Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום פרויקט - שדרוג מערכת שברולט סילברדו 2015 - JL Audio/Morel/Digital Designs/Helix (עם תמונות)


 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

אחרי המון שנים מחוץ לתחום, יצאתי לדרך. חלק מהרכיבים נשמרו בקפדנות מסט-אפים קודמים וחלק נרכשו ספציפית עבור הפרויקט. מיותר לציין את המורכבות בשדרוג מערכת בפיק-אפ אמריקאי, בטח בהשוואה לפרייבט ממוצע, ובכל זאת - לקח בערך 3 חודשים ואמש הסתיים.

 

בתפריט: 

 

סט 3WAY קדמי: סופרימו פיקולו (מותקנים בפודים אלומיניום ייעודיים)/CDM88 (מותקנים במיקום רמקולים מקורי בדש-בורד)/ו-W6.5 של DD (בדלתות עם בניות מוגבהות בייצור ב-CNC).

 

סאב-וופרים: זוג 10WT3 של JL Audio בתיבת Stealth-Box ייעודית לדגם הספציפי של הסילברדו ברשותי (LTZ - 2015- Crew Cab)

 

הגברה: 450/4 (300 וואט לשני הוופרים בדלתות + 150 וואט לזוג ה-CDM) / סטריאו 100 (לזוג הטוויטרים) / 500/1 (לזוג הסאבים)

 

HU מקורי (מתוך בחירה לשמור על פונקציונאליות ומקוריות הרכב) + "מנחת" ייעודי לסילברדו M650-GM של חברת NAV-TV האמריקאית, שמתחבר בצמות ייעודיות למערכת המקורית של הרכב ומאפשר יציאת סיגנל נקי ושטוח בפורמט דיגיטלי (אופטי/קואקס) או אנלוגי (3 זוגות RCA), וזאת במטרה לשמר את המראה המקורי של הרכב וכן על צלילי המערכת (Chime) המקוריים של הרכב כיאה לרכבים אמריקאיים.

 

פרוססור: Helix Pro MK2 שמוזן בסיגנל דיגיטלי שטוח ונקי בחיבור Coax + שלט רחוק Director (שטרם הותקן)

 

חיווט: כבלי RCA מסדרת Krystal של knukonceptz/כבל רתכת 0 גייג' למפצל מתח ומשם 3 כבלי רתכת 4 גייג' למגברים.

 

איטום דלתות + דופן אחורית: יריעות Kilmat + יריעות ספוג דביק של Noico.

 

בגדול, היו לא מעט אתגרים בפרויקט: היעדר נדל"ן להתקנת המגברים, העובדה שהסילברדו שלי מגיעה עם מערכת מקורית של Bose שאסור לנתק כי היא שולטת על המון פונקציות נוספות ברכב, מלבד שמע, הרצון לשמור על HU המקורי ולהוציא ממנו סיגנל איכותי ולא לעשות שימוש ביציאות High Level ועוד ועוד ועוד...

 

שני המגברים של JL הותקנו על תושבת ברזל שנבנתה במיוחד והוצמד לדופן האחורית של הרכב, מאחורי המושבים האחוריים. המגבר של ג'נסיס והפרוססור הותקנו בנישה ייעודית להתקנת ציוד שמגיעה עם התיבה המיוחדת של הסאבים.

 

בסופו של דבר התוצאה מרשימה ובהחלט עונה על הציפיות, ואף מעבר. יש צורך עדיין בהמון השקעה בכיוונים, בעיקר במציאת האיזון הנכון בין הבמה הקדמית לסאבים, שעכשיו נמצאים בתוך הקבינה וזו לחלוטין תחושה שונה מסאבים שנמצאים בבגאז'.

כל העבודה, בלי יוצא מן הכלל, נעשתה על ידי בתהליך די ארוך של כחודשיים (אתם יודעים, קורונה, סגר, המתנה ארוכה למשלוח של רכיבים שונים וכד').

