסה"כ מערכת ההפעלה שלהם יציבה, אפילו מאד. חפשהודעה שלי מלפמני כמה חודשים עם מסך המציג 2400 שעות (כן, 100 ימים) של פעולה רציפה בלי אתחול. החסרון - עצמאות יתר (אני סובל מהפעלות לא מבוקשות של כל מיני אפליקציות ודי הרבה pocket calls), וכנראה שגם אורך החיים של הסוללה מגביל את השימושיות לשנה וחצי - שנתיים. מצד שני, במחיר שהם עולים תרכוש בעוד שנה וחצי מכשיר חדש ועדיין, אחרי שתי רכישות, ישאר עודף ממכשיר דגל שתקנה היום. יתכן ששימוש בנרתיק סגור היה פותר לי את בעית ההפעלות הלא מבוקשות, אבל אני מעדיף bumper דק.

 

לגבי סמסונג - היה לי סמארטפון אחד שלהם שהיה אכזבה קשה והושלך למגירה אחרי שנה וחצי בלבד. התחושה שלי שאתה משלם הרבה יותר מדי תמורת הסמל על המכשיר. לדוגמא - ה-J7 עולה בערך כפליים מהמוטו G4, עם חומרה דומה מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני משתמש בהוואווי פי9 של העבודה ואין לי תלונות מיוחדות. המכשירים הקודמים בחברה היו נקסוס 4 ובקיץ האחרון הוחלפו לכולם להוואווי. אני מניח שמחלקת הIT עשו איזה מחקר לפני שהעבירו כמאתיים משתמשים (כולל מנהלים בכירים) למכשיר הזה. מערכת ההפעלה קרובה לאנדרואיד הנקי שהייתי רגיל אליו מהנקסוס. המצלמה לא פחות ממצויינת. חיי סוללה טובים ויש טעינה מהירה מאוד (חיבור usb type c) למקרה שבכל זאת גומרים את הסוללה.

לו רק הIT שלנו היו משכילים לא להשתמש באאוטלוק לאנדרואיד הארור... [emoji35]

פורסם

Xiaomi redmi 4 / 4 prime מכשיר מצויין , סוללה ענקית מסך 5.0 אינץ

Redmi note 4 - כנ"ל עם מסך 5.5 אינץ

 

שני מכשירים מצויינים ובטווח מחירים שלך, ממליץ לך יותר על redmi 4 prime בגלל המעבד של qualqoom,המסך גדול אבל לא ענקי, סוללה מטורפת , בול מה שאתה מחפש.

פורסם
Xiaomi redmi 4 / 4 prime מכשיר מצויין , סוללה ענקית מסך 5.0 אינץ

Redmi note 4 - כנ"ל עם מסך 5.5 אינץ

 

שני מכשירים מצויינים ובטווח מחירים שלך, ממליץ לך יותר על redmi 4 prime בגלל המעבד של qualqoom,המסך גדול אבל לא ענקי, סוללה מטורפת , בול מה שאתה מחפש.

 

מה לגבי הMI5? הוא עולה כמה לירות יותר..

כמו כן אני רואה שיש מקומות שמוכרים את המכשיר עם 5 שנות אחרות ויש מקומות שמוכרים אותו עם שנה אחריות. הפאר הוא של כמה מאות שקלים, כדאי לקנות ממשווק מורשה עם אחריות מורחבת?

פורסם (נערך)

להזמין מסין, אך להקפיד לע מהדורה בין לאומית. אחרת יהיהלך סיפור להפליש אותו עם רום מערבי.

 

שים לב שיש מספר דגמים, עם נפחי זכרון שונים והפרש מתאים במחיר.

 

במבט שני - כנראה שהמחיר בארץ סביר ואפילו עדיף על רכישה מסין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני ממליץ (מנסיון אישי טוב) על Nexus 5X עם 32GB אמנם הייצור הופסק, אבל יש עוד מלאי בחנויות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מה לגבי הMI5? הוא עולה כמה לירות יותר..

כמו כן אני רואה שיש מקומות שמוכרים את המכשיר עם 5 שנות אחרות ויש מקומות שמוכרים אותו עם שנה אחריות. הפאר הוא של כמה מאות שקלים, כדאי לקנות ממשווק מורשה עם אחריות מורחבת?

 

הMi5 הוא מהמכשירי פרימיום שלהם, הוא מכשיר מעולה, והMi5s עוד יותר.

המחיר שלהם יותר יקר במיוחד בגרסאות עם היותר זיכרון 64GB ומעלה, ואין אפשרות להוסיף כרטיס זיכרון.

אם התקציב שלך מאפשר את זה, Mi5s מכשיר מעולה, שים לב לזיכרון שיספיק לך.

 

לגבי האחריות, לא הייתי בונה על זה, מעדויות באינטרנט, הם לא ששים לממש את האחריות, והם ימצאו תירוצים איך ולמה לא לתקן לך.

אני יותר משנה עם redmi note 2 , לא היו לי בעיות מיוחדות חוץ ממסך שנשבר, הזמנתי חדש מאייבי ב80 ש"ח והחלפתי לבד.

תקנה מגן סיליקון + מגן זכוכית ויהיה בסדר.

מקסימום יישבר / יתקלקל משהו תלך למעבדה ויתקנו, ההפרש במחיר של האחריות יהיה כמו עלות של תיקון אם יקרה משהו.

 

המחיר בסין הוא יותר זול, אבל רוב הסיכויים שתזמין תצטרך לשלם מיסים (36% אם אני זוכר נכון), ככה שאין הבדל גדול בין להזמין מחול לבין לקנות מחנות זולה בארץ.

 

המלצתי אליך, היא ללכת על הדגם של הRedmi 4 prime, זה בול בשביל מה שרשמת, מחיר+מסך+סוללה.

×
×
  • תוכן חדש...