Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לא שזה כזה קריטי, אבל לפי המחשבון שאצלי, הוא מראה לי 1462 שקל= 343 יורו.

Screenshot_20161222-130855.jpg

 

 

שערים עולים ויורדים כל הזמן, גם המחיר הזה לא סופי מאחר והגבייה תתבצע רק כאשר יהיה להם את המכשיר בפועל בעוד שבועיים.

 

פלוס עמלת המרה של האשראי וכו'

 

עדיין עדיף על קניה בארץ בהרבה

 

עריכה: יש שם גם 50 יורו פיקדון מכס, האיטלקים אוהבים לשלוח עם iparcel ויש סיכוי די טוב שלא ייתפס במכס ותראו זיכוי של 200₪.

לא רע בכלל.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
יש סים אירופאי בארבעה שקלים

http://amzn.eu/8A72rEr

אפשר להוסיף להזמנה יגיעו ביחד

 

או לשלוח להם מייל ולקבל קוד..

ככה או ככה הנעילה האזורית זה שטויות במיץ פטל

 

האם זה באמת עובד? אני יכול לקנות סים כזה באיטליה ואז לדבר איתו בארץ ולפתוח את המכשיר?

פורסם

אייל אמר שכן

 

לי לא אכפת להמר על 4 שקלים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מישהו הבין מה הקטע של הכרטיס הזה מבחינת תשלום חודשי? (הרי רשום 29.9 לחודש, מכניסים פרטים באתר או משהו או שזה דרך אמזון?)

פורסם

לגבי החודשי אין לי מושג, זה גם לא רלוונטי אלינו

לכאורה מגיע שם כרטיס נאנו במעטפה וצריך להיכנס לאתר \ טלפוני כלשהו ולשלם על תוכנית ואז הוא יעבוד

 

תאורטית ניתן ליישם את התוכנית של אייל ולחייג לשירות הלקוחות שלהם ולדלג בין תפריטים במשך 5 דקות, כביכול שיחת חינם

זה אמור לפתוח את המכשיר לסים זר ומשם הדרך אל האושר קצרה

 

יעבוד? מגניב

לא יעבוד? הלכו לי 4 שקלים ואז צריך לבקש מאמאזון\סמסונג את קוד הנעילה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא היה לי בררה ולקחתי את הנייד שהציעו לי במקום האסוס. תראו איזה חוצפנים פלאפון באתר רשום שהמכשיר GINI W5 מגיע עם מגן קידמי וזוג מגנים אחורים . לי הם נתנו ערכה ללא המגינים והם רצו שארכוש מאצלם תמורת 100 שח למגן. הזמנתי מאלי אקספרס ב4$

שאלה נוספת הכבל מטען רחב ולא כמו כבלים אחרים. אני רוצה להזמין כבל נוסף מה אני רושם ?

פורסם

אם מדובר ב-micro USB או type-C סטנדרטיים השתמש במה שיש לך

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה USB type-C - תקן חדש שהולך ונכנס בשנים האחרונות. מאפשר טעינה יותר מהירה (אם המכשיר תומך), החיבור סימטרי כלומר לא כיווני כמו micro USB המוכר) ועוד כמה תכונות חשובות "מתחת למכסה המנוע".

אם לא סיפקו לך כבל כזה גש לכל חנות ציוד סלולר\מחשבים וקנה כזה. יש גם מתאמים מ-micro USB ל-type-C שעולים כמה פרוטות באתרים הסיניים, אבל השילוח לוקח זמן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התקן אומר שכבלים מסוג type-c הם לא "טיפשים" כמו ה micro הישנים, אלה יותר בכיוון של כבלי אייפון.

 

כבל בשקל תשעים יכול להרוס את הטלפון במקרה הטוב, ישרוף אותו במקרה הרע ובמקרה הממש גרוע הטלפון שנשרף ייקח את הבית יחד אתו.

 

אם אתה רוצה להשקיע תקנה כבל כלשהו מהרשימה של Benson Leung

https://www.amazon.com/gp/registry/wishlist/KF89JCHI0KT4/

 

לא משנה כמה הכבל נראה איכותי או "מחברה מוכרת" או "עם אמא ואבא" ולא יודע מה, אם Benson Leung לא מאשר אל תקנה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...