Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מניח שהם עשו את זה כי יותר קל להלחים מחבר TYPE-C על הלוח וזה דורש בדיוק 0 מאמץ לעומת שילוב של USB-PD בצ'יפסט קיים

 

עזוב, שכל אחד יעשה מה שבראש שלו ושיהיה לכולם לבריאות וסופ"ש נעים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
חנוןחומרה, ברוכים הבאים לאינטרנט, אתה חדש כאן? :lol:

 

"איך זה נימכר בחצי המחיר כולל מיסים לעומת בארץ?"

 

אני מתקשה להאמין ששאלת את זה.. אתה אף פעם לא מבקר בשרשור ה BF? לא ראית שם מוצרים בפחות מחצי מחיר מהארץ?

םשוט לגבי חומרת מחשבים וסמארטפונים אני רגיל שהמחיר בחנויות הזולות בארץ וחו"ל דיי קרובות אחרי מיסים, ואכן בBF באמת יש מבצעים מטורפים כמו עם הSSD(שעדיין לא הגיעה! LOL) אבל ככה ברגיל ליראות סמארטפון פופולארי נימכר בחצי מחיר עם המיסים זה דיי מרגש :-).

אם לא היה לי מכשיר בדרך באמת הייתי קופץ על הסמסונג, שווה להישאר מעודכן כאן, קבלו ח"ח על המציאות שלכם, בחיי אתם מקלים על יוקר המחייה בארץ :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עוד שאלה לגבי הרכישה של ה S6...

יש לי סים אירופאי של וודפון, אך ניסתי להוציא ממנו שיחות ללא הצלחה (גם למספר התמיכה שלהם, אולי צריך למצוא מספר תמיכה בינלאומי?)

יש למישהו ניסיון בארץ עם השחרור בשיחת טלפון או שאף אחד לא יכול לאמת שבוצע כזה דבר בישראל? (=לא במפעיל המקורי של הכרטיס)

פורסם

וודאפון של איזו מדינה? יש עשרות מפעילים תחת המטריה האדומה, כל אחד עם המחירים והכללים שלו.

אני מניח שאין לך קרדיט לשיחות בנדידה ,ולכן אתה חסום. או שהסים עברת את התוקף שלו (סימים אירופיים מאבדים את התוקף בין 3 ל-24 חודשים לאחר הטעינה או השימוש האחרון, נדמה לי שיש מדינות בהן זה חודש)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בשרשור הבלאק היו כמה אנשים שהציעו בעבר שימוש בסים שלהם לטובת העניין, אולי שווה להריץ חיפוש

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
וודאפון של איזו מדינה? יש עשרות מפעילים תחת המטריה האדומה, כל אחד עם המחירים והכללים שלו.

אני מניח שאין לך קרדיט לשיחות בנדידה ,ולכן אתה חסום. או שהסים עברת את התוקף שלו (סימים אירופיים מאבדים את התוקף בין 3 ל-24 חודשים לאחר הטעינה או השימוש האחרון, נדמה לי שיש מדינות בהן זה חודש)

 

נרכש בספרד בחנות של הרשת.

התוקף שלו הוא 3 או 6 חודשים (לא זוכר בדיוק איזה מהם, אבל אני כן זוכר שרכשתי אותו על הגבלה למספר כזה של חודשים), אך שניהם עדיין לא עברו (יש מצב שעד שהמכשיר יגיע הם יעברו), וכניראה באמת אין שיחות בנדידה אבל חשבתי אולי יש מוקד מסויים לחול (כמו ברשתות בארץ) שניתן להתקשר אליו חינם.

הוא כמובן מתחבר לרשת בנדידה, ברגע שניסיתי להוציא את השיחה קיבלתי הודעה לגבי התעריפים.

 

אני גם באזור המרכז, ככה שאם יש מישהו שיוכל לעזור (בבוא היום) אני אשמח.

 

NINJMNKY, אנסה לחקור את השרשור בהמשך היום...

פורסם

זה שקיבלת הודעה לגבי תעריפי הנדידה לא אומר דבר לגבי חסימה או העדרה. אני מניח שאתה רואה מחירים בסדר גודל של 2-3 אירו לדקה, ובד"כ הרשתות האירופיות דורשות שיהיה לך מינימום קרדיט של כמה אירו כדי שתוכל לבצע שיחות בנדידה. אם יש לך קרדיט נמוך שמור עליו, תזקק לו לצורך הפעלת הטלפון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמה הברקות של הזמן האחרון

ZTE Nubia Z7 Max 5.5 Inch

טלפון עם מעבד Qualcomm Snapdragon 801 ב 99 $

LeTV LeEco Le Max 2 X820 5.7inch 2K Screen Android 6.0 OS 4GB 32GB Smartphone 64-Bit Qualcomm Snapdragon 820 Quad Core 21MP Touch ID Type-C Fast Charge - Rose Gold

טלפון עם ביצועים מעולים ב 199 $

הבנתי שמערכת ההפעלה שלהם זוועה וגם לפי אתרים מחו"ל החברה בקריסה ומפטרת עובדים.

ושואמי שמוציאים דגם חדש פעם בשבוע ירדו מתחת ל 100 $ על טלפון שרק יצא שזה אומר שהמחיר ירד בעתיד.

XIAOMI Redmi 4A 5.0inch

הטלפון עם מסך קטן יחסית של 5 אינץ

מעבד לא כזה גרוע Qualcomm Snapdragon 425, שזה יותר טוב מטלפונים זולים עם MTK

סוללה 3120mAh על טלפון כזה פשוט בטח מחזיקה ככמה ימים.

 

אייל

פורסם

אכן הZ7 MAX ב99$ מחיר מעולה, עדיין מכשיר איכותי ובעל פיצ'רים רבים, מעניין מאיפה כולם מביאים את המלאי הענק הזה של מכשיר דגל לשעבר.

מאוד אהבתי את הZ7MINI שלי, החיסרון העיקרי כמו בכל הסינים זה הרום, דורש קצת התעסקות ואין עידכונים לעיתים קרובות.

 

אני כרגע ממתין לZ7 שהוא גירסת הדגל עם מסך2K וכל החמוצים שקניתי ב129$ בתחילת החודש, רק כעת הגיע המלאי ורק בתחילת השבוע שלחו לי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?398800-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%91%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F&p=5289298&viewfull=1#post5289298

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

המחירים באתרים של הסינים יותר זולים ועדיף לך הטלפונים שפרסמתי באותו מחיר

כמה הברקות של הזמן האחרון

ZTE Nubia Z7 Max 5.5 Inch

טלפון עם מעבד Qualcomm Snapdragon 801 ב 99 $

ושואמי שמוציאים דגם חדש פעם בשבוע ירדו מתחת ל 100 $ על טלפון שרק יצא שזה אומר שהמחיר ירד בעתיד.

XIAOMI Redmi 4A 5.0inch

הטלפון עם מסך קטן יחסית של 5 אינץ

מעבד לא כזה גרוע Qualcomm Snapdragon 425, שזה יותר טוב מטלפונים זולים עם MTK

סוללה 3120mAh על טלפון כזה פשוט בטח מחזיקה ככמה ימים.

 

אני מחפש לך טלפונים יותר זולים....

אייל

×
×
  • תוכן חדש...