Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה להתייעץ איתכם בנוגע לרכישת מכשיר חדש.

המכשיר מיועד לאמא של חברה שלי, אין יותר מדיי דרישות פרט למצלמה טובה (או כמה שאפשר בטווח המחירים ) ומסך עדיפות לבין 5-5.5" עם נטיה מטה, ומחיר שבאזור ה 1000 ש"ח (אפשר לחרוג ל 1200 בערך)

כמובן שמבחינת ביצועים לא ירוצו משחקים על הסלולרי ככה שהייעוד שלו הוא לגמריי של מכשיר ביניים, רק מנסה למצוא את זה שיתאים הכי הרבה.

עלו לי כמה אפשרויות אבל אני לא רחוק מלהמליץ עליהן בלב שלם...

1. One Plus X - מכיר הרבה עם ביקורות טובות על ה O+1 ו O+2, אבל לא מכיר אף אחד עם הדגם הזה, לא יודע האם יש "מחלות".

2. שיומי REDMI 3S - לא סגור בכלל מה אני חושב על שיומי (קראתי ביקורות לכאן ולכאן על מערכת ההפעלה שלהם). קראתי שאפשר לצרוב רומים שונים ומשונים, כמובן שאני מניח שאני אוכל לעשות זאת אבל למען הכנות אגיד שאין לי כוח להתעסק בזה, הייתי רוצה מכשיר שאפשר להשתמש בו מהקופסה בלי משחקים.

 

עוד אפשרות שעלתה לי לראש היא לרכוש MOTO G4 מאמזון. אני זוכר המון ביקורות טובות כאן על הדור הראשון והשני, לא כ"כ יצא לי להתעדכן לגבי הדור הנוכחי. עלתה השאלה מה לגבי המצלמה שלו - וראיתי שיש גם את דגם הפלוס שגם כן יכול להיכנס לתקציב, ועולה עוד שאלה האם הוא מגיע עם עברית מקורית?

כיום יש לה LG G2 MINI ככה שכניראה כל טלפון יהווה שדרוג משמעותי.

פורסם

קודם כל כל המכשירים מגיעים עם עברית,העברית נמצאת במערכת ההפעלה (אנדרואיד),למרות שיש מדי פעם מכשירים של שיאומי עם רום סיני ובהם יש רק אנגלית וסינית.

לגבי מכשירים לרוב אני נוטה להמליץ על שיאומי משום שהם נותנים תמורה מעולה למחיר.

את המוטו אני לא מכיר,אבל היתרון שלו מבחינתי הוא שיש לו אנדרואיד כמעט נקי לעומת שיאומי שהרום שלהם מקוסטם ו"מקושקש" ובכל זאת אני די מחבב אותו,בנוסף לכך מכשירי שיאומי יתנו הרגשה יותר של מכשיר "פרימיום"

מבחינת מכשירים הייתי בודק את הבאים:

1.Xiaomi mi5-מכשיר דגל עד לא מזמן (MI5S החליף אותו),מפרט מהשורה הראשונה ומסך לא גדול מדי 5.15' ומחיר מעולה-218$ .

2.Xiaomi redmi 4-מכשיר דרג ביניים,עשוי ממתכת וסוללה מטורפת (בוחנים מחו"ל מדווחים על יומיים בין טעינות בשימוש כבד) מסך 5' ומחיר שנע בין 125-160$

3.MOTO G4-לא מכיר אבל הומלץ פה רבות..

 

במידה ותחליט ללכת על השיאומים,תוודא שאתה רוכב מכשיר עם GLOBAL ROM!

 

בהצלחה.

פורסם

תודה על התגובה.

לגבי העברית - מכיר את הטריק עם MORELOCAL, אם מדובר על זה אז כמובן שאפשר להסתדר.

לגבי הרכישה של שיומי - בארץ היבואן הרשמי נותן 5 שנות אחריות (אני לא מאמין בשירות בארץ, היו מספיק חוויות שליליות שאני מעדיף לרכוש בהזדמנויות בחו"ל מה גם שאני לא משתמש במערכת ההפעלה בעברית פרט למקלדת), אפשר להניח גם שהרום שהוא מוכר זה הגלובלי או שאי אפשר לסמוך על זה?

