Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם ככה, גם נקסוס 5x יכול להיות קרוב, והוא עם מערכת נקיה לחלוטין, במחיר נוח מאוד. אבל ללא הרחבת זכרון ( לכן צריך להסתכל רק על 32 gb ), וצריך להיות מודע למטען type c.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ה-type C אינו מהווה בעיה - מטען סטנדרטי וצריך לרכוש כבלים או מתאמים, עניין של דולרים בודדים. לאור הטעינה המהירה המקובלת כיום רצוי להשקיע בכבלים איכותיים המסוגלים לעמוד בזרמים הנדרשים. ה-SD808 תומך ב-QC2.0, אבל איני יודע אם הנקסוס הנ"ל תומך בשיטה זו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנקסוס לא תומך QC אלא USB-PD (סטנדרט ב TYPE-C)

 

הכבלים הם לא באמת בעיה אך צריך להיות מודע לזה שממש קשה לקנות משהו איכותי בארץ.

אני לצורך העניין הזמנתי מחו"ל - הכבל הכי זול ברשימה של benson leung שיש עליו משלוח לארץ עולה $5.95 באמאזון US, פלוס משלוח 8 ומשהו.

הזמנתי כמה דברים קטנים אז המשלוח כביכול התחלק בין הפריטים.

בכל אופן בארץ אין טעם להיכנס לחנות ולבקש "תן לי כבל TYPE-C", המחיר מופרז לגמרי והתמורה מפוקפקת במקרה הטוב ותגרום לנזק למכשיר במקרה הרע.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כל מי שמתכוון לפנות לסמסונג, לדעתי תפנו ישירות למייל שלהם:

 

ואני אחסוך לכם וארשום מה צריך שיהיה:

הפניה הראשונה שלי הייתה מהאתר, רשמתי על המקרה ושהמכשיר נעול וציפרתי תמונה של גב המכשיר (עם המדבקה) קבלה מאמזון וצילום מסך שיש את הנעילה.

הם חזרו אליי אחרי יומיים ושאלו באיזו מדינה נמצא המכשיר.

אמרתי להם איפה, והיום (אחרי יומיים...) ביקשו שאשלח להם צילום של הקבלה וגב המכשיר - כלומר מה ששולחים מהאתר כניראה לא בדיוק עובד.

 

אז תחסכו לעצמכם קצת זמן ותשלחו מייל מפורט עם המקרה - לא ידעתם שיש נעילה, כרגע אתם במדינה אחרת ותצרפו קבלה עם תאריך קניה, צילום של גב המכשיר (עם ה IMEI) ותמונה שזה מבקש שחרור נעילה.

 

נקווה שעוד יומיים שיענו זה כבר יהיה עם הקוד...

פורסם
רכשתי לפני כשבוע גלקסי S7 בגרמניה למתנה ב-Media Market(בסופו של דבר פורסם בפורום למכירה)וברוב טפשותי סמכתי על המוכר שאמר שהמכשיר SIM FREE.

 

נעילה אזורית לא קשורה ל sim free.

בהחלט יכול להיות שהמכשיר sim free, כלומר לא מוגבל לעבור מסוים אבל נעול לאסור ספציפי (מכשירי סמסונג בלבד)

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
אגב, במידה ויש מישהו עם סים קארד אירופאי שאפשר להשתמש בו לחמש דקות באיזור המרכז אשמח ממש.

למזלי הורי טסים סופ"ש הבא לאירופה,כך שבמידה וסמסונג לא יענו בממהלך השבוע אבקש מהם לפתוח את המכשיר.

אם לא תמצא פתרון עד אז,אשמח לעזור גם לך.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

עדכון חם!!

קבלתי מייל מסמסונג גרמניה לפני מס' דק' עם הקוד המיוחל ושלבי הפתיחה.

 

המכשיר שלי נפתח.

 

שלבי הבקשה:

שלחתי מייל ראשוני ביום חמישי שעבר לסמסונג גרמניה עם פרטי המכשיר+הקבלה,קבלתי מענה ביום שני,שבו נאמר לי שתוך מס' ימים אני אקבל מייל עם הקוד ושלבי הפתיחה.

 

קצת מציק כל התהליך,אבל בסדר,העיקר יש עם מי לדבר,בספק אם בארץ זה היה כ"כ פשוט.

פורסם

המכשיר שנקנה מאמאזון איטליה נשלח מספרד, לכן צריך לפנות לסמסונג ספרד. לי הם שלחו קוד שיחרור אחרי 3 שבועות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
בעקבות הפוסט שלך ניסיתי להתקין google now launcher. לא פעל, מגירת האפליקציות נותרה ריקה.

תתקין nova launcher

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...