idanmag
-
הודעות
91 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי idanmag
-
לגבי 5, אין לי ניסיון, אשמח לקבל הסבר
-
קיבלתי, האם כדאי לקחת רכב דיזל? (ללא תוספת תשלום), לי זה נשמע שהדלק יעלה לנו יותר בזול, האם יש לזה משמעויות נוספות שאני לא מודה עליהן? (זמינות הדיזל בדרכים וכוי). בנוסף, חוץ מצילום הרכב מכול הזויות, האם עלי לשים לב לעוד דברים? תודה לעוזרים
-
ציוד לזוג - לא המון ציוד , 2 מוצילות ואולי עוד תיק, יכול להיכנס לבגאז ולמושבים האחוריים במידת הצורך.. יש חברה שהיא יותר מומלצת\מוצלחת שכדאי להשתמש בשירותיה?
-
היי אנשים, אני אשמח לקבל לחברה מומלצת ורכב מומלץ(סוג רכבים), בגדול אנחנו נוחתים בברצלונה ולשם גם נחזור (טיול של 10 ימים). אין בעיה עם רכב ידני. להבנתי, מדובר בדרכים יחסית מאתגרות ולכן לא כדאי לקחת רכב עם מנוע קטן (לא ברור לי אם זה מדוייק). תודה לעוזרים והמשך יום טוב
-
צהריים טובים, יש לי מפתח (מצ"ב תמונה) היכן אני יכול למצוא מקום לשכפל בו מפתח נוסף, באזור גוש דן. הגעתי כבר למקום שאמר לי שהוא יכול לשכפל ומשום מה, אחרי שהגעתי, הוא אמר שהוא לא יכול כי אין לו את הציוד, אז אם אפשר מקום רציני.. תודה
-
היי אנשים ערב טוב, השירות של רשות האוכלוסין וההגירה פשוט שערוריתי (לא קיים). אבדה לי תעודת הזהות והסתדרתי מעולה עם רישיון, יש פעולה שאני יכול לבצע רק עם ת.ז ואני רוצה להוציא אחת חדשה. להבנתי ניתן להוציא רק ת.ז ביומטרי אי אפשר להוציא רגילה, ניסיתי לקבוע תור ופשוט אין תורים בשום לשכה (ע"פ האתר המהולל של המשרד), ניסיתי לתפוס אותם במוקד (*3450) ופשוט אין מענה, אני ממתין שעה ואף יותר ואין מענה (כבר יותר משבוע!!). להלן השאלות, למי שהצליח להוציא ת.ז בזמן האחרון : 1. האם ניתן להגיע ללא תור ללשכה? 2. מחד, באתר רשום שת.ז ביומטרית ראשונה ניתן להוציא ללא עלות, מאידך, אובדן שווה 115 ש"ח, האם אצטרך לשלם? 3.יש אפשרות לקבל את התעודה "על המקום" או לזרז את הקבלה? אני יוצא למילואים בשבוע הבא וחייב את התעודה בהקדם. 4. במידה ולא, תוך כמה זמן מקבלים את תעודת הזהות? תודה לעוזרים ואני מקווה לבשורות טובות..
-
מתעלק על השרשור... קיבלתי חשבון חשמל על התקופה של יוני - אוגוסט. הסכום גבוהה בהרבה מתקופות מקבילות, כמו כן שלושה שבועות מתוך התקופה לא היה אף אחד בדירה. התקשרתי לחברת חשמל ונאמר לי שהם לא רואים חריגה או משהו לא תקין, אבל הם הזמינו טכנאי שיבדוק האם יש חיוב יתר. בחשבון כתוב שצרכנו 1132 קוט"ש, יש מזגנים ותנור, אין מכונת כביסה.. המזגנים עבדו לא מעט, אבל שוב רק לתקופה של חודש ולא הרבה מהרגיל בתקופות מקבילות, הגיוני חיוב שכזה?
