Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
היה לי אייפד פרו, המכשיר פשוט קסום. אני בעקרון שונא את אפל, אבל המכשיר הזה פשוט מדהים. פרק של 45 דק' באיכות 720p לקח רק 5% סוללה ב VLC. הכל עבד חלק וטוב...

לי אישית היה את ה Apple Smart Keyboard וזה לחלוטין משתלם (בזמנו אפשר היה להשיג אותה ב 100$ כולל משלוח)

 

היה לך? החלפת במשהו יותר טוב?

אני בעקרון מחפש את מה שכרגע הוא top of the line. הטאבלט הכי טוב שקיים.

מבחינתי הייתי מחכה לאייפד אייר 3 (או איך שלא יקראו לאייפד הבא) אבל זה יקח יותר מדי זמן.

ההתמצאות שלי באנדרואידים היא מאוד לא משהו, אז אני לא יודע אם משהו מהם טוב יותר מהאיפד פרו.

V5

פורסם

היה לי ומכרתי אותו כי הפסקתי לנסוע ברכבת ואז הוא פשוט ישב בארון והיה לי חבל עליו.

האייפד-אייר-3 לא יהיה יותר טוב כי הוא בסדרה אחרת, סדרת הפרו הרבה יותר איכותית.

אני לא בקיא בטאבלטים לאנדרואיד, אבל אני לחלוטין ממליץ על האייפד-פרו (אבל לא במחיר המגוחך שהוא נמכר בארץ).

פורסם
אפשר פרטי קשר של האיש?

שלחתי בקבוצת טלגרם הודעה.

המלאך כבר עזר לכמה חברים לפתוח את הטלפון מהנעילה האזורית.

פורסם
ה redmi note 3 pro שהזמנתי לא הגיע, קיבלתי החזר מלא אך הפסדתי 40 שקל עקב יחסי המרה.

בכל מקרה, אני צריך להזמין שוב, לפני שאני פונה שוב ל note 3 או ל note 4, רציתי לדעת אם יש משהו עדיף היום?

 

תודה.

 

?

2345

פורסם

יש לך בKSP במחיר מצויין, למה להזמין מסין?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

יש את הZUK2 עם Snapdragon 820 ו4GB ראם שהמחיר שלו ירד כעת ל161$ ללבן עם קופון חדש zukz2500:

http://www.banggood.com/Lenovo-ZUK-Z2-5_0-inch-4GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-820-2_15GHz-Quad-core-4G-Smartphone-p-1064299.html?utm_campaign=1064299&utm_content=Klaus&p=2O09152737382013098T?rmmds=cart

 

אתה יכול לישאול את חבר הפורום שכבר קיבל מה דעתו עליו בדגש על הרומים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?398800-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F&p=5318926&viewfull=1#post5318926

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לקוני הגלקסי מאמזון איטליה, האם סמסונג הקקות האלה כבר שלחו לכם קוד פתיחת נעילה איזורית?

 

אני אמרתי לעצמי שאם אני לא מקבל עד הסופ"ש הקרוב, לצערי אני פשוט אעשה רוט ואפתח את הנעילה הנ"ל(בתקווה שזה יעבוד)

פורסם

חנות מומלצת בבנגקוק (MBK או מחוצה לו) ?

מתכוון לרכוש את ה oneplus 3T, חבר נמצא שם ביומיים הקרובים

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

×
×
  • תוכן חדש...