Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם ממש אשמח לעזרה הזאת.

 

אשלם גם 3 בירות.

 

פשוט זה נקנה על ידי חבר בהמלצה ואני פשוט מתבייש שהוא יושב עם הברזל הזה ביד ואין לו מה לעשות ואין תגובה.

שוקל אפילו לקנות ממנו את המכשיר בכמה שהוא שילם ולהתמודד עם התוצאות.

פורסם

אני לא חושב שמישהו צריך להפסיד כסף, משלוח של הטלפון בחזרה לאמאזון יעלה פחות מ25 שקלים וגם את זה הם יחזירו ביחד עם ה REFUND המלא.

במקרה הכי גרוע - בוזבז מעט זמן על הקלדות בפורום וקצת עצבים.

 

אני נותר אופטימי, עושה רושם שלוקח לסמסונג כמה ימים לענות אבל בסוף עושים את זה.

 

ושוב, worst case scenario מחזירים, אין שום הפסד פה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כמעט נכון.

לפני מספר שבועות החזרתי לאמאזון בריטניה טלפון בדואר חבילות רשום. עלה לי 30.5 ש"ח.

קיבתי זיכוי של כ-5 ליש"ט.

כלומר הזיכוי לא לגמרי שלם. מילא, 10 ש"ח על מכשיר של 750.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם היית שולח להם קבלה על עלות המשלוח היית מקבל אותו במלואו, מבטיח לך

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אשמח אם תהיה אפשרות שלא כוללת החזרה לאמאזון.

 

גם לא בטוח שההחזרה כזאת קלילה בהתייחס לשירות שלהם עד כה (גם מאמזון לא קיבלנו תשובה).

 

בכל מקרה אם לאייל או למישהו יש פתרון שיכול לעזור לנו לצאת מהתסבוכת. ממש אשמח

פורסם

הסיפור שלי סופר לפני כמה עמודים, אבל, בקצרה, הגיע מוטו G4 פגום. באותו ערב יצרתי קשר עם אמאזון בריטניה בצ'אט, נפתחה הזמנה חדשה ובמקביל התבקשתי להחזיר את המכשיר הפגום, וגם קיבלתי הנחיות כיצד לעשות זאת. במקרה החזרה צריך להכנס להזמנה, להקיש על קישור החזרה, ומתקבלים מספר טפסים: טופס של כתובת משלוח, טופס של פרטי השולח, טופס הצהרת מכס וכן בארקוד מזהה שצריך להצמיד למוצר בתוך האריזה.

נעשה שימוש בכל הטפסים, למעט הצהרת המכס, שבמקומה קיבלתי בדואר מדבקה של רשות המיסים ומילאתי בה את הפרטים הדרושים.

המעקב אר החבילה היה בעיתי (היה מעקב עד היציאה מהארץ), השלב הבא היה לאחר כ-2-3 שבועות, כאשר קיבלתי מאמאזון מייל שאישר את קבלת החבילה המוחזקת.

הטלפון החדש משרת היטב את בעליו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גם לא בטוח שההחזרה כזאת קלילה בהתייחס לשירות שלהם עד כה (גם מאמזון לא קיבלנו תשובה).

 

החזרה לאמאזון זה אולי הדבר הכי קל בעולם.

כנס להזמנה, תלחץ RETURN, סמן מה הסיבה.. נגמר הסיפור.

תארוז ושלח בדואר רשום, שבוע אחרי שהטלפון יגיע אליהם אתה תקבל את כל כספך חזרה עם תוספת על עלות השילוח.

 

לגבי חלק השני אולי כדאי לפתוח שרשור ייעודי, משהו בסגנון "למי יש סים אירופאי ואוהב בירה?"

יש לא מעט אנשים עם כאלה שפשוט לא רואים את הבקשות שלכם כאן כי.. למי יש כח להיכנס לשרשור עם 400 עמודים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
החזרה לאמאזון זה אולי הדבר הכי קל בעולם.

כנס להזמנה, תלחץ RETURN, סמן מה הסיבה.. נגמר הסיפור.

תארוז ושלח בדואר רשום, שבוע אחרי שהטלפון יגיע אליהם אתה תקבל את כל כספך חזרה עם תוספת על עלות השילוח.

 

לגבי חלק השני אולי כדאי לפתוח שרשור ייעודי, משהו בסגנון "למי יש סים אירופאי ואוהב בירה?"

יש לא מעט אנשים עם כאלה שפשוט לא רואים את הבקשות שלכם כאן כי.. למי יש כח להיכנס לשרשור עם 400 עמודים

 

זה לא כזה פשוט מסתבר.

בעידן שכולם קונים סים מקומי ומשתמשים בוואטסאפ, קשה למצוא אנשים שיקחו את הסים הפרטי שלהם וישתמשו בשירותי נדידה בארץ זרה.

פורסם
אני צריך המלצה לטאבלט חדש (כן אני יודע שזה גיבוב סמארטפון, אבל טאבלט זה בן דוד של סמארטפון גם ככה ואין טעם לפתוח אשכול חדש בשביל זה אז פשוט תזרמו איתי)

 

אני רוצה את הטאבלט הכי ביצועיסט שיש כרגע. ושיחזיק כמה שיותר זמן. התקציב שלי הוא: כמה שפאקינג צריך.

השימושים העיקריים שלי הם: צפייה ביוטיוב,צפייה בפורנו:lol:, גלישה באינטרנט, לשחק ב world of tanks blitz (זה חשוב וקריטי עד מאוד, אני לא סובל שהFPS שלי יורד מתחת ל60)

 

כמובן שהאינסטינקט הראשוני שלי כאיש אפל אומר לקנות אייפד פרו (כבר היו לי אייפד 2 ואייפד אייר שנפטר לאחרונה). אבל אני לא מקובע. אם קיים טאבלט אנדרואיד שמעיף את האייפד פרו לעזאזל אני אשמח לקנות אותו.

היה לי אייפד פרו, המכשיר פשוט קסום. אני בעקרון שונא את אפל, אבל המכשיר הזה פשוט מדהים. פרק של 45 דק' באיכות 720p לקח רק 5% סוללה ב VLC. הכל עבד חלק וטוב...

לי אישית היה את ה Apple Smart Keyboard וזה לחלוטין משתלם (בזמנו אפשר היה להשיג אותה ב 100$ כולל משלוח)

פורסם

בזמנו קניתי S6 בזמן שהייתי בברלין. שלחתי מייל לסמסונג גרמניה עם כל מה שצריך ולאחר כמה ימים קיבלתי את הקוד.

יש לציין שלא היתה לי סבלנות לחכות כמה ימים אז כבר ביום הראשון ביקשתי מהמארח שלנו ב AirBNB (ישראלי :lol:) אם אני יכול להשתמש בסים שלו ל 5 דקות.

שיחה של 5 דקות בתוך גרמניה והמכשיר נפתח, הודתי לסמסונג גרמניה על הקוד ואמרתי להם שהסתדרתי.

פורסם

אם קונים בגרמניה מוסיפים 5 אירו וקונים סים של O2. אפילו שניים כאלה, ומדברים מהאחד לשני 5 דקות וזהו. זה נכון לעוד לא מעט מדינות אירופיות, בהן כרטיס סים עולה 5-10 אירו כולל חבילת דקות וגלישה שימושית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ה redmi note 3 pro שהזמנתי לא הגיע, קיבלתי החזר מלא אך הפסדתי 40 שקל עקב יחסי המרה.

בכל מקרה, אני צריך להזמין שוב, לפני שאני פונה שוב ל note 3 או ל note 4, רציתי לדעת אם יש משהו עדיף היום?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...