Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

תודה

אחרי הרבה התלבטויות החלטתי לרכוש

לצערי הקופון לא עבד אז השתמשתי בקופון אחר שעלה 168$ ..

פורסם (נערך)

לקוני הגלקסי מאמזון איטליה, האם סמסונג הקקות האלה כבר שלחו לכם קוד פתיחת נעילה איזורית?



 

אני אמרתי לעצמי שאם אני לא מקבל עד הסופ"ש הקרוב, לצערי אני פשוט אעשה רוט ואפתח את הנעילה הנ"ל(בתקווה שזה יעבוד

כלום... התעלמות טוטאלית.

אחרי הבירור של איפה המכשיר ומתי נרכש, הפסיקו לענות. שלחתי מיילים שרק יגידו מה הסטאטוס שאני אדע איך להתנהל וכלום...

אני פניתי לאמזון והציעו החזר כספי והחזרת המכשיר

או זיכוי של 20% (הזכרתי ששחרור הנעילה בארץ בסמסונג עולה בסביבות ה 50 אירו, אז אני מניח שהמטרה של הפיצוי הייתה לעלות על הסכום הזה).

אני אנסה היום לחייג אליהם (יש באתר התמיכה שלהם שיחת לייב) ואם זה לא יוביל לשום מקום ביום שישי אחליט אם לשים את המכשיר בסמסונג או להיפרד ממנו ולשלוח חזרה.

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
פורסם

חברים,

הxperia שלי סחב וסחב, עד שהתחיל להזכיר סובארו DL, כל מה שיכל להתפרק ממנו-התפרק, אבל עבד כמו גדול. עכשיו המצלמה שקעה בערפל כבד, והגיע הזמן לשלוח אותו לפנסיה.

שמעתי דברים טובים על Honor 7, טוב לא טוב? אני אציין שהדברים החשובים עבורי הם מצלמה טובה, מסך כמה שיותר גדול (קורא הרבה), שיעבוד ולא יתקע, סוללה (הבנתי שהסינים טובים בזה). ועוד משהו, ההבדל עם ה Honor 8 מהותי, או סתם מתיחת פנים?:-D

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

לפני שאתה שואל את השאלות האלה נסה "לשחק" עם מכשירים סיניים. הממשק שלהם שונה מאד מהאנדרואידים המערביים, עם יתרונות וחסרונות.

אם תרגיש שהממשק מתאים לך החל בחיפוש המכשיר המתאים, כולל התחשבות בתקציב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל,

בביקורי האחרון בארץ השתמשתי בMeizu, בהתחלה באמת מרגיש מוזר, אבל די מהר התרגלתי. הHonor על הנייר לפחות, מעניק תמורה פשוט מעולה למחיר, גם נראה טוב. בטלפונים, אני עם המותגים המערביים סיימתי, בגלל זה מחפש סיני טוב.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

לא יודע לענות לך לגבי ה-7,אבל יש לי ניסיון עם 8 שקניתי לחברה שלי.

אחד המכשירים היותר טובים/מהנים/Value for money שיצא לי להתעסק.

גודל מושלם ,לא גדול מדי ולא קטן (1'5),מצלמה מעולה,מאוד זריז (מעבר קירין של הוואווי),הממשק בסגנון IOS (תלוי אם אתה מתחבר),נראה מיוחד ושונה מהעדר,במיוחד בצבע כחול.

חבל שלא מוכרים בארץ,למרות שאם היו בטח גם המחיר כרגיל היה מנופח..

פורסם (נערך)
ספריאל,

בביקורי האחרון בארץ השתמשתי בMeizu, בהתחלה באמת מרגיש מוזר, אבל די מהר התרגלתי. הHonor על הנייר לפחות, מעניק תמורה פשוט מעולה למחיר, גם נראה טוב. בטלפונים, אני עם המותגים המערביים סיימתי, בגלל זה מחפש סיני טוב.

חפש הודעות שלי בשרשור מהשבועות האחרונים.

אני לא הפסקתי לקנות מכשירים סיניים, ב-3 החודשים קניתי (כולל אמא שלי ובני הבכור) 4 מכשירי מוטו, שהם מתוצרת לנובו, אבל עם ממשק אנדרואיד כמעט טהור. הניסיון מראה שלמכשירים אלה תמיכה עדיפה מבחינת מערכת ההפעלה (השיומי והמייזו נשארו עם אנדרואיד 5, אין עדכונים), וניסיוני עם מכשירי מוטורולה\לנובו קודמים הוא שאיכות הבניה מצויינת. החסרון הוא שמבחינת חומרה הם נתונים תמורה פחותה מהשיומי, מה שחסר משמעות מבחינת הצרכים שלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני אנסה לעשות רוט היום או מחר ואדווח אם זה מצליח לשחרר את הנעילה

 

עדכון נוסף,

יצרתי קשר טלפוני עם סמסונג איטליה (דרך האתר שלהם, יש שיחת VIOP, ביצעתי מהסלולרי), איכשהו ניווטתי לנציג (בתפריט אמרו משהו על סלולרים וטאבלטים). ענה נציג נחמד מאוד, סיפרתי את הסיפור (לא הבין אותי ככשאלתי למה לא עונים במייל, אבל נסלח)

ביקש שאשלח למייל שלו את הקבלה (אחרי שנתן לי מספר לקוח ע"פ ה IMEI) והוא ישלח לי את הקוד שחרור למכשיר (בלי יותר מדיי בעיות)

כמו שזה ניראה, אין להם בעיה לשחרר - יש פשוט חוסר תקשורת/יעילות דרך המייל מהאתר.

פורסם
שלום.

תוכל להעביר לי גם את המייל שלו?

 

תאמין לי שהייתי רושם אם זה היה מייל נכון..

בכל מקרה, המייל שהוא אמר לי (שמההתחלה היה ניראה לא הגיוני בעליל - אבל זרמתי ) זה:

[email protected]

מחר אני אתקשר מחדש, אבקש את המייל ואעדכן...

פורסם

ספריאל, תודה!

לצערי לא מוכרים כאן שיומי ומייזו.

אולי הטלפונים הסיניים נחותים באיזשהו מובן(לא יודע, סתם השערה), אבל אני ניגש לבחירת טלפון כמו קונה של קיה ספורטאג' - נראה בסדר, עושה את העבודה ומעניק תמורה טובה לכסף.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

×
×
  • תוכן חדש...