 

יש גם תמונות. תהנו, כי אני בהחלט נהניתי:

 

דופן אחורית מאחורי גב המושבים האחוריים + מגבר מקורי של Bose - אסור לנתק אותו ולכן הוא הועבר למקום אחר. מפנים מקום, מתחילים להשחיל חוטים ולוקחים מידות למגברים.

1.thumb.jpg.6c16ad13313b2258eab876ae8191bc2e.jpg2.thumb.jpg.7ed7e9f6d88ca743998dc8b7697a1713.jpg

תושבת ברזל שנבנתה במיוחד + השחלת אפס גייג' + Remote

3.thumb.jpg.1c6a818b3dcf227c1aa6beec2f281e7a.jpg4.thumb.jpg.0103e3422c474f7df34f12d03b2a6bac.jpg

איטום ובידוד לאזור התקנת המגברים

5.thumb.jpg.d8f4fc0f1a5e9062ef9800b8f9904879.jpg

התקנת חיווט

6.thumb.jpg.7f49723d430bafe524af69134e06310d.jpg7.thumb.jpg.09e2afb782fdac8f837b6227d16c8f0e.jpg

איטום דלתות + התקנת תושבות לוופרים בדלתות

8.thumb.jpg.c358021c8c771ea574186473a7dcd102.jpg9.thumb.jpg.f66b6c44afea8ebb5f83243158d4a4b4.jpg

המנחת הייעודי של NAV-TV + פודים אלומיניום לטוויטרים של מורל

 

10.thumb.jpg.47eefedd007537ebaffd2f8c8c2c4462.jpg11.thumb.jpg.0a219848422a023af2a3fa780c301aea.jpg

 

התקנת מידים במיקום המקורי בדשבורד - במקום הרמקולים המקוריים של Bose

12.thumb.jpg.9fe09be58e3c8f8c47428598f0563c9e.jpg

הסאבים של JL Audio בתיבת Stealth Box ייעודית + סיום התקנה של הפרוססור וה-Stereo 100

13.thumb.jpg.08722206a889e1adfcf30069259bff47.jpg14.thumb.jpg.47ada829fa29d97a5a1e28e5cefdd6b1.jpg

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך השב אביחי! 

 

התקנה יפהיפיה ודווקא אני לא חושב שיש שם בעיית נדל"ן בכלל - להפך. 

רכיבים לא פחות ממדהימים!

 

בכל מקרה - את עבודת הCNC והמסגרות אתה עשית בעצמך? 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה. את ה-cnc עשיתי אצל חבר שעוסק בייצור שלטים. את המסגרות אצל מסגר שאני עובד איתו

  • אהבתי 1

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, אביחי א. כתב:

ו-W6.5 של DD (בדלתות עם בניות מוגבהות בייצור ב-CNC).

 

תתחדש,

מערכת מעולה.

 

הרמקול בדלת הוא DD Audio DD W6.5?

כל הכבוד על האומץ, זה קרוב לסאבוופר  😃 (FS של 60 וQTS של 0.85)

 

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן סוג של מפלצות. 

 

יש גם את CDT-M6+ שהם תכלס סאבוופרים - מפלצות 6.5 

 

לאמר שזה בהכרח נכון - לא יודע, מצפה מאלמנט כזה להיות איטי מאוד ביחס למידריינג'ים והטוויטרים אבל אם הוא לא עולה יותר גבוה מ600-800 הרץ - עבודת תזמון נכונה בDSP תעשה פלאים. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה אלמנט וופר/מידריינג' שאמור לעלות יחסית גבוה.

זה מתוך האתר:

Car mini subwoofer DD W6.5 hand-built in USA and is a midrange / woofer premium for working in confined spaces.

 

לכן לא הייתי תוחם אותו ב800 הרץ,

בעיקר בגלל המגבלות של ה-cdm88 (הוזכרו בשירשור אחר).

 

אפשר להיוח חלוקים לגבי הHPF המומלץ לcdm88, אבל דבר אחד בטוח וזה הפיזור צליל העדיך של אלמנט "8 לעומת היי-מידריינג', לכן כדאי לנסות נקודת חיתוך גבוהה יחסית (hpf למורל, lpf לוופר של dd).

