Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הטלפון שלי (LeTv LeMax שהתלוננתי עליו לא מעט כאן) נפל מהאופנוע ונדרס ע"י רכב.

מכיוון שההוצאה הזו נפלה עלי בזמן לא טוב, ובנוסף הייתי צריך טלפון כאן ועכשיו, נפל הפור על רכישה בארץ ובתקציב נמוך.

בנוסף, מאז ימי הגלאקסי נוט הראשון נשבעתי אמונים למכשירים גדולים, ומאז שרכשתי סוני Z אולטרה (שניים ברצף, המכשיר הטוב ביותר היה לי אי פעם) אני מתקשה לרדת ממסכי 6".

החלטתי לדחות את התכניות לקנות את הXiaomi MiMix המדהים ולקנות את אחיו ה'קטן', הMiMax. אמנם הוא לא מרשים כמו המיקס, אבל עולה רבע וזמין לקניה מיידית בארץ.

כרגע לפחות בהחלט מרוצה מקנייה. מכיר את MIUI עוד מהגרסאות הראשונות ומרגיש בנוח איתה. המסך מעולה ואני לא מרגיש נפילה בהשוואה למסך ה2K של הLeTv.

הסוללה פשוט מדהימה. המכשיר הקודם היה מתחבר למטען כבר בשעה 14:00, כאן אני יכול להעביר יומיים בלי טעינה.

מצרף צילום מסך שמציג 9 (!) שעות מסך על טעינה בודדת לאורך יומיים בהם המכשיר שימש לניווט, השמעת מוזיקה בבלוטות', שעה של משחקי 3D כבדים וחיבור קבוע לWiFi.5a05185f92f94f458192a4ca224c794e.jpg

מצלמה לא בדקתי, ממילא כמעט ולא משתמש.

קורא טביעות האצבע עובד מעולה בכל מצב, גם עם אצבעות לחות.

 

חסרונות - הייתי שמח לשקע USB Type C.

הDPI של המסך נמוך מידי. נראה לי קצת מטומטם להשיק מכשיר עם מסך עצום אבל להציג עליו את אותה כמות מידע בדיוק כמו מסך 5". אפשר לשנות את זה בקלות עם קצת התעסקות (עשיתי את זה במכשיר הקודם) אבל כרגע מעדיף שלא לגעת. אולי בהמשך.

 

למי שמחפש מכשיר גדול, אבל באמת גדול, לטעמי זו הבחירה האידיאלית.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

היה לי סמסונג S4 ששירת אותי נאמנה במשך כמעט שנתיים.

המכשיר שבק ואני מחפש מחליף.

כרגע יש לי סמסונג S3 וגודל המסך הזה מצויין.

אני מחפש

לא יותר מ 5.1 אינץ, עם סוללה נשלפת.

עדיף מכשיר עם אמא ואבא(לא סיני).

מכשיר חזק יחסית(יותר מה סמסונג S4 אם כבר.)

ראיתי את הסוני Z5 קומפקט, נראה מכשיר טוב

יש המלצות?

כמובן שגם יד שניה

אשמח לכל כיוון.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

במידה ואתה רוכש מחו"ל Mi5s מוצע בתוספת לא גדולה מדי , כ-50$.

עד כמה גודל המסך משמעותי? Mi5/s בעלי מסך 1'5,אם אתה רוצה את הכי גדול שיש אז תבדוק את ה-Mi Max.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם (נערך)
דווקא אמאזון איטליה -> MOTO X STYLE

עלות : 311.75 אירו (בערך 1264 ש"ח).

http://amzn.to/2jms9z1

 

לגבי מצלמה - אתר dxomark נתן לו ציון 82.

מסך בגודל 5.7 אינטש

 

מכשיר מעולה,מצלמה מעולה(תמונות מצורפות)רמקולים מעולים.

אבל יש לו בעיה אחת,לפחות לי הייתה בעיה אחת ואני יודע שזה קרה לעוד אנשים,שקע הטעינה שם הולך לפעמים מסיבות לא ברורות,חלק אומרים שזה מלחות.

אין לו מתחרים במחיר הזה,גם לא נקסוס 6P שיקר בהרבה.

IMG_20160319_170353414.jpg

IMG_20160415_153142628.jpg

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לכל המשפחה שלי יש סוני וכולם מרוצים. אם כי אני לאביודע איך הקומפקט. לאחותי ולאבי יש z5. רגיל.

 

Sent from my D6503 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

שאלת שיאומי ברשותכם, התעורר הצורך לרכוש 2 מכשירים.

אחרי שיטוט ננעלתי על mi5s plus 4/64GB לאישה וmi5s 4/32GB לעצמי.

 

שאלת השאלות היא שנראה שגרסאת ה4/32 מאוד לא נפוצה ואין עליה מידע ברשת. החנויות הגדולות היחידות שמוכרות אותו הן geekbuying ו xiaomi-mi.com, הצלחתי גם לאתר איזה מכירה שנסגרה מזמן בbanggood. מישהו יכול אולי לנדב קצת פרטים? האם הגרסה מתאימה לארץ?

