Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מוזר.

כרגע המחיר הוא 127 ליש"ט.

נראה לי שאתה מתכוון ל-G4 Play. גרסה מוקטנת ("5) עם ערכת שבבים SD410.

למעשה זה הדור העכשיוי של מוטו E שממותג כ-G.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שלום לסמארטפונאים של הפורום,

חמותי מאסה מהגלקסי 4 שלה. עד היום הייתי מעביר את הטלפון של האשה פעם לחמותי ופעם לחמי וככה אשתי כל שנה, גג שנתיים הייתה מתחדשת במכשיר חדש וכולם היו מרוצים.

כרגע יש לאשתי גלקסי נוט 3 שלא מזדקן בכבוד ולכן חושש להעביר אותו הלאה.

מחפש לחמותי טלפון עם מסך כמה שיותר גדול וזהו בערך. לא צריך מעבד מפוצץ או מפרט נוצץ. כן יתקבל בברכב מצלמה טובה וסוללה עם אורך חיים משופר אבל ממש לא תנאי סף.

הבעייה היא התקציב, עד 1000 ש"ח. ניתן לרכוש בארה"ב או באילת במידת הצורך.

עד היום כל המשפחה עברה את מגוון התוצרת של חברת סמסונג ללא תלונות. הפעם נראה לי שלא יהיה מנוס ממעבר ליצרן אחר עקב הגבלת תקציב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אפשרות אחת המוטו G4 - אם כי אישית הייתי ממתין עם ההמלצה עד שיגיעו שני המכשירים הצפויים השבוע, לודא שהתקול היה חריג. מקווה לדווח בשרשור זה בימים הקרובים.

אפשרות שניה היא לעבור למגוון המכשירים הסיניים - אבל צריך להביא בחשבון שמצד אחד יחס עלות לחומרה מצויין, מצד שני צריך להתרגל לשגעונות של מערכת ההפעלה\ממשק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא "מסך גדול" - למעשה זה טאבלט "6.5 (בערך).

מדובר במכשיר שהחל בקול תרועה רמה, אבל מסיבה כלשהי כנראה שלא נמכר היטב, ירידת המחיר המהירה אינה מוסברת בדרך אחרת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מניסיון עם מספר מכשירי שיאומי עם רום גלובאלי,הם נותנים תמורה יותר מ"טובה" למחיר,אפילו מעולה.

במקרה הזה אני מעריך שלבן אדם מבוגר,יחד עם מראה "יוקרתי" זה יותר ממספיק.

לסבתי לאחרונה רכשתי HOMTOM HT17 נטו בגלל המחיר (65$),ולומר את האמת-הופתעתי!

טאצ' חלק,מגיב מהר ואפילו המצלמה די טובה באור יום.

לימדתי אותה לצלם ולהשתמש במהנשמע ובשורה התחתונה היא מאוד מרוצה ואני מופתע מהתמורה למחיר.

פורסם

זה לא באג, זה פיצ'ר (חסכון בנפח דאטא לפני הכל).

1. באפליקצית ההורדות צריך לבטל את ההגבלה על נפח הורדה סלולרית.

2. בהגדרת Permissions לאפשר לכולן AutoStart.

3. בהגדרת אפליקציות מותקנות להפעיל את ההתראות.

אולי שכחתי עוד משהו, אבל גם לי לקח קצת זמן להגדיר אותן כדי שלא יעלמו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא משתמש בתוכנת המייל המובנה - אלא במשהו שקרוי Blue Mail. פועל בסדר גמור

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אצלי פועלת מצויין. נוסף, גם ה-BlueMail מושך את הג'ימייל - ושניהם בלי שום בעיות.

בדוק את הגדרת תדירות המשיכה של הג'ימייל - התורנה אינה עובדת ברצ. אלא ניגשת לדואר כל זמן מה, בהתאם להגדרות שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
[ATTACH]477550[/ATTACH]

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

חוזר לדווח:

המכשיר עובד תקין מהקופסה ללא בעיות בהגדרת העברית או נעילה אזורית.

עלה 2070 ש"ח בארצות הברית.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...