Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ושלקוח מגיע למוסך ומביא את החלקים? יש כאלה שלא אכפת להם.שאלתי שאלה ובטוח שיש פה חברים שיוכלו לעזור, ולא ביקשתי בחינם אני מוכן לשלם על העבודה

פורסם

יש טכנאים שיסכימו להחליף לך.

 

אבל הם לא יתנו לך אחריות על ההחלפה, כל בעיה תהיה כי המסך שהבאת לא תקין/לא טוב וכמובן שמחיר ההחלפה יהיה גבוה יותר.

 

הייתי בודק אופציה לפי סרטונים ביו טיוב לבצע החלפה עצמאית - זה לא אמור להיות מסובך.

 

בכל מקרה תנסה להתקשר ל2-3 מעבודת לראות מה המחירי החלפה לעומת מחירי החלפה ורכישת מסך אצלהם.

פורסם
הלך לי מסך בASUS ZENFONE2

אני רוצה להזמין מסך ולחפש מתקין

https://www.aliexpress.com/item/Original-High-Quality-Touch-Screen-and-LCD-Display-Digitizer-Assembly-TP-For-Asus-zenfone-2-Zenfone2/32637537543.html?spm=2114.01010208.3.2.0wrTPU&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_10000032_119_10000025_10000029_430_10000028_10060_10062_10056_10055_10000062_10054_301_10059_10099_10000022_10000012_10103_10000015_10102_10096_10000018_10000019_10000056_10000059_10052_10053_10107_10050_10106_10051_10000053_10000007_10000050_10084_10118_10083_10000047_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10115_10037_10000041_10000044_10078_10079_10077_10000038_429_10073_10000035_10121-10050_10110_301,searchweb201603_10,afswitch_1,single_sort_3_default&btsid=c98a1d64-5da3-4726-8aa3-3eca93058958

המסך הזה שווה? כמה יכול לעלות לי החלפה בלבד?

מסך טלפון יכול להיות עסק מורכב ויכול להיות עסק לא מורכב. הכל תלוי במה אתה קונה. הסינים אוהבים לשלוח רק את המסך, בלי התושבת הפלסטיק.

להחליף תושבת זה פרק מהתורה, ולכן ממליץ לקנות עם התושבת (תוסיף עוד 10$). כמו בקישור הזה. (אני חייב לציין שאני לא מומחה לדירוג של מוכרים).

בנוסף יש סרטון

שתוכל לעשות את זה לבד. אם לפני ההזמנה על הסרטון, כל העבודה היא בערך עד 5:20 (אחרי זה הוא מחליף את התושבת, וההדבקה של המסך לתושבת זה סרט).

אם זה בשבילך כ"כ מסובך, אני מאמין שאתה מכיר מישהו שיעשה את זה בשמחה.

פורסם

מיצטרף להמלצה מעלי, להחליף מסך בלי מיסגרת זה סרט רע וגם ההרכבה הסופית תיראה לא מיקצועית, כל עוד פער המחיר הוא שולי תמיד מומלץ להזמין מסך עם המיסגרת ואז פשוט מפרקים את המכשיר ומרכיבים מחדש על המסך החדש, בחיפוש מילות מפתח של הדגם+FRAME יש כמה אפשרויות, החל מ24$ עם הכלים:

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-ZE551ML-frame.html?isrefine=y&site=glo&SortType=price_asc&g=y&SearchText=ZE551ML+frame&CatId=200005298&initiative_id=SB_20170129234003&needQuery=n

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חצי ניצלו"ש - אם יש פה מישהו עם MOTO G4 / G4 PLUS ומעוניין בכיסוי מגן (שגם ככה בקושי יש פה חנויות שמוכרות אותו)- יש לי 1 חדש למסירה, בצבע כחול. מגן סיליקון פשוט.

 

נמצא בגבעתיים, עובד בת"א.

