Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין שבגלל הטרנד החדש הזה אין יותר מכשירים עם גב נפתח.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אם כבר בJ5\7 עסקינן.

 

פתח זאפ תקרא את הביקורות של השיומי, התמורה למחיר היא בוודאות הכי טובה שיש.

 

אני עם רדמי נוט 3 כבר 3 חודשים, מכשיר של 1000 שקל כמכשיר עבודה שלי. וללא ספק נותן בראש לG5 שלי (מכשיר של 3000 שקל)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אם ב-J5/J7 עסקינן חפש מכשירי מוטו. חומרה מקבילה בחצי המחיר. הבעיה היא שמכשיר הביניים G4 גדול מדרישותיך ("5.5) והסוללה שלו אינה נשלפת. מצד שני - מחזיקה יומיים בין טעינות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
MI5s מחו"ל 3/64 עם רום גלובאלי עולה 300$ / +- 1150 ש"ח,גם במידה והמכשיר נתפס ותדרש לשלם מיסים (כ-33% אם אני לא טועה) יצא 1530 ש"ח,עדיין יותר זול מהארץ והרבה הרבה יותר זול מיבואן רשמי.

עניין הקנס הוא לשיקול המכס, ואם במכס מחליטים שהצהרת המחיר שהשולח הצמיד למכשיר לא סבירה יוטל עליך קנס, בלי קשר למה שתצהיר.

יש רושם שבזמן האחרון המכס מכביד את ידו על טלפונים.

בזמן האחרון פתחו לי ולבן שלי שני טלפונים שהוזמנו מאמאזון אנגליה עם הצהרת מכס שהיא כמובן אמינה ביותר, אבל לא סיפקה את הרשויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שבת שלום למומחים/מומחיות הנכבדים/דות.

הבטחתי לעזור לבחור בעבודה (כמו תמיד, אמרתי לו שהפורום הזה הוא כל יכול).

ילד בכיתה ה' הגיע לזמן שבו סוף סוף רוכשים לו נייד. הוא כבר חצי שנה עם נייד גלקסי 2 ענטיקה שמקרטע ובאמת כבר אי אפשר איתו (עשו לו איתחולי מערכת ושלל ענינים שלא ממש עזרו).

הדרישה היחידה כפי שהאבא מבין היא צריכת וואטסאפ. מסתבר שגם המורה איתם בקבוצה והם מקבלים דרך היישום הזה הוראות, שיעורי בית ותמיכה.

האבא חושב שכמובן גלישה במהירות סבירה ואולי איזה משחק או שניים (לא יותר!) יהיו בונוס נוסף.

מצד שני - יש בעיית תקציב.

השאלות שלו מתחלקות לשתי קבוצות:

  1. האם בכלל לרכוש בארץ (הם ב- 012) או לייבא דרך הרשת?
  2. מה לרכוש? עדיפות כמובן למכשיר מחברה עם מוניטין.

תודה.

פורסם (נערך)

1. בודאי לייבא ברשת.

2. תקציב?

בכל מקרה - הייתי נמנע מסיניים זולים של 200-300 ש"ח, הם בדרך כלל מוגבלים לדור 3 (כך שהגליש איטית), לא ברור מה ה-SAR שלהם (ולמרות דעתי הדי ביקורתית על נושא החשש מקרינה הסלולרית, מדובר בילד שעלול להיות יותר רגיש) ובחלק מהדגמים יש בעיית קינפוג על מנת שואטסאםפ ודומיו יפעלו כראוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המחיר בדף המוצר הוא המחיר לרוכש המקומי.

יש מקרים בהם יופיע גם המחיר בישראל, יש מקרים בהם צריך לבצע הליך רכישה עד האישור הסופי, ורק אז יופיע המחיר שכולל משלוח לישראל ומיסים ישראליים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
1. בודאי לייבא ברשת.

2. תקציב?

בכל מקרה - הייתי נמנע מסיניים זולים של 200-300 ש"ח, הם בדרך כלל מוגבלים לדור 3 (כך שהגליש איטית), לא ברור מה ה-SAR שלהם (ולמרות דעתי הדי ביקורתית על נושא החשש מקרינה הסלולרית, מדובר בילד שעלול להיות יותר רגיש) ובחלק מהדגמים יש בעיית קינפוג על מנת שואטסאםפ ודומיו יפעלו כראוי.

 

sperial תודה.

שכחתי לציין שהשפה שבה אתם (אתה במיקרה זה) מדברים היא סינית עבורו (בטח שגם עבורי :wink:).

אשמח אם תעלה מספר שמות דגם שאוכל להעביר לו. כך הוא יקבל מושג.

התקציב לדבריו הוא מקסימום 1500 ש"ח.

תודה ואחלה שבוע.

פורסם
הזמנתי מאמאזון את הMoto G4 Plus, המשלוח יצא ביום רביעי וביום ראשון הטלפון כבר נמסר לידי ע"י שליח. מהירות שיא.

 

חיפשתי מכשיר Dual Sim כי נמאס לי להסתובב עם שני מכשירים (אחד פרטי ואחד של העבודה).

 

הטלפון נהדר, בטח למחירו הזול (900 כולל הכל, עד הבית), פרט לעניין אחד - איכות השמע. הצליל חד וצורם מידי. שלחתי לאמאזון הודעה בעניין ותוך שעה קיבלתי מייל חוזר שמחר ישלח אלי מכשיר נוסף ושאחזיר להם את הנוכחי והם ישלמו על המשלוח. שרות פשוט לא יאומן. מדהים.

אני רק מקווה שזו אכן בעיה במכשיר שלי ושזו לא איכות השמע בכל מכשירי Moto G4, אם כן אז זה יהיה מאכזב.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

אז שלחתי ביום רביעי הודעה לאמאזון שאני לא מרוצה מאיכות השמע, ביום חמישי כבר נשלח מכשיר חדש והיום בבוקר קיבלתי אותו עם שליח.

כמו שאמרתי - שרות ברמה אחרת, לא מכיר עוד מקום שמתנהל ככה.

 

במכשיר החדש בעיית השמע לא קיימת, שמח לגלות שזה היה משהו נקודתי.

פורסם

כדי להבהיר - SAR הוא מדד לקרינה מהמכשיר הנספגת בגוף. כמה שפחות - יותר טוב.

אף אחד לא יודע מה המשמעות האמיתית של המדד, ויש שני סטנדרטים - אירופי ואמריקאי - שאין ביניהם כל קשר.

מתברר שלא מעט מכשירים מודרניים יוצאים לשוק בלי לפרסם את המדידות, או רק עם מדד אירופי או אמריקאי, ולא האחר.

 

בטווח המחירים האמור הבחירה הטבעית שלי היא מוטורולה G4, שאולה סביב 750-800 ש"ח מאמאזון אנגליה, בהתאם לשערי המטבע. הסמסונגים J7 די מקביל אליו מבחינת חומרה, עם SAR יותר נמוך ולעומת זאת מחיר יותר גבוה. כך גם ה-J5 מול המוטו G4 play, פרט לנושא ה-SAR שלא פורסם לגבי המוטו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...