Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עניתי על זה למעלה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שאלה לגבי הזמנת גלקסי מחו"ל (אירופה/ ארה"ב) -> יש את עניין הנעילה האיזורית.

בהנחה כי הסלולרי נקנה מאמאזון - האם הם הכתובת בשביל לקבל קוד לשחרור הנעילה ?

אם לא - אז למי פונים ? סמסונג ישראל ? סמסונג במדינה בה נקנה הסלולרי ?

האם הם בכלל מספקים קוד לשחרור נעילה ?

פורסם

שלח מייל לאמאזון עם ה IMEI ותבקש קוד שחרור, תקבל תוך זמן קצר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מבקש המלצה לטלפון יחסית בסיסי לבת 10.

חדש, קניה בחול (יכול מאמזון ארהב, איביי, וכו׳) עם משלוח לכתובת בארהב.

בעיקר למשחקים, גלישה, פייסבוק אינסטגרם וכו.

לשימוש בארץ.

 

מה עם oneplus x? יש לי נסיון מצויין עם ה op1.

המלצות אחרות?

תקציב גמיש באיזור 250$

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

לפני שנה הייתי ממליץ על שיומי. היום כבר לא.

תקציב של $250 מכובד מאד למכשיר לילדה בת 10. נכון להיום אני מתלהב ממוטורולה - אז G4/G4Plus יתאימו לתקציב ואף ישאירו עודף, אפילו כולל משלוח לישראל ומיסים ישראליים. לדעתי יהיו אפילו Overkill.

אם אתה רוכש בארה"ב שים לב לעניין התדרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לכמה זמן מספיקה הסוללה של LG V20?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

Guest ישליישלי
פורסם

אני מחזיק v-20 והוא מחזיק לי בקלות יום שלם

משעה 9 בבוקר עד 12 בלילה על נשאר 40 אחוז סוללה בשימוש ממוצע.

וזה בהשוואה ל s6 שהיה לי שהסוללה הייתה נגמרת בסביבות 10 בלילה עם אותו שימוש.

פורסם
לפני שנה הייתי ממליץ על שיומי. היום כבר לא.

תקציב של $250 מכובד מאד למכשיר לילדה בת 10. נכון להיום אני מתלהב ממוטורולה - אז G4/G4Plus יתאימו לתקציב ואף ישאירו עודף, אפילו כולל משלוח לישראל ומיסים ישראליים. לדעתי יהיו אפילו Overkill.

אם אתה רוכש בארה"ב שים לב לעניין התדרים.

Moto g דור ראשון החזקתי פחות משנה.

איטי בטרוף, מצלמה עדיף לצייר מאשר לצלם עם המצלמה הזאת.

OnePlus one שלי בן שנה וחצי, התקלקל פעם אחת, שלחתי לארה"ב לתיקון

לאח שלי יש שנתיים, עושה לו לפעמים בעיות אבל הוא מאלה שלא מבינים בנושא אז הוא לא יודע איך להתייחס לבעיות.

סמסונגים לא שווים את הכסף, lg פחות איכותיים מהסינים

אייל

פורסם

אתה משווה אורך חיים ואיכות מכשיר בין flagship killer ומכשיר תקציבי ?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אתה משווה אורך חיים ואיכות מכשיר בין flagship killer ומכשיר תקציבי ?

בקישור של sperial הוא אומר שהוא היה מרוצה מ MOTO G ולא משואמי 4C

 

לשואמי יש את Xiaomi Mi5 5.15-inch 3GB RAM 32GB ROM Snapdragon 820 Quad Core 4G Smartphoneעם Snapdragon 820 ב 210 $ - פחות מ 900 ש"ח

oneplus 3 עם אותו מעבד עולה יותר מ 300 $

XIAOMI Redmi 4A בפחות מ 100 $ זה בטוח הכי טוב לחסכנים וילדים.

 

LeTV LeEco הם מאוד זולים אבל לא ממש אוהבים אותם.

LeTV LeEco Le Max 2 X820 5.7inch 2K Screen Android 6.0 OS 4GB 32GB Smartphone 64-Bit Qualcomm Snapdragon 820 Quad Core 21MP Touch ID Type-C Fast Charge - Rose Gold

199 $, בערך 800 ש"ח

ביצועים יותר טובים מ LG G5 בשליש מחיר

אייל

×
×
  • תוכן חדש...