-
היי אנשים, אני מתלבט אם להירשם, אף פעם לא שחיתי במייל פתוחים, אני יודע לשחות בבריכה אבל הטכניקה שלי לחתירה לא הכי חזקה שיש (אני מצליח לעשות 2 בריכות וכמובן לצוף). כמה עמוק נכנסים? אני פחות חושש מהקטע של הכושר גופני. תודה לעוזרים
-
ערב טוב ושבוע טוב לכולם, קצת רקע כללי, אני בן 29, עם תואר ורישיון בעריכת דין, מחפש עבודה בתור עו"ד מתחיל אבל בתוך תוכי מבין שאולי אני צריך שינוי. למדתי המון במהלך התואר וההתמחות, אני חושב שעולם המשפט הוא בסיס מעולה לכול מקצוע שאבחר, אבל בהתמחות נחשפתי גם לצדדים הפחות טובים, שכר נוראי לעו"ד מתחילים, שעות לא שעות, הבנה שבשנים הראשונות צריך לטחון עבודה ולהמשיך לקבל שכר נמוך, השוק במצב נוראי תמיד יהיה מי שיעשה את העבודה במקומך בשכר נמוך יותר. לצערי, את התואר עשיתי במכללה טובה אבל לא באוני' וכיוצא בזאת את ההתמחות עשיתי במקום טוב אבל לא מצויין, כלומר נק' הפתיחה שלי לא טובה. חלק מהתיקים שעסקתי בהם היו קשורים לנדלן ויצא לי לעבוד עם מהנדסים, נחשפתי לשכר של הטובים מבינהם ולאט לאט עולה בי התובנה שאולי כדאי ללמוד מקצוע אחר שיתן לי בסיס טוב יותר לקריירה. הגישה שלי אומרת שאת הידע שרכשתי במשפטים תמיד אוכל לשלב. ועכשיו לעניין, אני חושב ללמוד הנדסה אזרחית, אני חושב שללמוד במכללה יהיה הרבה יותר נוח, אבל אני חושב שזה יהיה טעות ולכן אני מכוון לב"ש או לטכניון. אז ראשית, למי שנמצא בתוך המקצוע, מה המצב של שוק המהנדסים באופן כללי ומהנדסי ביניין בפרט? האם יש תחום הנדסי שיש בו עבודה בשכר גבוה וחסרים בו מהנדסים? (בדיוק הפוך מהשוק בו אני נמצא כעת). לפן המעשי, במידה ואבין שאכן כדאי לי ללכת בכיוון, יש לי פסיכומטרי נמוך יחסית (580 +-) 4 יח"ל מתמטיקה בציון 80, לא למדתי פיזיקה, ציון בגרויות 98. להבנתי אני אהיה חייב להשלים 5 מתמטיקה ופיזיקה בציון גבוה וגם על מנת ליצור בסיס טוב יותר ללימודים, האם אצטרך לשפר את הפסיכומטרי? כנ"ל לגבי בגרויות, מישהו ניסה לשפר לבד ללא יואל גבע? (למרות שאין לי בעיה להוציא כסף על לימודים). הלימודים עצמם, אני כבר לא ילד וסטודנט שגר אצל ההורים, האם אפשר לשלב לימודים ועבודה? אולי אוכל לעבוד במשרה חלקית בתור עו"ד ולהרויח כמה לירות.. את התואר במשפטים עשיתי בהתכתבות ועבדתי תוך כדי, יש לי הרגשה שבהנדסה זה עולם אחר לגמרי. לסיכום, אשמח לשמוע דיעה של אנשים מתוך המערכת ומבחוץ, אני כבר לא ילד וברור לי שיקח לי 4-6 שנים לקבל את התעודה, השאלה אם זה שווה את זה. האם כדאי לי ללמוד במכללה במסלול ערב או באוני' הפתוחה ולפרוס את התואר על יותר שנים? אני רוצה ליצור לעצמי יתרון בשוק ואפשרות להרויח שכר טוב וקריירה בהתאם, אבל אני לא רואה את זה בתור עו"ד.. אני יכול ללמוד תואר שני בכלכלה\מנהל עסקים\רו"ח אבל מבירורים שעשיתי התארים האלה לא יתנו לי יתרון משמעותי.. אז קדימה מי שיכול לעזור אני אשמח, אני רק בשלב הגישושים.
