Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני משתמש בכבלים של שיומי, גם ב-micro וגם ב-type-c. כבלים תקניים ועבים, כלומר מסוגלים להתמודד עם מערכות טעינה מהירה עם זרמים של מעל 2 אמפר. העניין הוא שכבלי type-c יחסית יקרים, אבל פה ושם יש מציאות (צריך לעבור על האתרים הסיניים העיקריים ולבדוק איפה המציאה באותו יום).

דבר נוסף שכדאי לקנות הוא כמה מתאמים כאלה - הם קטנים ונכנסים לארנק, ויאפשרו לך לטעון את הטלפון גם כאשר המטען עם כבל Micro USB רגיל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מצאתי כבלי type-c של שיומי ב-$3, מקוריים ואיכותיים. כבלי micro-USB מקבילים בחצי מזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל, עם כל הריספקט בעולם - יש בדיוק בנאדם אחד שיכול לקבוע אם הכבלים האלה איכותיים או לא.

רק מזכיר לך שבעבר הוא פסל כבלים של יצרנים גדולים יותר משיומי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
ספריאל, עם כל הריספקט בעולם - יש בדיוק בנאדם אחד שיכול לקבוע אם הכבלים האלה איכותיים או לא.

רק מזכיר לך שבעבר הוא פסל כבלים של יצרנים גדולים יותר משיומי.

 

אני מניח שיותר מאחד. מכל מקום, אני משתמש בכבלים האלה מזה כשנה ללא מעט מכשירים, כולל שני מכשירים עם חיבורי type-c, וחוץ מאחד כולם בעלי מנגנון טעינה QC2 או QC3 - אפס תקלות.

אני מסופק אם הוא פסל כבלים של חברה גדולה משיומי (בכל זאת יצרן המכשירים מס' 5, לא בדיוק חברה קטנה, ואם תוציא את אפל עם הכבלים הייחודיים שלה, מס' 4), ואם הני זוכר נכון הוא בכלל לא בדק את שיומי. אבל זה מזכרון מלפני כמה חודשים ,אולי לא מדוייק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
המכשיר הסתדר עם איפוס הגדרות יצרן. למרות זאת - אנסה לשכנע את גירבסט לקבל אותו חזרה.

mi5s?

איזה רום מותקן? רישמי מMIUI או של החנות?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אחת הבעיות במכשירים הסיניים - והזכרתי זאת לפני בשרשור זה כמה ימים - הוא שלעתים יש להם חיים משלהם.

 

אחת הבעיות שהיתה לאמא שלי עם המייזו היתה שיום אחד הצלצול דמם. התברר שבאיזו דרך הגדרת הצלצול השתנתה ל"השתק", ולחיצה על כפתור הווליום העליון לא הוציאה אותו ממצב זה - אלא רק כניסה לתפריטים.

 

נכון להיום אני ממשיך להשתמש ב-Mi4c, אבל די ברור לי שהמכשיר הבא יהיה "מערבי", לפחות מבחינת הממשק. שני המכשירים האחרונים שרכשתי היו Moto G4 (אחד עם שחור עם סים בודד ואחד לבן כפול סימים), אמנם תוצרת לנובו, אבל ממשק אנדרואיד כמעט טהור. ההתרשמות שלי היא שהממשק הסיני - שאמור להיות "דמוי אייפון" לא עושה טוב למערכת ההפעלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה מוזר מאוד שמכשיר מחברה שאמורה להיות כבר מבוססת וגדולה נופל על שטויות כאלו.

 

בואו נגיד שאני שוקל ברצינות להזמין את הs6 במקום השיומי הזה ולמכור אותו.

פורסם
אני מניח שיותר מאחד. מכל מקום, אני משתמש בכבלים האלה מזה כשנה ללא מעט מכשירים, כולל שני מכשירים עם חיבורי type-c, וחוץ מאחד כולם בעלי מנגנון טעינה QC2 או QC3 - אפס תקלות.

