Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
שיהיה לו בהצלחה אבל לא רואה איך הוא יכול להיתחרות במכשירי XIAOMI/MEIZU שנימכרים כבר בארץ, רק לצורך השוואה אפשר ליראות XIAOMI REDMI NOTE 3PRO נימכר ב799 בKSP והוא כבר בכמה רמות מעל המכשיר הזה הן בתוכנה וחומרה.

אני עם מייזו גמרתי, וגם השיומי לא משהו.

מיזו - שני מכשירי m2 שנרכשו לפני קצת למעלה משנה שבקו בגיל 13 חודש, ממש לאחר סיום האחריות. גם השירות של באג לא משהו.

שיומי - יש לי Mi4c שתאורטית נותן VFM מצויין. הבעיה היא שלמכשיר חיים משלו, מחייג למי שבא לו ומפעיל אפליקציות אם אני מקיש אליהן או לא. לפחות איכות הבניה טובה, המכשיר עף לי מהיד אי אילו פעמים וממשיך לחיות. אחרי שנה הסוללה נחלשה אבל בשימוש שלי, שכולל קצת טעינה ברכב, עדיין סבירה, ונראה שיש לו עוד כמה חודשי שירות לפניו.

הלהיט האחרון אצלי הוא ה-moto G4. קניתי אחד לאשתי בגרמניה והיא מרוצה מאד, הסוללה מצויינת ומחזיקה עד יומיים. מכשיר שני הוזמן מאמאזון ושוחרר הערב מהמכס (עבור החייל הצעיר), ושלישי יוזמן עבור אמי בימים הקרובים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני קיבלתי תוך שבוע וחצי את השיואמי mi5s שהזמנתי מגיר בסט.

 

מהתעסקות ראשונית מרגיש מעולה.

נחכה קצת לראות תובנות, אבל אם הןא יחזיק שנתיים - עשה את שלו

פורסם

אני חושש מפלאשינג של מכשיר תקין שצריך לשרת אותי לפחות עוד שנה. פשוט חסר לי ניסיון.

 

המעבר מ-MIUI 7 ל-MIUI 8 שיפר את הממשק, אבל לא פתר את הבעיות שציינתי קודם. בנוסף הריך tweaking כדי שהמכשיר יפעל כמו שצריך. היתרון העיקרי - סילקתי הרבה אפליקציות מיותרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני עם מייזו גמרתי, וגם השיומי לא משהו.

מיזו - שני מכשירי m2 שנרכשו לפני קצת למעלה משנה שבקו בגיל 13 חודש

 

תודה על האינפורמציה. פתר לי הרבה דילמות.

פורסם
אני עם מייזו גמרתי, וגם השיומי לא משהו.

מיזו - שני מכשירי m2 שנרכשו לפני קצת למעלה משנה שבקו בגיל 13 חודש, ממש לאחר סיום האחריות. גם השירות של באג לא משהו.

שיומי - יש לי Mi4c שתאורטית נותן VFM מצויין. הבעיה היא שלמכשיר חיים משלו, מחייג למי שבא לו ומפעיל אפליקציות אם אני מקיש אליהן או לא. לפחות איכות הבניה טובה, המכשיר עף לי מהיד אי אילו פעמים וממשיך לחיות. אחרי שנה הסוללה נחלשה אבל בשימוש שלי, שכולל קצת טעינה ברכב, עדיין סבירה, ונראה שיש לו עוד כמה חודשי שירות לפניו.

הלהיט האחרון אצלי הוא ה-moto G4. קניתי אחד לאשתי בגרמניה והיא מרוצה מאד, הסוללה מצויינת ומחזיקה עד יומיים. מכשיר שני הוזמן מאמאזון ושוחרר הערב מהמכס (עבור החייל הצעיר), ושלישי יוזמן עבור אמי בימים הקרובים.

חבר רכש לפני חודש MX6 אתמול נכבה ולא נדלק,נשלח לתיקון.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני חושש מפלאשינג של מכשיר תקין שצריך לשרת אותי לפחות עוד שנה. פשוט חסר לי ניסיון.

 

המעבר מ-MIUI 7 ל-MIUI 8 שיפר את הממשק, אבל לא פתר את הבעיות שציינתי קודם. בנוסף הריך tweaking כדי שהמכשיר יפעל כמו שצריך. היתרון העיקרי - סילקתי הרבה אפליקציות מיותרות.

איך עברת מ MIUI7 ל- 8 האם קיבלת עדכון תוכנה?

אצלי הפסקתי לקבל עידכוני תוכנה לפני כ- 4 חודשים ואני עדיין על MIUI 7 6.5.5

פורסם
אני עם מייזו גמרתי, וגם השיומי לא משהו.