-
מה לגבי הMI5? הוא עולה כמה לירות יותר.. כמו כן אני רואה שיש מקומות שמוכרים את המכשיר עם 5 שנות אחרות ויש מקומות שמוכרים אותו עם שנה אחריות. הפאר הוא של כמה מאות שקלים, כדאי לקנות ממשווק מורשה עם אחריות מורחבת?
-
שבת שלום פורום יקר, יש לי "סמארטפון" ישן של חברת פיליפס שאני משתמש בו כבר כמעט שנה וחצי. הוא איטי להחריד, מאוד בסיסי ונתקע כול הזמן, אבל עד עכשיו לא ראיתי סיבה להחליף אותו. בתקופה הקרובה אני עתיד להיכנס למשרה שהרבה מאוד מהעבודה מתבססת על השימוש בנייד (קבוצות וואטספ מרובות, סינכרון יומנים, שימוש בדפדפן, שימוש מרובה באפליקציות וכדומה). הסלולרי הקודם שלי היה גלאקסי נוט 3 - הוא היה מכשיר מעולה אבל הסלולה שלו נגמרת מהר והמשך שלו נשבר, חשוב לי להדגיש שאני מגושם בכול מה שנוגע לסלולרי, ואני יודע שכדאי לי מאוד לקנות מגנים בהתאם. כרגע אני מתבלט לאיזה כיוון ללכת, לקנות סלולרי ב3.5 אלף ש"ח נראה לי הזוי (אייפון 7), אני מעדיף להקציב חצי מהמחיר עם עדיפות לאזור ה1000-1200 ש"ח. אני מתבלט בין שלל המכשירים הסינים שהגיעו לארץ הקודש (יש לא מעט), לבין מכשירי הפרימיום של סמסונג, אבל אם יש למישהו המלצה על חברה אחרת אני כמובן אשמח לשמוע. אני חושש לקנות מכשיר סיני בגלל הסטיגמות (לאח שלי יש מכשיר הוואי שהתחיל לקרטע אחרי חצי שנה). מה אני מחפש בסלולרי? (חוץ מהמחיר) - שלא יהיה ענק אבל שלא יהיה קטן (שיהיה נוח לקרוא בו) ושהסוללה שלו תיהיה חזקה עד כמה שאפשר. תודה לעוזרים!
