Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

השיומי מצטיין ביחס מחיר לחומרה.

זו גם הסיבה שבזכותה התלהבתי ממנו בהתחלה.

הבעיה היא הממשק הלא נוח.

לגבי המוטו G - נרכש לפני כ-3 שנים, הפך איטי אחרי כשנה וחצי, אבל משכתי אותו עוד כמה חודשים. כרגע משמש את בני הבכור כמכשיר ביניים עד שהמכשיר החדש שלו יגיע מאנגליה (נמצא כרגע במכס), והבחור מופתע מכך שהמכשיר פחות איטי משצפה. -G2014, שהוא אותו מכשיר עם מסך יותר גדול וכמה מגפיקסל יותר במצלמה שרת את אשתי, וגם הוא הפך לאיטי אחרי כשנה וחצי - כרגע משמש את הבן האמצעי כמכשיר dedicated לציד פוקימונים (ללא כרטיס סים). מכל מקום - מדובר בדגם שמנו עבר, היורשים שלו נראים כתמורה טובה לכסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בקישור של sperial הוא אומר שהוא היה מרוצה מ MOTO G ולא משואמי 4C

 

לשואמי יש את Xiaomi Mi5 5.15-inch 3GB RAM 32GB ROM Snapdragon 820 Quad Core 4G Smartphoneעם Snapdragon 820 ב 210 $ - פחות מ 900 ש"ח

oneplus 3 עם אותו מעבד עולה יותר מ 300 $

XIAOMI Redmi 4A בפחות מ 100 $ זה בטוח הכי טוב לחסכנים וילדים.

 

אין לי שום צורך לקנות מכשיר ב 250$ אם יש מכשיר איכותי דיו ב 100...

 

Redmi 4A נראה אחלה, האם יש לו הרחבת זיכרון כלשהי? 16G נשמע לי מעט.

איך אני מוודא את עניין התדרים?

 

מתנצל על השאלות הכנראה בסיסיות.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אגב, מה הבעיה להתקין לאונצ'ר אחר בשיומי? שואל כי אחד כזה בדרך אליי (mi5)?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

שבת שלום לחברי הפורום , חבר מחפש לקנות נייד חדש כנראה סיני במחיר הזה .

 

אשמח לקבל מכם המלצה ע"ס ניסיון אישי , הדבר החשוב הוא שיהיה בנייד מצלמה קדמית ואחורית .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

בעקבות הפוסט שלך ניסיתי להתקין google now launcher. לא פעל, מגירת האפליקציות נותרה ריקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

קרא קצת בשרשור הטלפונים הדביק.

כאמור, קניתי לאחרונה לא פחות מ-4 מכשירים בעלות כזו. ולא סיניים (כלומר לנובו, אבל עם אנדרואיד נקי ולא ממשק סיני מעצבן).

לפני כשנה קניתי שני סיניים, ואני לא מתלהב, אם כי אחד הבנים שלי עדיין כן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

xiaomi redmi note 3

אין לי תלונה אחת על המכשיר.

לא מבין עד עכשיו למה קניתי lg וסמסונג ב3k שקל שאחרי חודש לא יכולתי לסבול אותם.

פורסם

המדריך לא לגמרי רלונטי כיון שאני עם MIUI 8 ,אם כי ביצעתי פעולות דומות.

אחת הבעיות עם מדריכי MIUI למיניהם היא שאין שני מכשירים שבהם ה-MIUI נראה זהה, בכל אחד התפריטים שונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קניתי לאישה את השיומי נוט 4,עלה כ850 שקלים,אחלה מכשיר.

 

Sent from my G7-L01 using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אין לי שום צורך לקנות מכשיר ב 250$ אם יש מכשיר איכותי דיו ב 100...

 

Redmi 4A נראה אחלה, האם יש לו הרחבת זיכרון כלשהי? 16G נשמע לי מעט.

איך אני מוודא את עניין התדרים?

 

מתנצל על השאלות הכנראה בסיסיות.

2GB RAM, 16GB ROM, expandable memory up to 128GB with microSD

התדרים של הסינים בדרך כלל עובדים, באתרים האלה יש טלפונים שמיועדים ליצוא שבטוח עובדים ויש סינים שהאתר מתקין עלהם אנדואיד בינלאומי שהם יותר זולים.

אבל נגמר על המבצע על הדגם הזה, הדגם היותר טוב עכשי ויותר זול ממנו

http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Redmi-4-2GB-16GB-Smartphone---Gold-373895.html

אייל

פורסם
xiaomi redmi note 3

אין לי תלונה אחת על המכשיר.

לא מבין עד עכשיו למה קניתי lg וסמסונג ב3k שקל שאחרי חודש לא יכולתי לסבול אותם.

 

מחזיק בG5 כטלפון אישי ושיומי נוט3 כטלפון עבודה, וחוזר על המשפט הזה לפחות 3 פעמים ביום! פשוט בזבוז של כסף, המכשיר הבא שלי רק שיומי.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

מחפש טלפון חדש בשבילי, בעקבות התופעה הזאת, כרגע אני מסתובב עם הסמסונגים S5 ו E5.

ה E5 טוב לי, למעט ה GPS שנראה לי כ"חלש" ומזייף.

הייתי קונה מכשיר סיני, כדוגמת השיומי וחבריו, אך לאחרונה ראיתי פה תגובות שבראיה אחרי שנה לאחור מדברים על אכזבות.

אז, הדרישות הם כאלה...

1. מערכת הפעלה המוכרת ולא איזה משהו רקוח שאולי טוב יותר אך שונה.

2. GPS מצויין, מדוייק, חזק, אמין.

3. סוללה חזקה.

4. מסך כ 5 עד 5.5 אינ'ץ.

5. מצלמה, כל דבר יתאים.

6. זכרון פנימי, גם 16GB יספיק.

7. זכרון עבודה 3-4GB

8. מעבד שיהיה חזק כדי שהמכשיר לא יהיה עגלה, אך לא צריך "סוף הדרך" מכיון שאיני מפעיל משחקים וכו'.

 

המכשיר משמש אותי בעיקר לשיחות 3 עד 4 שעות כל יום, לנסיעות וויז בעיקר לפעמים IGO, מדיי פעם יוטיוב או אינטרנט, משחקים בכלל לא.

סכום שהייתי רוצה להשקיע בסביבות ה 1000 עד 1500 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...