מיזו - שני מכשירי m2 שנרכשו לפני קצת למעלה משנה שבקו בגיל 13 חודש, ממש לאחר סיום האחריות. גם השירות של באג לא משהו.

 

אולי ה m2 לא משהו עוד מהמפעל ;) ה m1 note של אמא שלי כבר חוגג שנתיים (לדעתי יותר,לא זוכר בוודאות) ועדיין עובד מצוין.

למזלי עוד לא הייתי צריך את שירות הלקוחות של באג,מקווה שלא יקרה (למרות שהכנסתי לעצמי לראש כשקונים מהם,לא לצפות להרבה)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אולי ה m2 לא משהו עוד מהמפעל ;) ה m1 note של אמא שלי כבר חוגג שנתיים (לדעתי יותר,לא זוכר בוודאות) ועדיין עובד מצוין.

למזלי עוד לא הייתי צריך את שירות הלקוחות של באג,מקווה שלא יקרה (למרות שהכנסתי לעצמי לראש כשקונים מהם,לא לצפות להרבה)

 

יכול להגיד לך שלצערי נזקקתי לשירות שלהם (הMX5 החליט לצאת לחופשה בוקר אחד) והם עמדו בתנאי האחריות , לקחו והחזירו אותו תקין תוך שבוע והוא עובד מצויין.

(להשוואה, סמסונג S5 הספיק להתפגר אחרי שבועיים של שימוש, לקחו לתיקון והחזירו 3 פעמים כתקין ובסוף האשימו אותנו שאנחנו פרצנו את המכשיר( וממש לא פרצנו) הודו שיש תקלת חומרה אבל עדיין סרבו לתקן.

פורסם

למען ההגינות, אין לי מושג איך מייזו היום אבל לפני שנתיים וחצי התגלגל לידי MX4 המהולל לחודש, החומרה היתה בסדר, אבל ראבק, התוכנה זוועתית - בעיות של ישור לימין, בעיות עם שמות בעברית בספר טלפונים, בעיות בהתראות - חצי מהזמן פשוט לא מגיעות, תקיעות מוזרות. תוכנה לא מלוטשת בכלל, אני מעדיף בכל יום את האנדרואיד הנקי שיש במוטורולה בטלפונים הזולים, אז כן,

ב G4 מרגישים שלנובו קצת חסכו ב QC, והטלפון הראשון הגיע עם כפתור PWR שבור, הוחלף ע"י אמזון, ולחבר שהזמין גם יש בעיות של ghost touch כאשר הטלפון בטעינה עם מטען quick charge, אבל לפחות התוכנה טובה, יש שירות לאחר מכירה ויש התחייבות של לנובו לשנתיים תמיכה... הנוגט שוחרר היום והתחיל batch ראשון של OTA בהודו.

פורסם
ה moto הזה קשור למוטורולה?

 

חטיבת הסלולר של מוטורולה נמכרה ל-google, שבתורה מכרה אותה ללנובו.

 

מותג מוטו שייך היום ללנובו. מה שמאפיין אותו הוא ממשק אנדרואיד כמעט טהור.

 

עברו אצלי במהלך 3 השנים האחרונות מוטו G מדור ראשון (הוחלף לאחר שנתיים בשל איטיות. סה"כ עדיין תקין). מוטו G מדור שני - הוחלף בנסיבות דומות. מוטו E ששירת חייל קרבי שנה וחצי, יצא משירות אחרי שתושבת הסים התרופפה, קרוב לודאי בשל השירות בשטחים. לפני חודשיים קניתי לאשתי G4, היום הגיע G4 לאותו חייל שהזכרתי (בדרך היה ה-m2 שעליו קיטרתי אתמול) והיום הזמנתי לאמא שלי G4 במקום m2 שלה, שגם הסוללה שלו נאכלת מול העיניים.

 

איך עברת מ MIUI7 ל- 8 האם קיבלת עדכון תוכנה?

אצלי הפסקתי לקבל עידכוני תוכנה לפני כ- 4 חודשים ואני עדיין על MIUI 7 6.5.5

 

האמת - יש לי בן שקניתי לו Mi4C כ-3 חודשים אחרי שקניתי את שלי, בתקופה שבה התלהבתי ממנו. כזכור, פעל למעלה מ-2400 שעות (שהן 100 ימים) ברציפות בלי כיבוי. הבחור מצא את ה-MIUI 8, כנראה באתר האירופי של שיומי, והתקין אותו על שני המכשירים. הבסיס נותר אנדרואיד 5.1.1. במכשיר הראשון (שלו) הוא די שבר את הראש על ההתקנה, אצלי, אחרי שפתר את הבעיות אצלו, הסיפור הלך די מהר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...