-
קשה לשפוט דרך האינטרנט ושלא שומעים את הצד השני, אבל לפי איך שאתה מתאר את המצב (במיוחד ההודעה הזאת), תעשה לעצמך טובה ותגיד לה שאתה צריך שבוע של הפסקה, זה יהיה לא פשוט כי אתם גרים ביחד ואין לך לאן ללכת, אבל תעשה את המאמץ. תחשוב על זה טוב אל תקפוץ מדעה לדעה ורק אז אולי תדע מה הכוון אם להמשיך או לחתוך. על פניו, זה נראה קשר לא בריא בכלל, מבחינת היחס להורים, הסביבה שלך ובעצם כול מה שתיארת.. אל תבין לא נכון, לכולם יש בעיות אבל זה לא אמור להגיע למצב שכזה, מה שאתה עושה זה להשליך על עצמך את הדברים (הפרידה בגלל אמא שלי, הפרידה בגלל שאני כזה וכוי וכוי) אז חביבי תתעורר כי לטנגו צריך שניים. ובנוגע לאהבה תנצח, אני מאמין במשפט הזה אבל קח בחשבון שאהבה מעוורת, מה שאתה רואה עכשיו זאת אשליה, אם עכשיו המצב הוא כזה אז אם תתחתנו ותביאו ילדים זה רק יהיה יותר גרוע! (כרגע אין לה כוח בידיים). אל תכניס למשוואה הזאת משמעות כלכלית - גם אם תצטרך לעבוד כמו חמור במשך שנה ולגור עם אמא שלך ולהפסיק את הלימודים ואני לא יודע מה, זה עדיף על המשך קשר שאתה לא רוצה בו
-
צהריים טובים, אני מחפש רכב ידני, קטן וחסכוני (דלק\טיפולים\נטייה ללקויות) בתקציב נמוך. נסיעות יום יומיות קצרות (10 קילומטר סה"כ) פעמים בשבוע נסיעות של 50 ק"מ ומדי פעם ישמש גם לנסיעות ארוכות (מהמרכז לדרום צפון) האם כדאי לי לחפש רכבת ב15-20K ולעשות לו יישור קוו, להתפשר על קילומטרז- שנתון אוו שכדאי ללכת על רכב משנתון גבוה יותר ולטפס לכיוון ה30K? ראיתי הרבה מאוד רכבים - פונטו גרנדה,פנדה,גטס, בשנתונים היותר חדשים -I10, ספארקס, פנדה, 107\C1 וכוי.. לאיזה כיוון כדאי לי לבחור ולהתחיל לבדוק? תודה
-
שלום אנשים, קניתי לפני שלושה ימים נייד מחודש מkpa הנייד לא מתחבר לרשת, כנראה בגלל בעיה בכרטיס רשת(המחשב בא בלי מ.ה התקנתי אותה רק עכשיו). יש למישהו מושג אם זאת בעית חומרה או תוכנה?
-
אוקי, אני מקבל את הדברים. אשמח לקבל המלצה על מחשב אחר - עד 1700 שח. תודה!
-
ומה ההבדל? ביחס לדרישות שלי כמובן
-
מחשב נייד - Lenovo IdeaPad 100S-14 80R90079IV - צבע כסוף מחשב נייד מבית Lenovo בעל מסך 14 אינטש, מעבד Intel® Pentium N3700 1.6GHz - 2.4GHz, זיכרון פנימי בנפח 2GB, כונן SSD בנפח 32GB מצלמת רשת באיכות HD 720P ומערכת הפעלה Windo
-
אהלן אנשים, אני מחפש מחשב נייד עד 1200+- מצאתי את זה - http://m.ksp.co.il/product.php?uin=31810 זיפזפתי קצת באייבורי וksp ולא מצאתי משהו יותר טוב. מה חשוב לי - מסך 14, שירות לקוחות טוב(אסוס לא בא בחשבון). לעבודות, סרטים, אינטרנט *על המחשב הספציפי, למה רק 32gb? להבנתי מדובר בדיסק קשיח מיוחד.. *עד כמה זה נורא שלא מדובר בi3/5? תודה לעוזרים
-
ערב טוב, אני רוצה לעשות לחברה שלי הפתעה, ואני יודע שיש פה הרבה אנשים בעלי ניסיון בא לי לקחת אותה לצימר בדרום עם נוף מדהים ואולי עם איזה מסלול הליכה מגניב ליום שאחרי. הקאץ' - המחיר.. הוא צריך להיות יחסית זול.. כמו כן, למישהו יש ניסיון עם הצימרים בצפון שב"הצדעה" (המחירים שם דיי זולים) אשמח לשמוע גם על זה.. ההפתעה מתוכננת למרץ תודה לעוזרים !