לגבי המכס - קיים גם סיכוי תיאורתי שאזמין מחו"ל (לא מאמזון) והמכשיר לא ייעצר במכס ולא נצטרך להוסיף עוד תשלום?

פורסם

לגבי רכישה בארץ אני מניח שמדובר על הרום הגלובלי,אבל לא יודע להגיד לך בוודאות כי לא יצא לי לבדוק.

עם הסינים אני מעדיף לשלם עוד כמה דולרים (לרוב זה ההבדל אם בכלל) ולקבל רום גלובלי ולא להתעסק עם צריבות,כך גם נשמרת האופציה של עדכוני OTA וגם המכשיר מגיע נקי מאפליקציות סיניות.

לפני כשנה רכשתי אסוס זנפון 2 וקצת "הזעתי" כדי להעביר אותו לרום המתבקש.

עד כמה שאני זוכר הייתה שם איזו קומבינה של גלובלי למראית עין,שמולבש על רום סיני.

מניסיון של מס' מכשירים מ-gearbest/geekbuying,תמיד עבר חלק במכס,לעומת זאת הזמנה אחת שביצעתי עם aliexpress דווקא כן נעצרה והייתי צריך לשלם,בכל מקרה זה עניין של מזל.

פורסם

לגבי הרומים מניסיון של כמה הזמנות המכשירים הגיעו עם vendor rom שמלא באשפה.

צריך ידנית לצרוב גלובאלי למעט מקרים שרשום במפורש שזו הגרסה הגלובאלית עם OTA.

לעניות דעתי המון מכשירים לא שווים את מחירם ברגע שלוקחים בחשבון אפשרות למכס של 35℅

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

nexus 5x 32gb אפשר לקנות בארץ ב 1300 ש"ח .

עם אחריות, אנדרואיד נקי, מצלמה טובה.

לא צריך להתעסק עם אי ביי, רומים סיניים ולחשוש ממכס , מכשירים תקולים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב, רכישה מחו"ל כרגע נופלת כי צריכים מכשיר חדש כמה שיותר מהר.

ראיתי ב GOMOBILE את ה MI5 במחיר טוב (1325), רשום שם שמדובר ברום גלובלי

 

קצת מעל התקציב, אבל כניראה יהיה אפשרי לספוג את זה עבור קניה של מכשיר טוב יותר (מ-ה 3S שתוכנן בהתחלה).

החסרון שלו זה שאין כרטיס זכרון, אבל כניראה שהיא תוכל להסתדר עם 32 ג'יגה.

יש גם את ה MI4C שנכנס בתקציב, הוא עם מעבד פחות טוב (לא משמעותי), אבל ללא GORILLA GLASS שקצת מרתיע אותי (למרות שיהיה על המכשיר מגן).

פורסם (נערך)
משתמש באפליקציה של gmail

 

בדקתי שוב. הג'ימייל אכן מצריך השכמה מדי פעם. הכחול פותר את הבעיה, והיות שלוקח פחות מדקה להגדיר בו ג'ימייל אני ממליץ עליו

 

יניב - אני עם Mi4c ומגן מסך זכוכית פושטי, לבן שלי מכשיר דומה עם מגן נילקין, שני המכשירים שרדו אי אילו נפילות. לשנינו מגיני גב פשוטים (אם צריך אוכל לבדוק בבית מה שמם) ולא נרתיקי ארנק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה לך, ספריאל, על המידע לגבי bluemail.

סוף סוף מצאתי אפליקציה נורמלית לסנכרון דואר אלקטרוני של בזק בינלאומי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא יודע בכמה נמכר ה-

Mi4c בארץ,אבל בחו"ל הוא מוצע ב-110$.



שאלת תם-למכשיר אין רום גלובלי? כי מבחינת יחס של מפרט/מחיר הוא נמצא די גבוה.

פורסם

יניב - אני עם Mi4c ומגן מסך זכוכית פושטי, לבן שלי מכשיר דומה עם מגן נילקין, שני המכשירים שרדו אי אילו נפילות. לשנינו מגיני גב פשוטים (אם צריך אוכל לבדוק בבית מה שמם) ולא נרתיקי ארנק.

 

אז מה שאתה אומר שאין מה לפחד לגבי המחסור בגורילה.