 

בקשר לתזמון, אדי צודק, 

סביר להניח שצריך לתקן את הסט הקדמי לפי האלמנטים שבדלת,

כלומר לתת השהיית זמן למידים ולטויטרים.

 

בהצלחה, מערכת מעניינת

 

 

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, אביחי א. כתב:

 

 

HU מקורי (מתוך בחירה לשמור על פונקציונאליות ומקוריות הרכב) + "מנחת" ייעודי לסילברדו M650-GM של חברת NAV-TV האמריקאית, שמתחבר בצמות ייעודיות למערכת המקורית של הרכב ומאפשר יציאת סיגנל נקי ושטוח בפורמט דיגיטלי (אופטי/קואקס) או אנלוגי (3 זוגות RCA), וזאת במטרה לשמר את המראה המקורי של הרכב וכן על צלילי המערכת (Chime) המקוריים של הרכב כיאה לרכבים אמריקאיים.

 

 

תתחדש, נראה פשוט פרוייקט מטורף !!! :)

רציתי לשאול קצת על המנחת המיוחד הזה, נראה מוצר מאוד מעניין. נכנסתי לאתר שלהם וחיפשתי משהו כזה למאזדה שלי שאולי יבצע אותה פעולה ויוציא לי אופטי במקום להשתמש ב HIGH LEVEL אך לא מצאתי. ידוע לך אולי על עוד חברות של מוצרים כאלה?

יש לי HELIX DSP.3 ואני עם יחידת ראש מקורית ומחפש פתרון יותר איכותי.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, FireStar כתב:

ויוציא לי אופטי במקום להשתמש ב HIGH LEVEL אך לא מצאתי. ידוע לך אולי על עוד חברות של מוצרים כאלה?

 

אולי התכוונת לכניסות אופטיות בנוסף ל-  HIGH LEVEL?

כניסה אופטית נוספת זה דבר מעולה,

היה בעבר ב-DSP של רוקפורד ה-  3Sixty.3 שהיה מכשיר עם יכולות מעולות (אבל כנראה לא המוצר הכי אמין),

וגם במוצר הותיק הבא: 

https://www.soundoftristate.com/jl-audio-twk-d8 

 

אולי כדאי לחפש באי-ביי מוצר אפטר מרקט כמו ה NAV-TV

הוא באמת נותן פתרון מעולה

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד אביחי,

אתה ידעת מה אתה רוצה מההתחלה - רכיבים מעולים מעולים,

התקנה בי דה בוק, הכל לאט עם פרפקציוניזם, הסופיות אח הסופיות,

למרות שאתה שועל וותיק נכנס לדור החדש עם הHELIX מהר מאוד.

 

כיף לראות התקנות כמו שלך ובעיקר הסאבים 😍

נתראה במפגש אני מתתתת לשמוע אותם אני ו JL זה קשר מיוחד.

רציתי מאוד לקנות כאלה את האמת ועוד זוג? וואלה גו'רדי הגזמת

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Pioneer Z9250BT / Fiio M11 -> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio L4 + Scanspeak D2004/602000

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

האמת ששכחתי מהפוסט הזה בזמן שביצעתי עוד 2 שדרוגים ששווה לשתף בהם:

 

1. החלפת המידים במיקום המקורי בדש-בורד - יצאו: CDM-88 שנרכשו משומשים וכנראה עשו את שלהם. נכנסו: CDM-880 (דגם חדש יותר) חדשים דנדשים.

2. החלפת מידבאסים בדלתות הקדמיות - יצאו: וופרים W6.5 של DD, שאחד מהם התחיל לעשות רעשים במנוע. נכנסו: מידבאסים סקאן-ספיק סילבר 16W-4531G06. 

