Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך המלצה לטאבלט חדש (כן אני יודע שזה גיבוב סמארטפון, אבל טאבלט זה בן דוד של סמארטפון גם ככה ואין טעם לפתוח אשכול חדש בשביל זה אז פשוט תזרמו איתי)

 

אני רוצה את הטאבלט הכי ביצועיסט שיש כרגע. ושיחזיק כמה שיותר זמן. התקציב שלי הוא: כמה שפאקינג צריך.

השימושים העיקריים שלי הם: צפייה ביוטיוב,צפייה בפורנו:lol:, גלישה באינטרנט, לשחק ב world of tanks blitz (זה חשוב וקריטי עד מאוד, אני לא סובל שהFPS שלי יורד מתחת ל60)

 

כמובן שהאינסטינקט הראשוני שלי כאיש אפל אומר לקנות אייפד פרו (כבר היו לי אייפד 2 ואייפד אייר שנפטר לאחרונה). אבל אני לא מקובע. אם קיים טאבלט אנדרואיד שמעיף את האייפד פרו לעזאזל אני אשמח לקנות אותו.

V5

פורסם

משהו מיוחד עם סמסונג או שפשוט עונים בדיליי? ( אני שלחתי להם את כל מה שהיה צריך ברביעי שעבר ועדיין ממתין לתשובה עם הקוד שחרור...)

פורסם
טוב, נואשתי מסמסונג ואמאזון.

 

מנסה שוב את מזלי, יש למישהו סים אירופאי?

 

לא מספיק רק סים אירופאי , אתה צריך שהסים הזה גם יוכל להתחבר לרשת בארץ(יש לי 2 סימים אירופאים ששווים לתחת בארץ)

פורסם

כניראה הגרמנים יעילים יותר מהאיטלקים... הפניה הראשונה ששלחתי הייתה באתר שלהם ולפני שבועיים בערך, כל הודעה מצידי נענתה לאחר יומיים שלוש

 

וכן, צריך שהסים יהיה עם שירותי נדידה. גם לי יש אחד שכמובן מתחבר לרשת אבל אין אפשרות להוציא ממנו שיחות (סים prepaid של וודפון)

פורסם

נשמע אדיוטי אבל הולכים למעבדה, מפקידים את המכשיר ומשלמים. הם עושים בדיוק את מה שאנחנו עושים - שולחים מייל לסמסונג העולמית ומקבלים את הקוד שחרור. אני באופן אישי מעדיף לחכות עוד כמה ימים...

פורסם
מישהו יודע מתי הגוגל פיקסל אמור להגיע לאירופה חוץ מגרמניה ובריטניה? כי כרגע אלה הם המקומות היחידים שבהם הפיקסל נמכר באירופה.

אמסטרדם\פראג אם לדייק.

 

:roll:

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם
נשמע אדיוטי אבל הולכים למעבדה, מפקידים את המכשיר ומשלמים. הם עושים בדיוק את מה שאנחנו עושים - שולחים מייל לסמסונג העולמית ומקבלים את הקוד שחרור. אני באופן אישי מעדיף לחכות עוד כמה ימים...

 

אחכה. אבל עושה רושם שזה לא זז

פורסם

אם זה מעניין אז יש אנשים שעושים את זה בתשלום(כניראה שיש להם סימים זרים)

 

ידידה שלי שלא היה לה כוח לחכות לסמסונג בארץ שהיא קנתה, שילמה 150 שקל לפתיחה. אולי יש כאלה שעושים את זה ביותר זול.

×
×
  • תוכן חדש...