פורסם

מעוניין לקנות מכשיר נוסף שחובה בו תמיכה ב-2 סימים

 

לאחר שיטוט באתרים הסיניים נתקלתי ב-

http://www.banggood.com/ZTE-Nubia-Z7-Max-5_5-Inch-2GB-RAM-32GB-ROM-Qualcomm-Snapdragon-4G-Smartphone-p-1072319.html?rmmds=category

 

לכאורה, קניתי.

השאלה האם מישהו מכיר את המכשיר ויכול להיות שיהיו בו באגים/חסרונות ממש משמעותיים שיכולים לפסול אותו?

אם לא המכשיר הזה, האופציה הבאה תהיה מייזו M3 נוט בגרסת ה-2 גיגה

מה מהם עדיף?

פורסם

1. לפי GSMARENA המכשיר מתאים לארץ.

2. שהזכרת בחנות הפרש המחיר בין גרסאות ה-32 וה-64 ג"ב הוא פחות מ-100 ש"ח. בהתחשב בכך שהמכשיר אינו תומך בכרטיס זכרון לא הייתי מתקמצן כאן.

3. נסה למצוא מישהו עם מכשיר שיומי ושחק בו קצת. התחושה שונה מכל מכשיר אחר.

את חוות דעתי עם שיומי מלפני שנה תמצא במעלה השרשור. יתכן שאם הייתי משתמש בנרתיק סגור הייתי מתיחס אחרת. חוץ מזה, יתכן שמגן המסך שלי, שנסדק, תורם לבעיית רגישות היתר - אני מתכוון להחליפו היום או בהמשך השבוע במגן חדש של נילקין, ואדווח אם יהיה שינוי בהתנהגות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קודם כל תודה על התגובה המהירה.

 

1. תודה.

2. 32GB זה משמעותית יותר ממה שאני צריך, פעם אחרונה שהיה חסר לי זיכרון הייתה במכשיר של 8GB. לאישה 64GB מתמלאים לאחר כשנה, לטעמי מספק.

3. היה לי בעבר MI3, לאישה היה REDMI2. מכירים ואוהבים. ראיתי את חוות הדעת שלך, אלה בעיות שהיו קיימות גם בMI3 שלי. בREDMI של האישה הן לא קרו אז אניח בזהירות שהיצרן הצליח להתגבר עליהן.

פורסם

האים כדאי להשקיע עוד 400 שקל עבור MI MAX על מנת לקבל 5 שנות אחריות של המילטון? מישהו התנסה עם השירות שלהם?

 

מהו אחוז המיסוי לטלפונים?

MI5S עולה בחו"ל 1500 לעומת 2500 בארץ, אם המכשיר ידרש לתשלום מסים,עדיין יצא זול יותר מבארץ?

 

תודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

אם תדרש למיסים בלי קנס זה יהיה בערך 2000 ש"ח. אם ידרשו קנס זו כבר שאלה של כמה קנס.

 

לגבי אחריות 5 שנים - אתה מכיר סמארטפון שנשאר שמיש 5 שנים? התקדמות הטכנולוגיה מכתיבה החלפה כל 2-3 שנים לכל היותר.

 

אישית אני מעדיף טלפונים יותר זולים, אבל להחליף פעם בשנתיים, כך שאולי לא הכי מהירים, אבל מעודכנים. קונה מכשירים ברמת מחיר 700-1000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נהפוך הוא. המכשיר שלי הוא Mi4C, יותר חדש מהרדמי2.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

MI5s מחו"ל 3/64 עם רום גלובאלי עולה 300$ / +- 1150 ש"ח,גם במידה והמכשיר נתפס ותדרש לשלם מיסים (כ-33% אם אני לא טועה) יצא 1530 ש"ח,עדיין יותר זול מהארץ והרבה הרבה יותר זול מיבואן רשמי.

לגבי קנס אני לא רואה שום סיבה,הרי לא מדובר על הברחה,לא חזרת מחו"ל עם כמה מכשירים עליך,סה"כ רכשת באינטרנט,נעצר במכס תשלם מיסים,לא נעצר מה טוב!

פורסם (נערך)
האים כדאי להשקיע עוד 400 שקל עבור MI MAX על מנת לקבל 5 שנות אחריות של המילטון? מישהו התנסה עם השירות שלהם?

 

בדיוק רכשתי אחד.

הייבוא המקביל מציע אחריות של שנתיים, שזה יותר זמן ממה שאי פעם ביליתי עם טלפון. אז חמש שנים? מיותר לטעמי.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אני שנה עם z3 קומפקט - יופי של מכשיר למי שמחפש אנדרואיד בגודל של אייפון 6. מצלמה מעולה, סוללה חזקה, לא נתקע, מהיר מאוד.

רק צריך למגן אותו מכל הכיוונים מנפילות. (ב z3 קומפקט אין חיישן תביעות אצבע).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...