U5387 3 MOTO G 4 PLUS BLUE TPU FRONT.jpgU5387 4 MOTO G 4 PLUS BLUE TPU BACK.jpg

פורסם

חייב לציין שאני ממש קרוב להעיף את ה S6 קיבינימט לאיטליה ולא לקנות יותר סמסונג לעולם.

כבר יומיים אני מנסה למצוא נציג שם שיסכים לדבר איתי באנגלית (או לפחות לשאול אם יש מישהו שיודע לדבר) ופשוט קיר, ממש קשה לתקשר ככה. לאימיילים לא ממש עונים, פשוט מתסכל.

פורסם
הוזמן MI5 לבן.

לא בגלל הכמה שקלים יותר שעלה הזהוב, אלא כי בסוף מכשיר בגוון צעקני נמאס, וגם מגביל את כמות הכיסויים המתאימה.

 

המון תודה לכל המסייעים, ביחוד לאייל!

קצת סוטה מהנושא של בחירת מכשיר.

הוזמן מבאנגוד ב 7/1.

הכוונה היתה מתנה ליום ההולדת של ביתי שחל ב 1/2.

נשלח לניו יורק, ארהב.

אני מזמין מאות מוצרים לשם, מאמזון, איביי ועוד חנויות.

לא היה לי ספק שיגיע בזמן.

אז, לפי הטרקינג נאמבר הוא נשלח ב 14/1 (שבוע ??)

יצא את סין ב 25/1 (11 יום נוספים, כמעט 3 שבועות במצטבר???)

 

לניו יורק הוא טרם הגיע, יכולת המעקב אחריו נגמרה ב 25/1, זה העדכון האחרון.

 

פניות בצ'אט ובמייל נענו באיחור רב ובלאקוניות.

טוענים ל 7-20 ימי עבודה מרגע המשלוח.

כנראה הם עובדים עם ספינות קיטור ועגלות שנגררות על ידי חמורים.

 

יכול להיות שזה מקרי, שראש השנה הסיני לא עוזר, ושבדרך כלל הם בסדר.

אותי זה לא מעניין.

פעם ראשונה ואחרונה באנגוד.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

חודש זה לא חריג עבור משלוח מסין.

ראש השנה אצלם, להבדיל ממקומות אחרים, כמעט כל העסקים סגורים לגמרי לשבוע שלם. פלא בכלל שהצלחת לקבל תשובה משירות הלקוחות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

לא נראה לי שלקוח אמריקאי, שרגיל לקבל את ההזמנה שלו מאיביי או מאמזון למחרת, או תוך יומיים, יקבל חודש בהבנה.

בפעם הבאה אשלם עוד 20$ ואקנה דרך אתר נורמאלי.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

לי היה עכשיו סיפור עם חבילה מאמאזון אנגליה שלקח לה כ-3 בועות להגיע, פיקששה את יום ההולדת של הבן הצעיר. העיכוב היה באנגליה, למעלה משבועיים - מרגע שהחבילה המריאה היא היתה אצלי תוך 24 שעות. וזו אמאון אנגליה שעובדת עם UPS - אבל הפעם בגרסת i-parcel - ושבדכך כלל החבילות בגודל זה מגיעות תוך 7-8 ימים (כל עוד המכס לא מעכב).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא נראה לי שלקוח אמריקאי, שרגיל לקבל את ההזמנה שלו מאיביי או מאמזון למחרת, או תוך יומיים, יקבל חודש בהבנה.

בפעם הבאה אשלם עוד 20$ ואקנה דרך אתר נורמאלי.

זה כל המשחק, בדר"כ מי שמזמין מסין קונה משהו לא דחוף בידיעה שרוב הסיכויים ייקח למוצר הרבה זמן להגיע. לפעמים יש באתרים משלוח מהיר, בארץ לא אוהבים אותו בדר"כ, כי ככה המוצר בטוח יעבור במכס, איכות החברות האלה מוטלות בספק.

×
×
  • תוכן חדש...