Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

RBRB - הבן שלי משתמש ב-G4 Plus ומרוצה. סה"כ זה G4 עם חישן טביעת אצבע ומצלמה עם רזולוציה יור גבוהה.

 

גירי גירי - את השיומי הזמנתי מסין (מכשיר אחד מגירבסט והשני מעלי אקספרס). בינתיים הם הפכו יותר נפוצים באץ, אם כי לא זכור לי שראיתי בארץ פרסומת ל-Mi4c. בכלל, חוץ מהמייזו שנמכר על ידי רשת באג, אני לא רואה הרבה סיניים, לא ברור לי אם היבואנים עושים יותר רעש מכפי שהם מוכרים או שבמקרה האנשים שאני פוגש מעדיפים סמסונג (או LG או סוני). לפי התנהגות האתרים הסיניים נראה כי הם מוכרים לא מעט לרוסיה, לא יודע לגבי פינלנד. אבל אני גם לא מכיר את התנהגות המכס ושירותי השליחות במדינות אלה.

 

סה"כ הטלפונים ה"סיניים" (במרכאות, כיון שמרית הטלפונים מגיעים מסין. השאלה היא מי המתכנן) נותנים ערך מצויין לכסף מבחינת החומרה, ולפחות חלקם מציגים גם איכות בניה טובה. אבל מערכת ההפעלה שונה וצריך להתרגל אליה. אני, למשל, נזקקתי לקצת זמן כדי להתאים אותה לצרכים שלי, ועד היום הדואר והואטסאפ לא תמיד נמשכים בזמן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל,

אתה צודק. היצרנים הסיניים מחדירים את מרכולתם בצורה אגרסיבית לשוק, בפינלנד(השמרנית יש לציין) Huawei הפך בשנה אחת לטלפון הכי נמכר בזכות vfm פשוט חסר תחרות ואמינות גבוה. ברוסיה גם מהסיבה הזאת הם צוברים תאוצה. בקשר ללהזמין מסין, זה קצת בעייתי, אחרי כל הטרחה ההבדל במחיר יוצא לא מהותי, ואני מעדיף להחזיק את הטלפון בידיים לפני ושגם תהיה אחריות, בכל זאת לא מדובר על מטען לרכב ב2 דולר. מה גם שהיורו נחלש מאד ביחס לדולר, ככה שכרגע מדובר על הבדל שבמקרה הטוב הוא מספר עשרות דולרים.

בינתיים קראתי על הhonorים 7 ו 8 והרשמים ברחבי העולם מאד חיוביים. ב8 מטריד אותי הכיסוי האחורי מזכוכית שנסדק מכל דבר קטן (ככה רושמים), אבל חוץ מזה הרשמים מאד מאד חיוביים. צריך בימים הקרובים לבקר בחנות ולראות במה מדובר.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

ד"א - בעניין מטענים, הפסקתי להשתמש במטעני $2.

עברתי למטענים של יצרנים סינים גדולים (Tronsmart, Aukey, ובפורום ממליצים גם על Blitzwolf). אמנם יותר יקרים - בין $8-20, אבל נותנים טעינה מהירה וכנראה מבוקרת היטב (ת זה אין לי הכלים לבדוק).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי מטענים, צודק ב100%, כעת יש המון מטענים אכותיים מיצרנים מוכרים אפילו עד 10$, אין שום סיבה להיסתכן במטעני דולר, חבל על הסיכון.

כרגע אני מתחיל לחפש כבלי טעינה איכותיים ועמידים במחירים של עד 5$, היו לי עשרות כבלים וכעת בקושי מוצא כמה בודדים, מה שאני לא אקנה יותר זה הכבלים החדשים שהUSB ניתן לחיבור משני הצדדים, פשוט לא עמיד כי המגעים הם משיכבה דקה מוזהבת על גבי הPCB ולא רדיד מתכת מקופל הנימצא בחיברו הסטנדרטי.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני קניתי כמה כבלים של שיומי. כבלי ה-micro USB עולים סביב $2 לכבל של 1.5 מ'. כבלי type-C עןלים בד"כ סביב $8-10, אבל מדי פעם יש מבצעים סביב $3, צריך לעשות סבב באתרים הסיניים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הזמנתי מאמאזון את הMoto G4 Plus, המשלוח יצא ביום רביעי וביום ראשון הטלפון כבר נמסר לידי ע"י שליח. מהירות שיא.

