Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

השלמה: ה-Moto G4 החלופי הגיע אתמול מאנגליה (6.5 ימים אחרי שיחת הצ'אט בה התלוננתי על התקלה במכשיר הראשון) - מזה שעה פועל תקין.

 

צריך להפעיל את המכשיר שהגיע הבוקר לאמא שלי, אבל נראה שהתקלה היתה משהו מקרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מחפש s6 בדיל טוב מאמזון.

 

יש למישהו?

 

עכשיו נזכרת?

 

עד אתמול היה באיטליה כחול ולבן ב355 יורו ו359 יורו בהתאמה. שבוע לפני זה היה גם שחור ב369

עכשיו אין שחור, כחול עולה 376 ולבן 399

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עזוב, יקר, חכה שבוע.

מאמין שהכחול לפחות ירד באיזה 20 יורו, גם הלבן ברגע שיגיע למלאי

 

אני מתלבט לגבי הרכישה כבר כמה שבועות וזה הטרנד. עולה-יורד כל כמה ימים

https://www.amazon.it/gp/offer-listing/B00V82Z2AW/

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

זריז תבטל אם הזמנת כבר,

S6 בלבן מאיטליה ב339 יורו, המחיר הכי זול EVER.

 

343 יורו אחרי משלוח ומיסים וכו', 1354₪ עד הדלת

 

https://www.amazon.it/gp/offer-listing/B00UA8JZA8/

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

נקמיצי

אחלה דיל תודה לנניגה.

רק קח בחשבון שכנראה המכשיר נעול אזורית.

התמונה היא של לקוח מאמזון בעמוד המכירה

 

image.png

מה שאומר שעם סים ישראלי המכשיר לא יעבוד.

עליך לפעול ב- 2 דרכים.

1. עליך לבצע שיחה לכ-5 דקות עם סים אירופאי , בדכ מתקשים שיחת חינם ל שירות הלקחות של הסים.

2. לשלוח מייל לאמזון בצרוף ח-ן קניה מס' IMEI ולאחר כמה ימים ישלח אליך הקוד

 

כמה חברה מהטלגרם הזמינו את ה S7 ונתקלו בבעיה.

לחלקם היה סים אירופי וחלקם שלחו מייל ולאחר כמה ימים קיבלו את קוד הפתיחה.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

יש סים אירופאי בארבעה שקלים

http://amzn.eu/8A72rEr

אפשר להוסיף להזמנה יגיעו ביחד

 

או לשלוח להם מייל ולקבל קוד..

ככה או ככה הנעילה האזורית זה שטויות במיץ פטל

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
זריז תבטל אם הזמנת כבר,

S6 בלבן מאיטליה ב339 יורו, המחיר הכי זול EVER.

 

343 יורו אחרי משלוח ומיסים וכו', 1354₪ עד הדלת

 

https://www.amazon.it/gp/offer-listing/B00UA8JZA8/

 

מניחים שזה דגם בינלאומי ( 920F? ) ולא דגם נעול לחברה מסויימת? (920V)

הזכרתי בעמודים קודמים שאני גם מחפש לאמא של חברה שלי סלולרי באזור המחירים האלו, יכול להיות דיל טוב מאוד בהנחה שאין סיכון.

 

---

עריכה:

ראיתי עכשיו בפרטים של המכשיר שאכן מדובר ב 920F

פורסם

ענית לעצמך לפני שהספקתי להגיב [emoji1]

 

תתחדש? [emoji6]

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני הבאתי את ההמלצה החמה שלי על המכשיר הזה ואמרתי שאין לי בעיה להתעסק עם העברית והשחרור (במקרה הגרוע את שניהם פותרים בעלות מסויימת בסמסונג).

למחיר הזה זה יותר מכל שיומי או מכשיר סיני אחר, אין מה להשוות.

אם יחליטו שכן בשעות הקרובות - אזמין.

מה שמדהים זה השינויים המהירים במחירים באמזון, קרה לי אותו דבר עם מצלמה שהזמנתי (G9X), יום אחד פשוט נפל המחיר ולמחרת עלה חזרה (ולא היה בדיל היומי או משהו). מזל שתמיד יש איפה להתעדכן..

 

לא שזה כזה קריטי, אבל לפי המחשבון שאצלי, הוא מראה לי 1462 שקל= 343 יורו.

תשלם באירו. באמזון שער ההמרה גבוהה יותר (נכון לכתיבת שורות אלו, האירו עומד על 3.99 בערך, באמזון אני זוכר 4.2. בארץ לוקחים עוד איזה 2% על העסקה אבל זה עדיין משתלם יותר.

×
×
  • תוכן חדש...