Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם =) אני חדש פה.

 

אני רוצה לקנות מערכת לרכב עד 1600 מחנות .

הכוללת רדיו דיסק , מגבר , סט קומפוננט 6.5 , סאב

 

בינתיים מצאתי מבצע מסויים הכולל בתוכו

מגבר ארבעה ערוצים 1200W של VTREK

דגם: EP-4300L

סאב וופר 10 תיבה 1000W של JBL

דגם : GTO1002D

רדיו דיסק קורא MP3 של SONY

דגם: XGT23W

סט קומפוננט 6.5 VTREK

 

כל זה ב1600 שקל עכשיו מכיוון שאני לא כל כך מבין האם המערכת הזאת טובה?

יש מצב שאני יכול להשיג מערכת דומה לזאת יותר טובה באותו מחיר ?

(חשוב לי מאוד שהתיבה של הסאב תיהיה הרבה יותר קטנה ) .

 

 

תודה לעוזרים =)

פורסם

קודם כל ברוך הבא :-D

האם אתה פתוח לשלב יד שניה בציוד ?

אם כן הייתי יורד מהמגבר שרשמת והולך על משהו אחר יד שניה כמו למשל זה :

 

ב - 420



סאב - בסדר אם אתה אוהב את הגוון שלו, ובכלל מומלץ לקנות רמקולים אחרי ששמעת אותם ברכב של מישהו ואהבת כי זה גם עניין של טעם.

יש מפגש אודיו בקרוב , תבוא תשמע ותחליט מה טוב לך .

המחיר שרשמת כולל התקנה ? כי אם לא אתה צריך להביא את הנתון הזה בחשבון .

עדיף אולי לעשות את הרכישה בשלבים ולקנות ציוד יותר טוב מאשר הכל במכה ולהתאכזב.

בהצלחה

פורסם

אוקיי דבר ראשון תודה על התגובה והנסיון לעזרה

האמת אני מעדיף יד ראשונה

התקנה לא הכללתי בפנים אבל יש לי מישהו שמתקין .

הבעיה במבצע שהצגתי פה מקודם

שזה או הכל או כלום .. אני לא יכול לקחת משם את הסאב את הרדיו דיסק אבל מגבר וקומפוננט לא.. וזאת בעיה =\

טוב תודה על העזרה נחכה לעוד תגובות =)

פורסם

שלום וברוך הבא,

אני הייתי הולך על מפרט אחר שהוכיח שהוא נותן תמורה מעולה למחיר.

לא יצא לי לשמוע את המגבר של וורטק או את הקומפוננט שלהם. שמעת ? אם לא עדיף שתגיע לאחד מהמפגשים, תשמע , תתיעץ ותחליט.

ב1600 אין יותר מידי אפשרויות במיוחד אם אתה רוצה הכל חדש.

פורסם

אני מציע לך לחסוך עוד איזה 400 שקל ולוותר על הסאב ואז תביא סאב נורמלי בעתיד ולא תתקע אם מערכת שאת כולה צריך להחליף

פורסם

את המערכת הזאת מוכרים באוטו דיפו, כ"מבצע מערכת מושלמת לרכב"

אל תתקרב עשה טובה, תחסוך, תקנה מערכת כמו בנאדם

בתקציב שלך הייתי משקיע קודם על רדיו דיסק וקומפוננט טובים.

חוסך אחרי זה כדי לקנות מגבר וסאב איכותיים .

 

בהצלחה.

פורסם

רדיו דיסק:

DEH-2050MP Pioneer

290 ש"ח

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=296914

 

מגבר:

mac audio z4200

550 ש"ח.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=298953&highlight=Z4200

 

סאב:

סאב+תיבה קיקר C12

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=299252&highlight=C12

 

קומפוננט-תלוי בכמה הוא ימכור לך את הסאב,אחד משני אלה:

קומפוננט ‏6.5 ‏אינטש PULSE 6 Morel

 

קומפוננט ‏6.5 ‏אינטש Tempo 6 Morel

 

 

אחלה מערכת ב1,600 ש"ח!

×
×
  • תוכן חדש...