בגלל שיש לך את המכשיר אשאל - נתקלת ב"מחלות" מסויימות? (לדוגמה חשבתי בהתחלה על כיוון של אסוס זן-פון 2, אבל קראתי שיש לא מעט בעיות עם הטאץ')

מבחינת מצלמה - כמובן שאין צפי למצלמה של S7 או של מכשירי דגל אחרים, אבל אפשר להיות רגוע גם לגבי זה?

לגבי הרום - האם הרום הרשמי מעודכן למרשמלו או נשאר עם לוליפופ?

פורסם

בהתחלה ממש התלהבתי מהמכשיר. יש לי אפלו צילום מסך של 2400 שעות פעולה (100 יממות) רצופות.

בזמן האחרון ההתלהבות שלי פחתה, בגלל כמה גליצ'ים קטנים:

1. צריך לא מעט tweaking כדי שהמכשיר יפעל כראוי. ראה, למשל, ההתכתבות שלי עם נקמיצ'י לגבי הואצאפ והדואר.

2. נטיה לבצע פעולות לא מבוקשות, כנראה בגלל איזו רגישות יתר של המסך או, מצד שני לעתים אני מקיש פעמיים וההקשה השניה נקלטת כחדשה.

3. הסינים אוהבים ממשק "דמוי אייפון" בלי מגירת אפליקציות, יש מי שאוהב יש מי שלא. אני ניטרלי בעניין התרגלתי די מהר - אבל יתכן שזה גורם למה שתארתי בסעיף 2.

4. לא כל ההגדרו נמצאות במקום הצפוי, לעמים צריך לחפש אותן, לפעמים לשאול את גוגל. לאחר התקנת MIUI 8 ממשק חדש, צריך להתרגל אליו.

5. דווקא המצלמה הפתיעה אותי לטובה, יחסית למכשיר כה בסיסי. עם זאת אני לא משתמש בתוכנת הצילום המקורית אלה ב-open camera ו ב-camera fv גם כאן יש גליצ' קטן - האפליקציה של בנה"פ לא מסתדרת עם המצלמה ולא מאפשרת הפקדת צ'קים. במקרה הצורך משתמש במכשירים אחרים שיש בבית.

6. הרום של ה-Mi4C שלי הוא לוליפופ. המכשיר כבן שנה, לא יודע מה קורה עם החדשים. האמת היא שזה גם לא מטריד אותי במיוחד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כל מה שציינת לא מהווה איזה DEAL BREAKER.

 

הלכתי היום עם אמא של חברה שלי במטרה לרכוש את אחד המכשירים (ברשת גומובייל).

שירות - על הפנים. הלכו לנו בפרצוף שדיברנו איתם, אין להם מכשירים בתצוגה (אפילו אחד של שיומי בשביל לראות את מערכת ההפעלה?!).

אמרו שהמחירים באתר זה עם מטען חלופי ולא מקורי (כלומר לא מטען מהיר, בשני מכשירי השיומי) והם לא נותנים שירות של חיתוך סים /העברת אנשי קשר וכו' במחיר הזה.

עושים טובה שדיברו איתנו, הדבר היחיד שהם עשו זה להמליץ לנו על ה P9 LITE - וגם אם הייתי רוצה אותו, עם היחס שלהם הרוויחו ביושר את הבריחה שלי מהחנות (גם עכשיו וגם בזמן הקרוב).

 

כרגע משתמשים באיזה סלולרי שהיה לי במגירה, המטרה היא למצוא מכשיר טוב בהזמנה מחול - רק שיהיה דגם שיש בארץ למקרה של תקלות (בעיקר מסכים שבורים).

מחר אנסה לעשות עוד קצת שיעורי בית במטרה למצוא דיל טוב.

פורסם

במחיר של מכשירים סיניים נושא התיקונים הופך לא רלוונטי, כיון שכל תיקון יעלה חצי ממחיר מכשיר חדש.

השירות הוא גם יתרון של רכישה מאמאזון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ואני עדיין בהלם מהשירות בסניף הזה (הזכיר לי למה אני מעדיף לקנות בחו"ל).

ואתה צודק לגבי התיקון. אני הולך לכיוונים שונים, ראיתי גם את ה J5 PRIME שנמכר בואללה!, יכול להיות גם מחליף מעולה (אני חושב שכל טלפון עדכני יהווה שדרוג משמעותי ל G2 MINI) עם מינימום התעסקות.

שוב תודה על העזרה...

×
×
  • תוכן חדש...