 

המידים הוחלפו בעיקר בגלל שאחד מהם היא קצת מתקשה בירידה מתחת ל-800 הרץ ולמעשה היה מתעוות. לא משהו רציני מדי, אבל מורגש ומעצבן. ה-CDM 88 נרכשו כמשומשים במצב טוב, אבל כנראה שהגיע זמנם ולכן הוחלפו בגרסה מעודכנת וחדשה של אותם המידים בדיוק - CDM880. מורל זה מורל. לא צריך להרחיב בעניין.

 

הוופרים של DD היו מאוד מאוד טובים, והשתלבו נהדר עם הבמה הקדמית (CDM 880 + סופרימו פיקולו), אולם אחד מהם התחיל לעשות סימנים שהוא כבר לא צעיר כפי שהיה לפני 8 שנים, והתחיל להשמיע מעין נקישות באזור הסליל. זו סיבה מספיק טובה לבצע שדרוג, וכזה שגם על הדרך יאפשר למידבאסים לטפס גבוה יותר לכיוון המידים. לכן לאחר לא מעט התלבטויות מבחרו הסקאן סילבר לביצוע המשימה. תוצאה סופית נהדרת: הסקאן-ספיק בועטים בדיוק באותו האופן שהוופרים של DD היו בועטים (סאב-וופרים קטנים Mind You...) ויחד עם זאת מצליחים היכן שה-DD היו מתקשים, וזה בלטפס גבוה יותר לכיוון ה-600-700 הרץ כדי להיפגש עם המידים של מורל.

 

הוופרים של DD הוסבו לסאב-וופרים בתיבות ייעודיות לרכב של האישה (אפרסם סיכום פרויקט בקרוב).

 

כמובן, היו כמה וכמה סשנים של כיוונים ובסופו של דבר - 'כולו תאמאם'... 

 

תמונות!

 

מידים: ישן מול חדש

WXIh5fJEZmkogw6XTl2QaHhaOtP2DMo6UktVLU9BS1N-L4LjVyqJiaeltuUGuPPSlGhs6UYyFFpHNYpRJdidzKnVTllICCfVcGTLKrdB_frgojb5-BTg0bDR4zJjegZ1sTk-xpteCqHhPjXkqNy6DYKYomHnriZ_H90rtjqhMxjwkotsoJUlTOFcEhh6ri1cllnpoIZGKXVTKmoN9tQNHTZKM6k_5qInA9Yqwq1P0t5Mi_2-ZdNPUhwVzeOMJnfliPSZSA2dOWrGW_IMnl-ayhzE3i8xETThW5jE-D6Q8gpWne1crlLNq0CG6qB1ccdesrIh7hPzVVuj8sQssTc_5OhEFujYXV0CxO-xsqsgSppexDhF2v8kxpXlvYV8m1SeVRtynywKbnV-3c4wAULgY5T1x24lbSangODVD3O_mZCsyABynx_olEb7jUouVnwtq8qrZYYEeruwaOOgRja-hQSZUbgsbtLf68Xe0lorySUBIdoBYXLhkcSYTIFt0A7LiEYS02UIFmYAtTEuAlx371FOUc9ND8bCSsZu35ZxSb4BZ3pYxNoG0YjRZ1cqTciazbePGYxp4i8RWxe7u9OjwCwoDnjXGyM62cFKE2sf8OvJ6yQ3XZyI3XrrxMVzYZFZZDHJkfJhI3KBiO7VdjP7RULIbZ2a_eBEtTL4p1hlAcvvvA8KOx6SXawjd2E6Qg=s975-no?authuser=0

והתקנה במיקום המקורי בדש:

