Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
גלקסי 7 נרכש מאמאזון בדגם הבין לאומי. לא היתה על הקופסא מדבקה של middle east sim only. למעשה לא היתה שום מדבקה מגבילה. המכשיר בארצות הברית ויגיע בקרוב. האם יתכן שמדובר במכשיר ללא נעילה איזורית?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

uploadfromtaptalk1480789643672.jpg

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

סליחה לא קראתי לעומק.

 

ישנם חנויות שהמכשיר נעול באותה ארץ,ואז מבקשים ממך לאשר להם לפני המשלוח שהם ישתמשו במכשיר בקטנה (כמה דק' עם סים\התקן בשביל לפתוח את הנעילה)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

בתחילת השבוע קיבלתי במייל NUBIA Z7 ב129$ בימקום 189$ שכבר הזכרתי פה בעבר, כעת המחיר ירד בשביל כולם.

היה לי את הZ7 MINI שלהם ובעיקרון הייתי מרוצה ממנו, אז החלטתי להזמין וליבדוק איך מכשיר הדגל לשעבר(יצא לפני כמעט שנתיים) שלהם מרגיש, החומרה מצויינת יחסית למחיר:מסך 2K , מייצב אופטי וDAC AKM ועוד- אבל אני כן יודע שהרום צריך קצת עבודה במידה ורוצים להיתעסק בצריבות וכו'- אז קחו לתשומת ליבכם. כרגע הוא לא במלאי וגם שלי עדיין לא נישלח, שאקבל אכתוב כאן איך הוא מישתווה לLETV X800/נוביה Z7MINI.

http://www.banggood.com/ZTE-Nubia-Z7-5_5-Inch-2K-Screen-3GB-RAM-32GB-ROM-Snapdragon-801-Quad-core-4G-Smartphone-p-1107846.html?p=2O09152737382013098T

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אחד האירופיים. לבדוק איזה מהם (UK, DE, FR, ES, IT) הוא הזול ביותר באותה נקודת זמן.

 

הכי זול כרגע בUK.

116 פאונד = 138 יורו. קצת יקר עדיין.

היו מבצעים שהוא היה פחות?

משכנתא זה קל

פורסם

99 בבלאק

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

חבר שלי התחיל לשווק פלאפונים של Gigabyte

אני לא שמעתי אליהם אף פעם. ( חוץ מכרטיסי מסך יקרים שרכשתי שהייתי גיימר -היום כבר לא)

 

פלאפונים ממש זולים -1000 ש"ח לדגם היוקרתי שלהם.

http://www.cwc.co.il/product/%D7%A1%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%9F-gsmart-elite-gigabyte?aff=Zap&aff_a=1

 

מישהו מכיר? יכול לשפוך אור על מה מדובר? כי על פניו זה נראה משהו שצריך לברוח ממנו,אכן?

פורסם

נשמע כמו עוד 1000 מכשירי מדבקה שונים שנמכרים בסין. חברות חדשות כאלה מוקמות על בסיס חודשי.

 

המכשירים האלה לא רעים כול עוד אתה מודע לבקרת איכות 0. יש מכשירים שמחזיקים שנתיים ויש מכשירים שמתפגרים אחרי שבוע.

פורסם

שיהיה לו בהצלחה אבל לא רואה איך הוא יכול להיתחרות במכשירי XIAOMI/MEIZU שנימכרים כבר בארץ, רק לצורך השוואה אפשר ליראות XIAOMI REDMI NOTE 3PRO נימכר ב799 בKSP והוא כבר בכמה רמות מעל המכשיר הזה הן בתוכנה וחומרה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זה בדיוק מה שאמרתי לו. איך אפשר להתחרות במכשירים סיניים שהוכיחו את עצמם

לפחות מבחינת פרסום.

 

כמובן שהיה לו בהצלחה. משער שאני לא אהיה לקוח שלו.

פורסם

שלום חברים, לאחרונה הבנתי שהמצלמה בפלאפון שלי על הפנים ואני מעוניין להחליף אותו למשהו יותר חדש.

יש למישהו המלצה על סמארטפון אמין ואיכותי עם מעבד חזק שיהיה מהיר עיצוב יפה ומצלמה הכי טובה שאפשר? מסגרת התקציב היא 3-3.5K. עדיפות לאנדרואיד אבל גם אייפון בא בחשבון אם זה ממש יהיה שווה את זה, אני קונה מחו"ל אז כנראה שגם המחיר יהיה נמוך בהרבה מהארץ.

תודה.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

הLG V20 מקבל ביקורות טובות מאוד לגבי המצלמה שלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ביקורות ברשת מהללות את המצלמה של ה-Google Pixle. אם אתה יכול לשים עליו יד בחו"ל זה כנראה המכשיר בשבילך.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

×
×
  • תוכן חדש...