Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דוגל במכשירי midrange למי שאינו זקוק ל-top end.

רבע המחיר, ועושים את העבודה ל-95% מהאנשים.

נכון - המעבד קצת יותר איטי, המצלמה פחות טובה, אין פיצ'רים כמו קורא טביעת אצבע אפשר לקבל אם מוסיפים 200 ש"ח לדגם ה-Plus), אבל הנזק במקרה אבדן\גניבה\קלקול הרבה יותר קטן. ובמצב שלי, שצריך לתחזק 4-5 קוים, ההפרש בעלויות מגיע לאלפי ש"ח בשנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מעדיף את דגם הדגל , אבל מלפני שנה (בגלל צניחת המחיר ). לכן רכשתי מוטו X סטייל לבן שלי לפני חצי שנה ולא את מוטו G4 שרק יצא . המכשיר הזה ( moto x style ) פשוט מעולה מכל הבחינות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני דוגל במכשירי midrange למי שאינו זקוק ל-top end.

רבע המחיר, ועושים את העבודה ל-95% מהאנשים.

נכון - המעבד קצת יותר איטי, המצלמה פחות טובה, אין פיצ'רים כמו קורא טביעת אצבע אפשר לקבל אם מוסיפים 200 ש"ח לדגם ה-Plus), אבל הנזק במקרה אבדן\גניבה\קלקול הרבה יותר קטן. ובמצב שלי, שצריך לתחזק 4-5 קוים, ההפרש בעלויות מגיע לאלפי ש"ח בשנה.

 

 

אני קניתי את השיואמי mi5s שהוא מכשיר דגל בעל מפרט מרשים ביותר ב315 דולר - 1250₪.

 

אני בטוח שהמכשיר שלך לא עלה רבע.

 

הבעיה שאני כן מחפש מכשיר עם ביצועים חזקים מאוד. מצד שני אני גם רוצה שהוא יחזיק לי כ2-3 שנים.

פורסם

לחובבי מכשירי הדגל לשעבר יש S6 ב1533 שקלים באמאזון איטליה בצבע טורקיז

התלבטתי יותר מדי, לפני יומיים זה היה 1410

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
Oneplus 3t ייתן לך את אותה התמורה בחצי המחיר.

 

ביקורות ברשת מהללות את המצלמה של ה-Google Pixle. אם אתה יכול לשים עליו יד בחו"ל זה כנראה המכשיר בשבילך.

 

הLG V20 מקבל ביקורות טובות מאוד לגבי המצלמה שלו.

 

מכל השלוש האלה בשכלול כל המרכיבים הגוגל פיקסל נראה כמו הבחירה הטובה ביותר, אבל גם הוא לא משתווה למצלמה של האייפון 7 פלוס לפי phonearena.

מה אתם אומרים על ה-7 פלוס? לפי הביקורות הוא נראה כמו הפלאפון עם המצלמה הכי טובה בשוק, יצא לי לראות אותו גם אצל קרוב משפחה והוא נראה מצוין מבחינת מהירות וצבעים. יכול להיות שהוא הפלאפון הכי טוב בשוק היום?

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

לי יש אותו,מרוצה מאוד,המערכת רצה חלקה,סוללה מחזיקה ליומיים,מה שכן טעינה איטית. המצלמה גם לדעתי טובה.

פשוט ל v20 יש אפשרויות כיוונון מתקדמות יותר.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מכל השלוש האלה בשכלול כל המרכיבים הגוגל פיקסל נראה כמו הבחירה הטובה ביותר, אבל גם הוא לא משתווה למצלמה של האייפון 7 פלוס לפי phonearena.

מה אתם אומרים על ה-7 פלוס? לפי הביקורות הוא נראה כמו הפלאפון עם המצלמה הכי טובה בשוק, יצא לי לראות אותו גם אצל קרוב משפחה והוא נראה מצוין מבחינת מהירות וצבעים. יכול להיות שהוא הפלאפון הכי טוב בשוק היום?

 

DXOMark, אתר שמתמחה בבחינת ציוד צילום (להבדיל מאתרים שמתמחים בבחינת סמרטפונים) טוען שזה הטלפון עם המצלמה הטובה ביותר שיש כיום (נכון לאוקטובר 2016).

האם הבדל של 3 נקודות בניקוד הסופי (89 לפיקסל לעומת 86 לאייפון 7) משמעותיים למשתמש? לא יודע.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני חודשיים קניתי לאשתי G4, היום הגיע G4 לאותו חייל שהזכרתי (בדרך היה ה-m2 שעליו קיטרתי אתמול) והיום הזמנתי לאמא שלי G4 במקום m2 שלה, שגם הסוללה שלו נאכלת מול העיניים.

 

140-150~ יורואים?

משכנתא זה קל

פורסם

160 ליש"ט לשחור (סים בודד), 165 ליש"ט ללבן (שני כרטיסי סים), המחירים כוללים ניכוי המיסים הבריטיים ותשלוני מיסים ישראליים ומשלוח.

השחור הגיע היום תקול, יצרתי עם אמאזון קשר בצ'אט, נשלח חדש, ואני צריך להחזיר להם את התקול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עברתי על הg4, התבאסתי קצת מהמפרט הטכני, למרות שידוע שיש טלפונים עם מפרט טכני מפוצץ ובפועל שווים לתחת.

 

אשקול לטלפון הבא

מה ביאס אותך?

דווקא לפי המפרט בלבד, ובהתחשב במחיר, נשמע לי על הנייר כמו אחד הפלאפונים המוצלחים בשוק (ולכן רכשתי אותו).

מה שלא רשום במפרט זה שהפלאפון יכול למות באופן פתאומי, ואתה צריך לשאול את עצמך האם אתה גמיש מספיק בשביל זה, והאם זה שווה את הכסף. תכלס? לדעתי לא.

להוציא הsudden death שלו, וסוללה שלא מחזיקה מספיק זמן - יש לו יתרונות אדירים: המצלמה שלו מדהימה, המסך נוח, והמידות לטעמי אופטימליות - בדיוק בסוויטספוט שבין פאבלט לפלאפון.

אני בחרתי לתקן את שלי (עלה לי 400 ש"ח עם אחריות לשנה), עוד שנה מניח שאחליף.

כיום היבואן אמור לתקן אותו ללא עלות גם אם רכשת מצד ג', כך שאפשר לרכוש כזה באמזון במחיר בדיחה.

 

אבל שורה תחתונה? לא ממליץ, מעדיף להשקיע אקסטרה תקציב ולא להתעסק בפלאפון ששובק חיים עם כל הטררם שמסביב (לעבור לחליפי, לקחת לתיקון וכו').

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני די בטוח שהוא מתכוון למוטורולה מוטו G מהדור הרביעי, לא לLG G4.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

הא, כן, זה הגיוני יותר >.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...