NVNCLb9_QL1JiAaB1h7GqIlDt6wGphTbf-rH93mhwAKx_U8SySqfUf95pg6N4Pyyz4fc9HunFx_lIgBaYGRFrE24MJ2LnufRF_864cnexzg-jqyznsXWkhK-0Bd19Dd3uWtBarOfLvmtLOUt-ySND0cfcC-_vsFCbCw5Y5sin7gpD1M4QdvMXC_KBam_ngp7xljtURnDSvPOajfcI572TnRMu_901f0bCR1uut83rqK2QO7adOjyvfAwuysLuvCIAVGQpXaciAL1dQYomOpJU8DH3t0FxbBgqD7zcG4JrOdrJroFZE0BbU23lWv9mkkShq3D5sMG4j1Dez769UP4RuIXJfC7N44YKJxD7E8zPSnwS9d2324RgbEv0COnGGEZhXkwxig36r1tQ_xH9FyDWVIX3pt7-tJfSne4q9hET7ryLSVciKhWZvycV2kPD8MXLdIU8FCiaSbvuholCCtrt1TGgDCVRvDOPMpfExdYWoiP82-3y6-7C4Vgsq8Q9EecnTnqdeayOpMZn2Mebtmw8hJrIorjNw8KZluw77JuLc8KXjnO1r1_otNmRLFMnxI-HIO6f7DOpx9IvF5NGNxo2o4GR66Vt33Wj2oYOHsnwf3RVqlB6yhewnd4Cduxdg1Ni4_76E1BS8Y5ByUS6qT_T2XYG9q8cschzNM7wSAILs_HdOsxlDBFBIC09etKzg=w1734-h975-no?authuser=0

 

משלוח מארה"ב...:

A249FqwqcG8ZW1hI5k5JisbERI1NHRev2s2oHXoAKs5_XlGn2jShqTX9Gmyag9gYN04zwqXWhG6O20Ou2YIlto4aysdWREn24hm4zJDSqlVxgRbqw_nn7IEU_-wI0XIDvKcBn6q-wiJuZ9HcGz8lN8qZHbnwHiqQfi0xn6MI07X720KVNvNdcTAc4OOQnQFi2JbFdP2ExS7W0jlCh7lB5rvSr-eaShqC1EXI8K1Z2kNM85Q_FGoiONKyJnW05Aba99fQiTpWcwL34H0MM3ycwQ63a_g6igynuh7dEesETx9izqOGl2fkme3WPp-SsWkxAips1xzGJA412BiTQ5QAaicRZxsES-ycvAnchUwQK3Cwv4XDO-PwQblBZl6ZwV-BQnwC-GdP-an96Wk1d2FAYCuFFeq2Vz27bxInKtASigboGtuylszrH4dGLXVwjJFwaOBbw-VTc1Q0Mf0DGR6OnEnOeHZexxcRWtT2WQvpnht_lp-so7mqctcjr4j8jMl6skfXUD3raUHFlKh5aneh-Ky8wx2nJ5_Zyn0utDYfTJjklVPxkHtJs9rcHe0HJY22NADMOv_IJ-FqgAivcX563oQ61D3Nmv9VsFnWZZI5kxlWzaNpS9tUsW_FUQcgoL0qaLJ87CLrHBYBs69rISmV_DzXvemPgJL5Q8J_RWSJiHsWL-T75aHfwU4_OIAfwQ=w732-h975-no?authuser=0I8JorVUF_m0fEd22UZ7m5SUdx1II72h-yRgADpVlGzu3VKD9VA_MbUEtYrxo6aGAV8xhltfdzkNUmQEELOTuArH_uAzFS3UUKupJvByPiVYaSL76yWKdaBzlLrUgdUagilmjfDrJ-AG0c3WLLdcFXRM6cjVwbPp80zPXHtXXw4fUNE_HiY2cDW8wWHFqaqwlD_E-bSNmlCb1FjFVuKvn-UAlYbNh7fDy7JcuZNdYAgMUbG6mkqWJFOlRta2v0O0arLt9gQ5SMBn15pGYAXT3OfD01iLC8JEO-aa6amfzXDVPPS8ZDVYG6nZw7wi7wvPRqHnDHs_7qsblL_ov1M6v071bGlM_MmpDH4rdoKNzVaPT3LqUhhdVikv_yFxaEWj6Hrshszs-AgLRhHmpiejOYON8HSVVScdW6AKEj3giZ8lJipKoKIYwqG476RYjFAXj7I_auWRv0QW3lISVBvCfdsdTdaFDITca6L9BqhW4lJNBA8viOJsRsW4RmrllaL_kuY6nNQcpV1jBoUS975fEj654SysWXxww8nr8YjCvAdPj5mjJOSy9P0WWywTw_B2HHYhABgxKNYiZ-B2B7tGqq5QQcSedLDdJn8xEoB5QUyfXXgWs09IViJ530kAwQPxTtqA5bM7NL44t7N_wASIN7BdYY_T6yx6kbaO6LlIGMr7bzsy-eLtG4EdFOcKFdg=w732-h975-no?authuser=0

