Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה חושב?

 

כי לדעתי הop2 עדיין מיוצר

 

OP2

לא מיוצר, אחרת היה נמכר באתר הרשמי. לדעתי מה שניתן להשיג באתרים הסינים אלו יחידות אחרונות, מלאי ישן.

 

איפשהו קראתי שבגלל העלויות הנמוכות של המכישרים הם לא יכולים להחזיק יותר מפס ייצור אחד וזאת אחת הסיבות שהופסק הייצור של OPX.

פורסם

ממליץ מאוד,תענוג של מכשיר.

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
גם ה-x הופסק?

 

טוב, אני מתלבט האם לקנו op3 ב1900₪ באילת או לשבת על הגדר...

 

כן יחסית מזמן.

 

לי יש OP3 אחלה מכשיר!

אם אתה קונה לקנות רק עם המטען duch charge המקורי אחרת אתה מפספס את כל הרעיון בטעינה המהירה.

פורסם

מבחן התעללות בXIAOMI MI MIX החדש- מה אתם חושבים שיעלה בגורל מכשיר קרמי?

עכשיו שימו לב לאיכות העלובה של האייפון בנושא, מה קשה לחברת ענק כמו אפל להציע גימור שכזה? לפחות לדגם יוקרתי, לשלם כל כך הרבה על מכשיר שכל הצבע שלו יורד ביגלל מפתחות-בחיית *** :-).

 

[video=youtube;_CZj-l9MJmg]

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איך xiaomi מבחינת עידכוני תוכנה?

נגיד אפל נותנת עידכונים למשך כמה שנים,נקסוס גם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מבחן התעללות בXIAOMI MI MIX החדש- מה אתם חושבים שיעלה בגורל מכשיר קרמי?

עכשיו שימו לב לאיכות העלובה של האייפון בנושא, מה קשה לחברת ענק כמו אפל להציע גימור שכזה? לפחות לדגם יוקרתי, לשלם כל כך הרבה על מכשיר שכל הצבע שלו יורד ביגלל מפתחות-בחיית *** :-).

 

[video=youtube;_CZj-l9MJmg]

 

סליחה, אבל לשפוט את האייפון בגלל השריטות ולטעון שהוא לא איכותי בגלל זה, זה פשוט שטויות.

 

בלי קשר, נדיר שרואים מכשיר ״ערום״. רוב המכשירים עם כיסוי ככה שזה פחות רלוונטי.

 

עוד עניין, בוידאו מביעים חשש לגבי עמידות הטלפון מחומרים קרמיים בנפילה, שזה חשובה יותר מאשר לחרוט עליו עם מפתח.

פורסם
מבחן התעללות בXIAOMI MI MIX החדש- מה אתם חושבים שיעלה בגורל מכשיר קרמי?

עכשיו שימו לב לאיכות העלובה של האייפון בנושא, מה קשה לחברת ענק כמו אפל להציע גימור שכזה? לפחות לדגם יוקרתי, לשלם כל כך הרבה על מכשיר שכל הצבע שלו יורד ביגלל מפתחות-בחיית *** :-).

 

[video=youtube;_CZj-l9MJmg]

זה לא כל כך מפתיע שקרמקיה וזכוכית הם חומרים קשים בהרבה מאשר מתכת. במבחן מכה/נפילה לעומת זאת...

פורסם

הבעיה יכולה להיות שבנפילה על הפינה המסך יכול להתנפץ לעומת מכשירים עם קצת בשר בפינות

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
איך xiaomi מבחינת עידכוני תוכנה?

נגיד אפל נותנת עידכונים למשך כמה שנים,נקסוס גם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מניסיוני המוגבל (Mi4c) - אין OTA. צריך להוריד עדכון ולעדכן ידנית, וגם אז מדובר בשכבה של היצרן, מערכת ההפעלה נותרת המקורית (במקרה שלי 5.1.1.

מי שהפתיעה אותי לטובה היא מוטורולה, עם עדכונים משך שנתיים לפחות גם לדגם הביניים (G לדורותיו).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
סליחה, אבל לשפוט את האייפון בגלל השריטות ולטעון שהוא לא איכותי בגלל זה, זה פשוט שטויות.

 

בלי קשר, נדיר שרואים מכשיר ״ערום״. רוב המכשירים עם כיסוי ככה שזה פחות רלוונטי.

 

עוד עניין, בוידאו מביעים חשש לגבי עמידות הטלפון מחומרים קרמיים בנפילה, שזה חשובה יותר מאשר לחרוט עליו עם מפתח.

 

זה ממש לא שטויות, כמי שניחשבת לענקית בתחום ומובילה וכולם תמיד היו בציפייה איזו חדשנות היא תביא בכל אייפון- אתה לא חושב שזה פשוט מעליב ליצבוע אלומיניום בשחור ולעשות מזה WOW כמו שהם הציגו את השחור המבריק החדש שלהם?

אתה רואה שיש חומרים אחרים שניתנים לשימוש ועוד טכנולוגיות חדשות- ומה החידוש היחיד שחברה שיש לה תקציב להכל מחדשת?- מוחביאה את השקע לאוזניות...

 

פשוט מאפל יש לי ציפיות ויש להם תקציב בלי סוף והם כן יכלו לעשות דברים נהדרים בכל דור אבל הם פשוט מעליבים לדעתי את הלקוחות שלהם בכל אייפון חדש.

 

לגבי עידכונים- יש ליצרוב רום רישמי מהפורומם שלהם.

-אם כבר- למישהו יש ניסיום עם שיומי שמיכר בארץ ע"י היבואן?- איזה ום הוא מגיעה ואם הוא כן מקבל?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...