Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קרה לתוכנית שהיתה פעם ספינת הדגל של הערוץ?

 

ראיתי תוכנית שלמה בלי גיחוך בודד, האתנחתות המוסיקליות מעצבנות , שיירדו כבר מהרעיון להפוך טלנט למולטי-טלנט.

וגרוע מכל: יש עכשיו ממשלה חדשה בישראל החומר האנושי (טוב...נו נגיד) המשובח ביותר לקומיקאים ומה קיבלנו?

בדיחה ממוחזרת לעייפה על פואד.

איפה קטעים מופלאים כמו אורנה בנאי עוטה בגדי עור שחורים נוצצים סטייל SM ופיאה נוכרית אה לה טרטמן מצליפה בשוט וצורחת "אסתרינההההה".

פורסם

יש בטלוויזיה כלל ברזל בנוגע לתוכניות ששורדות מעבר ל-2 עונות.

זה תקף לכל ז'אנר שהוא, אגב:

העונה השנייה הכי טובה, ומשם זה רק מדרדר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לדעתי מדובר בתוכנית נמוכה וגרועה.

 

היא איננה משעשעת אותי כיוון שהבדיחות הן ברמה של מערכון בית ספר יסודי.

גם הקלות שבה הם הורסים קריירות של פולטיקאים היא בלתי נסבלת בעיני, שלא תטעו - אין לי הערכה גבוהה לפוליטיקאים, אבל גם הקלות שבה מבזים אותם היא לטעמי בלתי נסבלת.

פורסם

העונה האחרונה שהייתה הייתה בושה לכותבים, לשחקנים ולשם התוכנית.

אפילו הספיישל (שהיה המון זמן להתכונן אליו) האחרון ששודר היה עצוב.

 

עצוב להגיד את זה, אבל שבוע סוף! כבר מצחיקים יותר.

משכנתא זה קל

פורסם

לא יודע על מה אתם מדברים. גם אני וגם כל מי שראה איתי את הפרק האחרון (ספיישל יום העצמאות) פרץ בשאגות צחוק למראה ליברמן שישן עם מסכת KKK, או הסצינה המעולה של הרב עובדיה מתגלגל על הרצפה עם פנינה טורנה.

פשוט סאטירה במיטבה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הקטע עם ליברמן עם המסכה ונעלי הבית היה קורע. אחד הקטעים הקורעים היו אחרי הבחירות כשליברמן הגיע בהאמר עם שומרים וכלבים - הייתי על הרצפה.

פורסם

כבר שנים שאני לא צופה בתוכנית,מדי פעם יש הברקה טובה באמת אבל לבזבז שעה שלמה על התוכנית כבר לא שווה.

מיצו את עצמם לגמרי.

פורסם

בניגוד לכותבים מעלי, אני חושב שהעונה האחרונה ובמיוחד ספיישל יום העצמאות, הפכו את "ארץ נהדרת" מתכנית חיקויים משמימה לסאטירה במיטבה.

הם לא עושים חשבון לכלום ופגעו במשך העונה בפרות הכי קדושות שיש.

גלעד שליט, רצח רבין, נאצים, ובתכנית האחרונה - הרבובדיה בסצינה שמחקה את חשיפת ערוותה של עדי נוימן ב"האח הגדול VIP".

אני מאוד מקווה שאלי ישי ועדר העיזים ראו והתעצבנו.

ספיישל יום העצמאות היה פשוט ענק.

הדאחקות על מיקי איתן, ליברמן, פואד, גודל הממשלה המופרז ועוד היו מצחיקות, אבל הייתה מאחוריהן גם אמירה נוקבת.

גם מי שטוען שאסי כהן מחזיק אותם לבד טועה.

כולם (חוץ מקיציס) חקיינים בחסד.

טל פרידמן עושה את סוזאן בויל (קיציס: "אומרים שלא התנשקת מעולם" בויל: "אני בסך הכל נערה מכפר קטן, כל בוקר החלבן מביא לי חלב ואני מו#$ת לו") ענק.

החיקוי של מאור כהן לליאונרד כהן היה מדוייק ומצחיק כאחד.

הם גדולים!

פורסם

גם אני חושב שהם בהתדרדרות , אבל עדיין התוכנית האחרונה היתה סבבה.

הקטעים שמצולמים מראש , בדרך כלל מצחיקים

הקטעים באולפן מייגעים ולרוב לא מצחיקים.

האמירות שלהם בעיקר שמאלניות במסווה של סאטירה וזהו בערך.

 

השיא של העונה הזאת לדעתי היה המערכון על הפיטורים בהייטק : "סנדוויץ' עם חביתת ירק - ת'מפוטר!"

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אכן כך.

ליברמן עם כדור הארץ, עם KKK והרב עובדיה היו קטעים מעולים.

 

השאר - ממש נמוך.

הם בונים על זה שהחיקויים לא רעים ושעצם החיקוי - מצחיק (אבל אין ספק שצריך להחליף שם כותבים)

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם
בניגוד לכותבים מעלי, אני חושב שהעונה האחרונה ובמיוחד ספיישל יום העצמאות, הפכו את "ארץ נהדרת" מתכנית חיקויים משמימה לסאטירה במיטבה.

הם לא עושים חשבון לכלום ופגעו במשך העונה בפרות הכי קדושות שיש.

גלעד שליט, רצח רבין, נאצים, ובתכנית האחרונה - הרבובדיה בסצינה שמחקה את חשיפת ערוותה של עדי נוימן ב"האח הגדול VIP".

אני מאוד מקווה שאלי ישי ועדר העיזים ראו והתעצבנו.

ספיישל יום העצמאות היה פשוט ענק.

הדאחקות על מיקי איתן, ליברמן, פואד, גודל הממשלה המופרז ועוד היו מצחיקות, אבל הייתה מאחוריהן גם אמירה נוקבת.

גם מי שטוען שאסי כהן מחזיק אותם לבד טועה.

כולם (חוץ מקיציס) חקיינים בחסד.

טל פרידמן עושה את סוזאן בויל (קיציס: "אומרים שלא התנשקת מעולם" בויל: "אני בסך הכל נערה מכפר קטן, כל בוקר החלבן מביא לי חלב ואני מו#$ת לו") ענק.

החיקוי של מאור כהן לליאונרד כהן היה מדוייק ומצחיק כאחד.

הם גדולים!

+1

אני ניינייתי :lol:

 

אין לי דיוידי!

הפאביה נמכרה.:-(

 

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מקפיץ את השרשור, כי בניגוד לביקורות שקוטלות ואומרות שהתכנית צריכה כבר לרדת, אני חושב שאתמול היה אחד הפרקים הטובים אי פעם, לאחר פתיחת עונה צולעת משהו.

מי שלא ראה, שיכנס ל MAKO (אמנם גובים 3 שקלים, אבל צופים ברצף שלי פרסומות).

אתמול התגלגלתי מצחוק עד שכל הבית רעד.

אסי כהן כטל ברודי ("אני תקוע בין שפות") וכמתי כספי, המחסלים בדובאי, גבי סופר בחנות טבע ויובל סמו במשאל רחוב ("לא חבל על כלב גזעי שיתפוצץ? כדאי לשלוח בדואי") היו פשוט ענקיים.

×
×
  • תוכן חדש...