 

סיום שדרוג + התקנת רינגים של Stinger:

eB0JbD7KzMSJmUyhG0SHY2NFwKHHDXWqheD5F8WwR9hWo0J5F9gVe9TwxFXVLCGS9STK8ScJkkYTlxEtDoxUxEzJrq2jn9QnGnkDeNHIfnPbivE1DzDkGaMSGClCzmmm0rFTg_2AYVEiN72Iu4WPf46gQcDjgLvuatlUSxvrRVEV1FDxFQDC1j7JKFXEnA69AAq56BxA0-d4ZCrNiWbG3yfTV9Qx-eiaeABZhlPBdeDL-UKzEfIJBiDrmI9N9sTaroAQiCKLcMfWUDUYx6Gx7oAw3JPuD5Lv1TWQCP48JIJolHgpTdv3pv44_KjnfSQ3hTdJSk2wRl2MhJgH-ATD0ShjnpXn7YaqOZZjng9ZosCpC0rN7xkpe2gWRrdoLunQ66jXKjbrQPCrXKhR5RTVxgFK_ogB9xepcoy0sPN5EEu2jbopcwwvcf2tPBgcGZnqKNiqZI9ge587YOxXtIWGLICF-6AozN-RpyLmztEOn1NtlTXj2dyYh1sGSrIy6TF5QL7v17zHev_Rve0_AawvtqRT-rUDOapLKmO9BvQ24r6ppRPJAXk51c0R4N4RlekhZzUnXN-g7fv3HwrDHSZHuDaNIkGyiss3WyCVXLK29TRg8N6yPVmXrSb8sQ6GY0FaiRzLaYFCht4DvW6u9DfysplCrel48X6TO0zCzhvISOzPap9uWv4FgBasP0dx3Q=s975-no?authuser=0

 

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזה חתיכים הם! 

 

גם הCDM וגם הסקאנים! 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התקנה נהדרת, רכיבים נהדרים ברכב שמושלם לכל הברדק הזה :-)

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Super_T כתב:

התקנה נהדרת, רכיבים נהדרים ברכב שמושלם לכל הברדק הזה :-)

 

תודה, אגב, שמך תומר, נכון? עם הקורולה מהצפון? קיקר L7? מלפני איזה 15 שנה

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה אביחי שמעתי את הרכב מס פעמים- דשבורד עמוק מאוד, המידים ממוקמים במיקום המקורי בפינות הדשבורד מה שיוצר במה עמוקה ורחבה מאוד! רכב חלום והCDM מתלבש שם כמו כפפה כי קשה לייצר שם נפח/תיבה,

אביחי לימד אותי לאהוב פיקולו ועל הדרך גרם לי להזמין אותו וופרים כמו שלו, אחלה גבר.

 

מברוק יא זאלמה

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Pioneer Z9250BT / Fiio M11 -> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio L4 + Scanspeak D2004/602000

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, אביחי א. כתב:

 

תודה, אגב, שמך תומר, נכון? עם הקורולה מהצפון? קיקר L7? מלפני איזה 15 שנה

יאפ, עם אלפיין שהפך לפיוניר 880 ומה שמאוחר יותר הפך ללאנסר עם רכיבים אחרים וסאב אחר... 😁 והרבה יותר מדי זמן בלי מערכת טובה מספיק ברכב (ההשקעה עברה הביתה),
מקווה ברכב הקרוב לקחת רמת גימור עם סאונד הגון מספיק ביחס לימים ההם 😏

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...