 

חיפשתי מכשיר Dual Sim כי נמאס לי להסתובב עם שני מכשירים (אחד פרטי ואחד של העבודה).

 

הטלפון נהדר, בטח למחירו הזול (900 כולל הכל, עד הבית), פרט לעניין אחד - איכות השמע. הצליל חד וצורם מידי. שלחתי לאמאזון הודעה בעניין ותוך שעה קיבלתי מייל חוזר שמחר ישלח אלי מכשיר נוסף ושאחזיר להם את הנוכחי והם ישלמו על המשלוח. שרות פשוט לא יאומן. מדהים.

אני רק מקווה שזו אכן בעיה במכשיר שלי ושזו לא איכות השמע בכל מכשירי Moto G4, אם כן אז זה יהיה מאכזב.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם
חבר יצר קשר עם טכנאי. פתיחה 100-250₪ - שתהיה פתיחה אעדכן.

 

כנראה באמת אכלנו אותה עם העסקה הזאת.

 

לא ניראה לי שאכלנו אותה, אלא פשוט צריך להערך שנצטרך לחכות המון זמן.

פורסם
הזמנתי מאמאזון את הMoto G4 Plus, המשלוח יצא ביום רביעי וביום ראשון הטלפון כבר נמסר לידי ע"י שליח. מהירות שיא.

 

חיפשתי מכשיר Dual Sim כי נמאס לי להסתובב עם שני מכשירים (אחד פרטי ואחד של העבודה).

 

הטלפון נהדר, בטח למחירו הזול (900 כולל הכל, עד הבית), פרט לעניין אחד - איכות השמע. הצליל חד וצורם מידי. שלחתי לאמאזון הודעה בעניין ותוך שעה קיבלתי מייל חוזר שמחר ישלח אלי מכשיר נוסף ושאחזיר להם את הנוכחי והם ישלמו על המשלוח. שרות פשוט לא יאומן. מדהים.

אני רק מקווה שזו אכן בעיה במכשיר שלי ושזו לא איכות השמע בכל מכשירי Moto G4, אם כן אז זה יהיה מאכזב.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

ביררתי במשפחה שלי,אין תלונות לאיכות השמע.

לאור הניסיון שלי לפני כחודש (מכשיר פגום, לא עלה מעבר לשלב הכניסה לאנדרואיד) אני מתחיל לחשוש מבקרת האיכות של לנובו. מצד שני, אין על שירות הלקוחות של אמאזון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה ספריאל, אני קצת חושש בנוגע לאיכות השמע כי עשיתי חיפוש ברשת וראיתי שהתלונה הזו הופיעה מס' פעמים. אעדכן כשיגיע המכשיר החדש.

 

Nakamichi - ניסית לפנות לאמאזון בעניין?

 

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם
כנראה באמת אכלנו אותה עם העסקה הזאת.

 

why so negative

 

הציעו פה ריפאנד של %20 כדי לממן "פתיחה מקומית", שזה בדיוק כמה שסאני רוצים על זה

אתה תמיד יכול להחזיר את המכשיר לאמאזון ולקבל את כל הכסף בחזרה..

לשלם למישהו שיעשה את העבודה הקשה בשבילך 100-250 נראה לי קצת meh, הרי הוא לא ישלח\יקבל תשובה יותר מהר ממך. (וב250 תכלס הוא לוקח אותו לסאני, נותן להם 200 ולוקח 50 דמי תיווך)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הזמנתי מאמאזון את הMoto G4 Plus, המשלוח יצא ביום רביעי וביום ראשון הטלפון כבר נמסר לידי ע"י שליח. מהירות שיא.

 

חיפשתי מכשיר Dual Sim כי נמאס לי להסתובב עם שני מכשירים (אחד פרטי ואחד של העבודה).

 

הטלפון נהדר, בטח למחירו הזול (900 כולל הכל, עד הבית), פרט לעניין אחד - איכות השמע. הצליל חד וצורם מידי. שלחתי לאמאזון הודעה בעניין ותוך שעה קיבלתי מייל חוזר שמחר ישלח אלי מכשיר נוסף ושאחזיר להם את הנוכחי והם ישלמו על המשלוח. שרות פשוט לא יאומן. מדהים.

אני רק מקווה שזו אכן בעיה במכשיר שלי ושזו לא איכות השמע בכל מכשירי Moto G4, אם כן אז זה יהיה מאכזב.

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

 

אפשר קישור?

×
×
  • תוכן חדש...