אני מסופק אם הוא פסל כבלים של חברה גדולה משיומי (בכל זאת יצרן המכשירים מס' 5, לא בדיוק חברה קטנה, ואם תוציא את אפל עם הכבלים הייחודיים שלה, מס' 4), ואם הני זוכר נכון הוא בכלל לא בדק את שיומי. אבל זה מזכרון מלפני כמה חודשים ,אולי לא מדוייק.

 

בבקשה, ענית לעצמך, המכשיר שלך תומך QC יחד עם TYPE-C? מזל טוב, הוא לא עומד בתקן

https://plus.google.com/+BensonLeung/posts/cEvVQLXhyRX

 

נעזוב רגע את הmarketing mumbo-jumbo על שיומי כי את זה אני מכיר טוב מאוד בתור מוכר לשעבר של הדרעק הזה.

 

מאחר ואנחנו בפורום רכב אפשר לעשות הקבלה די קלה;

מישהו מבקש המלצה לשמן 10W40 שעומד בתקן vw505.01, אתה עונה לו "אני משתמש שנים בשמן של רויאל והכל בסדר"

הרויאל שלך, לצורך העניין, לא ידוע אם עומד בתקן vw505.01, יכול להיות שכן - יכול להיות שלא, אבל אף אחד לא בדק את זה באופן מקצועי.

אבל אתה ממליץ בתוקף כי "רויאל זה חברה מספר 4 והם מעולים ואין לי בעיות אף פעם".

יש עוד לפחות 63 סוגי שמנים בעולם שעולים +/- אותו דבר, והם כן עומדים בתקן, אז למה להמליץ על מוצר שלא, כאשר ידוע לך שייתכן ותיגרם בעיה כלשהי בעקבות ההמלצה?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם מחירים כמו של הS6 שהבאתם כאן אז באמת זה כבר מקשה יותר על בחירת מכשיר סיני במחיר דומה, איך זה נימכר בחצי המחיר כולל מיסים לעומת בארץ? למרות שאני לא חובב סמסונג גם אני כמעט הזמנתי בשביל שיהיה לי מכשיר "רישמי" יותר עם מערכת הפעלה בשלה ומאובטחת יותר לעומת סיני עם רום משופצר, מערכת הפעלה לא בשלה ומערבית מספיק זה באמת הבעיה העיקרית של הסינים, מבחינת איכות בנייה ורמת חומרה הם כבר שם בטופ עם כל החברה, אבל במערכת הפעלה באמת הם עדיין לא שם, אני חובב מכשירים סיניים ובתקציבים נמוכים עדיין אעדיף ליקנות אותם עם מיטב החומרה לעומת מכשיר מוכר עם מסך 720P וכו' באותו המחיר, אבל ככל שעולים בתקציב היציבות באמת חשובה יותר מהחיסכון בכסף.

 

הייתי שמח אם אפשר היה ליקנות מכשיר שיש את קוד מקור/דרייבירים זמינים ושיהיה אפשרות להוריד מערכת הפעלה של אנדרואיד ולהתקין עצמאית, ממש כמו בPC, ככה ליהיות בטוח שהמערכת רישמית ובטוחה יחסית ולא ליהיות תלוי באלף ואחת חברות גדולות וקטנות ולקצב העידכונים שלהם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חנוןחומרה, ברוכים הבאים לאינטרנט, אתה חדש כאן? :lol:

 

"איך זה נימכר בחצי המחיר כולל מיסים לעומת בארץ?"

 

אני מתקשה להאמין ששאלת את זה.. אתה אף פעם לא מבקר בשרשור ה BF? לא ראית שם מוצרים בפחות מחצי מחיר מהארץ?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מוריד לי את האמון בלאונג הזה - כיון שקואלקום בעצמן טוענים שהשילוב תקין.

ואם אתה טוען ששיומי "מזייפים" כנראה שגם המהנדסים של סוני ושל HTC לא יודעים מה שהוא יודע (זה מהטבלה של QC3.0.לא בדקתי את זו של QC2.0).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...