-
ערב טוב, אני מקווה שאוכל למצוא פה אנשים שמכירים קצת את הנושא.. חזרנו אתמול מטיול בברצלונה, במסגרת הטיול החלטנו שאנחנו רוצים לנפוש בדירה דרך AIRBNB. הדירה הספציפית שבחרנו הייתה דירה נפרדת של הבעלים (ראינו אותה רק ביום הראשון). לפני ההזמנה שאלנו האם ישנה אפשרות להשאיר את הציוד ביום חמישי עד שעות הצהריים המאוחרות, ולא כמקובל ב12:00, התשובה הייתה חיובית. ביום שלפני העזיבה רצינו לוודא זאת, בעלת הדירה לא ענתה להודעות שלנו ושלחה לנו הודעה ב11:30 של יום העזיבה שעלינו לעזוב בזמן. השיחה עלתה לטונים גבוהים - האשימה אותנו שאיחרנו ביום ההגעה (לצערנו היה עיקוב בטיסה) והחלטנו לוותר וללכת ולקחת את המזוודות. היום ראינו שהיא שלחה הודעה מאשימה - דלת ההזזה של המקלחת תקולה (היא טוענת ששברנו אותה עוד יותר) והשתמשנו ביותר מדי מגבות. אחרי שיחה קצרה באתר היא אמרה שAIRBNB יחליטו לגבי הנזק שעשינו ושיש לה תמונות שמגבות על כך , אין עם מי לדבר (לנו יש הוכחות שהיא לא ענתה להודעה, והסבר סביר לשימוש בדירה כמו כן ישנם ביקורות שמראות שאכן יש בעיה בדלת של המקלחת). להלן מספר שאלות : 1.ברצוני לערב את בעלי האתר, סוג של פתיחת קייס - כמו בEBAY. כיצד אוכל לעשות זאת? 2.האם היא יכולה להוריד כסף מכרטיס האשראי שלי? (בעזרת האתר) 3.עד כמה המצב שלנו גרוע? זה מצב באמת לא נעים, ניקינו קצת את הדירה לפני שעזבנו, ובאמת שהיה טיול מדהים, חבל שהוא נגמר כך. תודה לעוזרים
-
ערב טוב לכולם, שמעתי מכמה קולגות שהמדינה חילקה קרקעות ברמה"ג ללוחמים עד לפני כמה שנים. מצד אחד, זה נשמע לי הזוי, מצד שני, במדינה כמו שלנו... אשמח לקבל פירוט ממי שמכיר/שמע תודה
-
לצערי, עברתי מורה נהיגה לקראת היבטים. הכסף ששילמתי על ההסתגלות למורה החדש עלה לי לא מעט. תמצא מורה שממליצים עליו, עדיף למבוגר(שאולי יקח קצת יותר, אבל הניסיון שווה זהב). אל תתפתה להנחות שיכלו לך בסוף ביוקר. מורה טוב לא צריך למכור את עצמו. בהצלחה!!
-
צהריים טובים, לצערי הרב שחכתי לחדש את הרישיון נהיגה, כרגע יש בידי את הכרטיס פלסטיק (לא תקף כבר שבועיים), ומסמך תשלום איגרת רשיון נהיגה (190 ש"ח) . נכנסתי לאתר הנ"ל - http://ecom.gov.il/Voucher/InputPage.aspx?vid=209 ומידה ואשלם את הרישיון דרך האשראי - האם יש דרך לקבל את הרישיון הזמני מנייר "על המקום" ? (כמו המכונות שבמשרד הרישיוי שמעבירים שם כרטיס, או אצל הפקידה ברישוי) לגבי תשלום דרך הבנק - האם החתימה של הבנק תהפוך את המסמך שבידי לרישיון תקף לנהיגה? תודה
-
ערב טוב, ברשותי נייד של hp שנגמרה לו האחריות. הלחצן השמאלי בעכבר המובנה תקוע (לא פיזית, הוא פשוט נלחץ). טלפון לhp - הם דורשים 1600 ש"ח, לכול סוגי התיקונים. האם מישהו מכיר מקום טוב וזול(בכול זאת סטודנט) שכדאי להגיע אליו, באזור השרון? תודה לעוזרים
