Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסופק אם מדור באנשי המכס.

טלפון שקיבלתי לפני 3 שבועות הגיע עם טופס של עמיל המכס - אני מנחש שעמילי המכס קיבלו איזו הוראה ומבצעים אותה. אבל אולי גם המכס דוחף אצבעות ארוכות ודביקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

איך Samsung Galaxy J5? רוצה לקנות מתנה לבן. בסה"כ 850 ש"ח.

או שעדיף Huawei P9 במעט יותר.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם (נערך)

איני מכיר את המכשירים מקרוב, אבל לפחות "על הנייר", לפי המפרט, ה-J5 עולה בערך כפליים מערכו. מדובר בדגם בן למעלה משנה וחצי, ובסכום האמור אתה יכול להזמין מאירופה מכשירים הרבה יותר חדישים.

בשביל הפרופורציות, כמי שקנה לאחרונה מספר מכשירי מוטורולה בדקתי לך את ה-G4Play, המפרט דומה (קצת יותר RAM), בגרסת 16GB יעלה כ-600 ש"ח בהזמנה מאמאזון בריטניה.

לגבי Huawei - הם משתמשים במעבדים מתוצרת עצמית, לפני מספר שבועות התקשיתי למצוא השוואות בינו לבין מכשירים\מעבדים נפוצים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם כבר לקנות J5 אז רק את גרסת 2016 או PRIME, הדור הראשון מגיע עם 1.5GB זיכרון וזה no bueno.

שים לב שחויובי פי9 לא עולה "מעט יותר", זה מכשיר של ₪2K++, מה שעולה מעט יותר זה הפי9 לייט ששונה משמעותית מאחיו הגדול.

 

תכלס מוטורולה שולטים בסגמנט המחירים הזה, אין באמת טעם לקנות משהו אחר.

אולי אם אתה חובב סינים וקונה נטו לפי מפרט טכני אז יש לך עוד כמה אופציות מבית שיומי\מייזו

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

אמזון ניפנפו אותי (הטענה היא שזה שרשום ליד פירוט המכשיר Italia אומר שזה נעול לאיטליה), מחכה לתשובה מסמסונג באיטליה (שזה מה שגם אמזון אמרו לעשות. שלחתי להם כבר הודעה עם כל הפרטים (צילום מסך של הנעילה, חשבונית קניה ותשלום מיסים, וצילום המדבקה בגב המכשיר) פרט באיזה מדינה המכשיר כרגע נמצא, מקווה שביום-יומיים הקרובים יסתיים הסיפור).

ולצורך העניין, בסמסונג ישראל רוצים בסביבות ה 200 ש"ח (לא מדויק) בשביל הסיפור.

ברגע שיהיה חדש אעדכן

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
פורסם
אמזון ניפנפו אותי (הטענה היא שזה שרשום ליד פירוט המכשיר Italia אומר שזה נעול לאיטליה), מחכה לתשובה מסמסונג באיטליה (שזה מה שגם אמזון אמרו לעשות. שלחתי להם כבר הודעה עם כל הפרטים (צילום מסך של הנעילה, חשבונית קניה ותשלום מיסים, וצילום המדבקה בגב המכשיר) פרט באיזה מדינה המכשיר כרגע נמצא, מקווה שביום-יומיים הקרובים יסתיים הסיפור).

ולצורך העניין, בסמסונג ישראל רוצים בסביבות ה 200 ש"ח (לא מדויק) בשביל הסיפור.

ברגע שיהיה חדש אעדכן

 

מבאס מאוד.

 

היה לי הרושם מהשרשור שהם פותחים את זה ללא בעיה.

 

מה המייל של סמסונג איטליה?

מקווה לא להתקע עם מכשיר ברזל.

 

יש כאן מישהו בפתח באמצעות סים?

פורסם (נערך)

מאוד מוזר העניין הזה, במבצעי בלאק לפני שנה ושנתיים אנשים קנו סמסונגים בהמוניהם וכולם קיבלו פתרון פתיחה בחינם מאמאזון או סמסונג.

 

מאכזב לשמוע שהמדיניות של אמאזון השתנתה בעניין הזה

 

לפחות יש תקווה מהצד של סמסונג, במקרה הכי הכי גרוע - ממש קל להחזיר דברים לאמאזון.

 

קבלו התנצלותי, כל מי שהזמין ועכשיו צריך להתמודד עם כאב הראש הזה.

 

עם סמסונג איטליה ניתן ליצור קשר כאן: https://e-contactus.samsung.com/it/m/erms/init

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

קודם כל אין לך מה להצטער, אני חושב שכולם עשו זאת בידיעה.

אני לא חושב שנתקע עם ברזל, כמו שהזכרתי במקרה הכי גרוע (הכי הכי גרוע) הולכים לסמסונג ומשלמים עוד 200 שקל דמי לקח...

לגבי הסים, הסים שהזכירו כאן מגיע ללא תקשורת (עד שלא מבצעים אקטיבציה אין אפשרות לחייג) אבל המכשיר כן נדלק איתו.

אני ממיח שאם סמסומג איטליה לא יהיו נחמדים אני לפחות אנסה למצא קשרים ולהשיג איזה כרטיס סים אירופאי לשיחה(או אם בן משפחה יטוס בקרוב לשלוח איתו)

קצת אידיוטי כל ההתעסקות הזו. בזמנו את ה note5 שלי קניתי בהןנג קונג ולא הייתה שום נעילה (וזכיתי במכשיר dual sim). הרי זה לא מונע באמת ייבוא פרללי כי כל אחד יכול לפתוח את זה עם השיחות. זה כן מונע מאנשים נורמלים שתהיה להם את זכות הבחירה לקנות מכשיר איפה שהם רוצים בלי משחקים בקקה...

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
פורסם

רכשתי לפני כשבוע גלקסי S7 בגרמניה למתנה ב-Media Market(בסופו של דבר פורסם בפורום למכירה)וברוב טפשותי סמכתי על המוכר שאמר שהמכשיר SIM FREE.

לאחר השרשורים כאן החלטתי לפני שאמכור כדאי שאעשה את הבדיקה הזו והפלא ופלא גם אצלי המכשיר נעול!

שלחתי מייל לסמסונג גרמניה וקיבלתי תשובה,שתוך מס' ימים יחזרו אלי עם הקוד פתיחה (מאוד מקווה...),יתרה מזאת באופן תמוהה המכשיר גם מגיע ללא עברית,אמנם לקח לי 5 דק' להבין כיצד להוסיף אותה,אבל בכל זאת פעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה.

פורסם

נמאס לי מטלפונים סיניים.

ואני רוצה טלפון קטן (עד 5")

הוא לא יעבוד קשה, אבל חשוב שיעבוד טוב.

ותוכנה נקייה. אני שונא שמתעסקים איתי.

רוצה סוללה שמחזיקה זמן.

 

עד היום נרתעתי מסדרת הגלקסי כמו מאש, אבל אולי זו טעות.

מה אתם אומרים על S6? או 6אדג'?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

איך זה מסתדר עם הדרישה ל"עד 5"?

מכשירי אנדרואיד עם מסך יחסית קטן, סוללה טובה, מצלמה מעולה ותכנה חזקה הם סוני z3/z5 קומפקט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...